بهترین آب معدنی ترکیه

آب معدنی برای شهروندان ترکیه بسیار مهم است زیرا آب لوله کشی در این کشور برای آشامیدن قابل استفاده نیست. فروشگاه آنلاین آب برای تهیه آب آشامیدنی به صورت عمده یا استفاده از دستگاه تصفیه حانگی هم اکنون ترجیح بیشتر مردم است.

آب معدنی در ترکیه

آب معدنی در ترکیه یکی از پرمصرف ترین محصولات این کشور محسوب می شود، مردم ترکیه باید همیشه آب معدنی را از مغازه ها خریداری و استفاده کنند. آب معدنی نوعی آبی است که مواد معدنی بیشتری نسبت به آب لوله کشی دارد، این آب معمولا از آب چشمه تولید می شود. این محصول به دلیل ضرورت استفاده از آن برای مردم آن کشور، در برخی از کشورها مانند ترکیه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کشورها برخوردار است. این آب یکی از مهم ترین محصولات آشامیدنی در ترکیه به شمار می رود زیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های آب معدنی در ترکیه

آب معدنی در ترکیه در انواع بطری های تولیدی و بسته بندی های شیشه ای از 0.5 تا 20 لیتر موجود می باشد. در ضمن بسته بندی آن دارای سایزهای مختلفی است که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. این محصول خالص، بی رنگ و بی بو است اما باید توجه داشت که آب معدنی حاوی مواد معدنی زیادی از جمله آهن و منگنز است. همچنین این محصول در ترکیه با برندهای مختلفی به فروش می رسد که هم برندهای خارجی و هم برندهای داخلی در بازار یافت می شود.به دلیل وجود مواد معدنی در این محصول فواید زیادی برای بدن دارد که در ادامه می توان به آن اشاره کرد. این آب گردش خون را در بدن تنظیم می کند و فشار خون را کاهش می دهد، استخوان های بدن را تقویت می کند.

خرید آب معدنی در ترکیه

آب معدنی در ترکیه یکی از کالاهای اصلی مردم است، بنابراین خرید و فروش آن در این کشور بسیار زیاد است. همانطور که گفتیم این محصول در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد که می توانید آن را در سایزهای مختلف خریداری کنید. خرید آب معدنی در ترکیه به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است و همچنین به تمام نقاط ترکیه ارسال می شود تا همه بتوانند آن را تهیه کنند. خرید اینترنتی برای این محصول بیشتر مناسب است زیرا بدون بیرون رفتن و اتلاف وقت می توان آن را سفارش داد.

قیمت آب معدنی در ترکیه

قیمت آب معدنی در ترکیه به نوسانات بازار بستگی دارد و دائماً افزایش یا کاهش می یابد، بنابراین قیمت ثابتی وجود ندارد. همچنین قیمت این محصول به سایز و برند آن بستگی دارد، آب های معدنی خارجی معمولا قیمت بالاتری دارند. بطری های بزرگ این محصول قیمت بیشتری دارند اما قیمت آن به صرفه تر از بطری های کوچک است، رنج قیمت آب معدنی در ترکیه از 2 تا 9 لیر است.
به 2 سوال در مورد آب معدنی پاسخ دهید

1: آیا نمک های معدنی موجود در آب مضر هستند؟ نه تنها مضر نیست، بلکه مواد مفید برای بدن به همراه ویتامین ها وظیفه حفظ ظرفیت کار اعضای بدن را بر عهده دارند.

2: از کجا بفهمیم آب معدنی خالص است؟ هر چه آب کثیف تر باشد طعم و بوی آن نامطبوع تر است.

لیست بهترین شرکت های آب معدنی

آب طبیعی آرتزین فیجی – آب طبیعی آرتزین فیجی

آب معدنی فیجی به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای آب معدنی در آمریکا محسوب می شود، این آب معدنی از سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده است که به سرعت توانسته بازار بسیار خوبی را برای خود به دست آورد که یکی از دلایل تقاضای بالای این آب معدنی است. توسط متقاضیان به دلیل وجود سیلیکون طبیعی در آب معدنی که بدون دخالت دست آب بندی می شود. دقیقاً به دلیل وجود سیلیکون، کلیه فرآیندهای جمع آوری و بسته بندی آب معدنی فیجی بدون دست انجام می شود. آب معدنی فیجی از یک جزیره آتشفشانی در فیجی گرفته شده است، همچنین از نظر مواد معدنی بسیار غنی است، این آب معدنی به دلیل وجود چشمه های آتشفشانی در این منطقه طعم بسیار ملایمی نیز دارد که باعث محبوبیت این برند شده است. !

بهترین آب معدنی ترکیه

آب چشمه طبیعی اویان – آب چشمه طبیعی اویان

تقریباً هیچ جایی در جهان وجود ندارد که نتوانید این برند معروف آب معدنی را پیدا کنید. آب چشمه معدنی اویان برای اولین بار توسط یک فرانسوی در طول انقلاب فرانسه کشف شد، 50 سال قبل از بسته بندی تجاری توسط این چشمه برای تامین آب آشامیدنی طبیعی استفاده می شد.آب این چشمه در ابتدا از آب یخ زده کوه و آب شدن یخ ها تغذیه می شود و از مجاری طبیعی کوه جاری می شود. بستر سفالی در زیر یخچال های طبیعی کوهستان، آب را از هرگونه آلودگی دور نگه می دارد و این چشمه طبیعی آب معدنی منبع خوبی برای آب آشامیدنی می شود. آب معدنی تخمدان حاوی مواد معدنی الکترولیت مفید برای بدن مانند سدیم، کلسیم و پتاسیم است.

آب معدنی طبیعی هیلدون – آب معدنی طبیعی هیلدون

آب معدنی هیلدون یکی از گران ترین و درجه یک ترین برندهای موجود در بازار آب معدنی به شمار می رود، این برند در انگلستان است و افراد مشهور و ثروتمند زیادی از طرفداران این برند آب معدنی هستند، حتی گفته می شود خانواده سلطنتی کاخ بایکینگهام دارای طعم است آنها از این آب لذت می برند، جریان اصلی آب این آب معدنی طبیعی از منبع آبشار طبیعی تامین می شود که حدود 15 سال طول می کشد تا آب به حالت طبیعی خود به منبع برسد.

سپس آب بدون هیچ تغییر شیمیایی فیلتر و بسته بندی می شود، طعم بسیار ملایم و خاص آن مورد علاقه بسیاری از ثروتمندان در سراسر جهان است. این برند یکی از معدود برندهای دنیاست که میزان کربنات آب آن کمتر از 2 است.5 درصد از حجم کل آب معدنی را تشکیل می دهد. درصد خلوص بالای آب معدنی هیلدون و سدیم کم آب از مهمترین ویژگی های این برند لوکس آب معدنی است.

آب معدنی سنت جرون – آب معدنی سنت جرون

این یکی از بهترین برندهای آب معدنی است که با برند سینتگرون فعالیت می کند.جالب است بدانید که این آب معدنی حاصل فرآیند طبیعی بیش از 1000 سال تقطیر آب در سفره های زیرزمینی است که عاری از هرگونه هرگونه باکتری ها و آلودگی ها دلیل آن را یکی از آب های معدنی بسیار خالص می دانند.این برند آب معدنی گاهی به دلیل خواص درمانی برای برخی بیماری ها شناخته می شود و همچنین دارای طراحی منحصر به فرد بطری شیشه ای است که توسط طراح معروف آلبرتو بالی ساخته شده است.

Voss Artesian Water – Voss Artesian Water

نامی شناخته شده در ایران به دلیل واردات این محصول و همچنین بطری طراحی خاص این برند آب معدنی نیز یک برند ممتاز و خاص آب معدنی است که توسط 2 کارآفرین نروژی برای استفاده در اسپا و خاص طراحی و تولید شده است. هتل ها..این برند نه تنها به فکر آب سالم برای کاربران خود بوده است بلکه با طراحی منحصر به فرد خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید که این برند بیش از 20 سال است که شروع به کار کرده و تمرکز زیادی روی قابلیت بازیافت و کاهش مصرف کربن در محصولات و بسته بندی های خود داشته است، از نظر کیفیت آب معدنی قابل قبول است اما در بازاریابی بسیار خوب است. فرآیندها عمل کرده اند

Volvic Natural Spring Water – آب چشمه طبیعی Volvic

این برند آب معدنی مانند بسیاری از برندهای بزرگ آب معدنی ریشه در فرانسه دارد.این چشمه آب معدنی اولین بار در سال 1927 کشف شد اما در سال 1965 فعالیت بسته بندی این آب معدنی شکل تجاری به خود گرفت.نام تجاری این نام تجاری روشن است، منبع اصلی آب معدنی در کنار یک آتشفشان قدیمی قرار دارد. با توجه به توضیحات در سایت شرکت مادر، منبع این آب معدنی از نزولات جوی در دامنه کوه آتشفشانی است که پس از عبور از فیلترهای طبیعی، بسیاری از مواد معدنی را همراه با آنها به حرکت در می آورد و از میان صخره های آتشفشانی آرام عبور می کند. . برند آب معدنی دارای مواد معدنی زیادی است.آب معدنی آب چشمه دره کوهستان
آب معدنی آب چشمه دره کوهستان شاید به جرات بتوان گفت محبوب ترین برند آب معدنی در آمریکا همین برند است که با بطری های سبز معروفش بارها دیده شده است.در طول سال ها از رئیس جمهور آمریکا گرفته تا معروف ترین اسب سواران آمریکا توصیه به نوشیدن این مارک آب معدنی حتی در سنای آمریکا نیز این برند آب معدنی به نمایندگان ارائه شد. بیش از 150 سال علامت تجاری این آب معدنی، آن را به یک نام آشنا در آمریکا تبدیل کرده است. منشا این آب معدنی از کوه های اواچیتا است که از چشمه های بالا جمع آوری می شود.

برند آب معدنی پریر
این برند آب معدنی یکی از آشناترین چهره های آب معدنی بسته بندی شده در سطح بین المللی است که گفته می شود طرح بطری این آب معدنی توسط باشگاه های هندی در فرانسه ساخته شده است. برند آب معدنی خود متعلق به فرانسه است، این آب جمع آوری شده و سپس در یک فرآیند 2 مرحله ای جداسازی آب و کربنات ترکیب می شود. چشمه های طبیعی این آب معدنی از دیرباز به عنوان چشمه های معدنی و تفرجگاه های طبیعی در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.علاوه بر این، این برند آب معدنی طمعی تولید می کند که جایگزین سالم و خوش طعمی برای نوشیدنی های گازدار است.

آب معدنی گازدار طبیعی فرارل

این یک برند ایتالیایی آب معدنی است که فروش بسیار خوبی در آمریکا دارد. در واقع این برند یکی از بهترین آب های معدنی تولید شده در جهان را تولید می کند. منبع اصلی این آب معدنی در کنار یک آتشفشان خاموش باستانی به نام روکامونفیا قرار دارد. کیفیت طعم این آب روزانه 600 بار تست می شود، تلاش زیادی برای کنترل کیفیت آب انجام می شود. همچنین مهم ترین عامل این آب معدنی مراقبت از اکوسیستم حاشیه ای این برند آب معدنی است.

آب معدنی برند Gerolsteiner Mineral Water

این بطری آب معدنی علاوه بر سادگی، یکی از بهترین آب های معدنی را از سال 1988 ارائه می دهد. این برند آلمانی بزرگترین صادرکننده آب معدنی در آلمان است. پروتکل های بسیار سخت گیرانه کیفیت بالای این آب معدنی را تضمین می کند.منبع این آب معدنی در کوه ایفل قرار دارد.همانطور که تا به حال به طور قطع متوجه شده اید یکی از مهمترین ویژگی های چشمه های معدنی B نزدیکی به کوه های آتشفشانی است، دقیقا همین امر در مورد این برند آب معدنی نیز صدق می کند. زمینه برای رسیدن به آب معدنی طبیعی برای آب معدنی نام تجاری..