بهترین شامپو برای موهای خشک

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز ، شامپو گانودرما موهای خشک است. این محصولی است ایده آل برای احیای مجدد رطوبت از دست رفته موهای خشک و درمان ظاهر کدر، بی روح و شکننده آن. وجود روغن های ارزشمند در ترکیبات شامپو برای موهای خشک، به شما کمک می کند تا موهایی براق، پرحجم و زیباتری داشته باشید و با تغذیه موهای شما، سبب تقویت آن ها می شود. باید در نظر داشت که دوره گره خوردگی، الکتریسیته ساکن، وزی، ظاهر کدر و بی روح مو ها دیگر به پایان رسیده است.

موها زمانی خشک می شوند که تار ها نتوانند رطوبت مورد نیاز خود را دریافت کنند و شدیدا به حالت وزی و سفت شدن بیفتند. موهای خشک شادابی و سرزندگی لازم را نداشته و با کوچکترین عامل دچار آسیب، شکستگی و موخوره می شوند. در مقابل موهای سالم در ساختار خود چربی طبیعی دارند که به وسیله آن از لایه های مختلف فولیکول های مو محافظت می کنند و درخشندگی لازم را برای ایجاد جلوه ی زیباتر فراهم می کنند. وقتی این چربی طبیعی و مورد نیاز از بین برود؛ موها دچار خشکی و وزی می شوند. با خرید بهترین برای موهای خشک و وز و فر می توانید این مشکلات را حل کرده و موهایی هیدراته، سرزنده و درخشان تری را تجربه نمایید.

بهترین شامپو برای موهای خشک

دلایل خشکی مو چیست؟

هر فردی ممکن است گهگاهی از خشکی مو رنج ببرد. این خشکی باعث شکستگی موها و ایجاد موخوره می شود. در موهای سالم و نرمال در لایه بیرونی چربی طبیعی وجود دارد که به محافظت از دو لایه درونی دیگر می پردازد. زمانی که که این لایه چربی از بین برود موها خشک می شود. بیایید نگاهی به علل مهم خشکی مو بیندازیم:

  1. داشتن بیماری های زمینه ای و دلایل ژنتیکی و ارثی
  2. شستشوی بیش از حد موها با آب داغ
  3. استفاده از شامپوها و محصولات آرایشی نامناسب
  4. رنگ کردن و دکلره بیش از حد موها
  5. زندگی در محیط خیلی گرم یا خشک
  6. قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید
  7. استفاده از محصولات غلیظ که چربی های مفید مو را از بین می برند
  8. استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی مثل سشوار و صاف کننده ها
  9. شنا کردن زیاد در استخرهای کلر دار یا آب شور دریا

راه های مراقبت از موهای خشک

  • به جای شستن روزانه موها، این کار را دو روز یکبار انجام دهید و از شامپو گانودرما استفاده کنید.
  • استفاده از محصولات ایرانی و خارجی خوب برای موهای خشک و نرم کننده های حاوی مواد رطوب رسان
  • استفاده از کلاه مخصوص در زمان شنا در دریا یا استخر
  • حدالامکان از شوینده های فاقد سولفات استفاده نمایید.
  • استفاده از دستگاه بخور در منزل در فصل های سرد سال
  • از موها در مقابل اشعه های مضر خورشیدی و گرما مراقبت کنید.
  • از وسایل حرارتی مثل سشوار و اتوی مو به میزان کمتر استفاده کنید.
  • اگر بیماری زمینه ای یا ژنتیکی دارید؛ با پزشک مشورت کنید.

ویژگی های بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز باید حاوی ترکیبات مغذی و ترمیم کننده مو همچون انواع روغن و عصاره های ارگانیک چون زیتون، جوجوبا، پروتئین شیر، نارگیل و آمینو اسید باشد. با ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان وزی و خشکی مو ها را از بین ببرد و آن ها را ابریشمی و نرم کند. این محصولات حدالامکان بهتر است فاقد مواد شیمیایی مضری چون سیلیکون، سولفات و پارابن باشد و با PH متعادل سبب خشکی پوست سر و موها نشود.

معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک خارجی

انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک، رنگ شده و وز یکی از ترفندهای مراقبت از مو برای آقایان و بانوانی است که به رژیم مراقبت از موهای خود ارزش قائل اند. اگرچه راز مهم دستیابی به موهایی درخشان و سالم مراقبت است اما می توانید با انتخاب و خرید بهترین برند، موهای خود را به بهترین شکل ممکن احیا و نرم تر کنید. در زیر چند نمونه از محصولات پر طرفدار را معرفی می کنیم:

شامپو بدون سولفات برای موهای خشک

شامپو سر بدون سولفات مخصوص موهای خشک لورآل، نسبت به محصولات دارای سولفات کمتر کف می کند و نرمی مو را افزایش می دهد. این محصولات اغلب برای سلامتی مو ها گزینه مناسبی هستند. مراقبت طبیعی از موها را فراهم می کنند و از خشکی، سایش و کدری آن ها جلوگیری می کند. از محبوب ترین و مطرح ترین محصولات است که با محتویات غنی با روغن های تغذیه کننده همچون روغن تخم کتان، آفتاب گردان، رز، یاسمن، بابونه و نیلوفر در رشد موهای سالم تر و قوی تر کمک شایانی خواهند نمود. با ترکیبات ویژه ای که دارد؛ از گره خوردگی های مکرر در موها، شکستگی و ایجاد موخوره جلوگیری می کند. این محصول به دلیل این که فاقد سولفات است؛ قدرت تمیز کنندگی ملایمی دارد و نرمی و لطافت را به موها باز خواهد گرداند.

شامپو برای موهای خشک و رنگ شده

شامپو پنتن برای موهای خشک و رنگ شده بهترین گزینه برای خانم هایی است که در اثر رنگ کردن های مکرر دچار خشکی فولیکول های مو و وزی شده اند. موهای رنگی پیوسته به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند. استفاده از محصولاتی که حاوی کراتین، روغنهای گیاهی و انواع ویتامین ها و پروتئین ها هستند را برای این افراد پیشنهاد می کنیم.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز آسیب دیده

زمانی که در جستجوی خرید بهترین شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده هستیم. گزینه اولی که به ذهن خطور می کند محصولات برند رستورکس می باشد. این برند که از تولیدات مطرح کشور ترکیه است برای استفاده آقایان و بانوان فرموله شده است. سرشار از ویتامین ها، مواد گیاهی و معدنی است که به مرطوب ماندن موها کمک می کند. از موهایی که در اثر دکلره و رنگ کردن های پی در پی و عوامل دیگر دچار خشکی و موخوره شده اند محافظت می کند. همچنین قسمت های شکسته و آسیب دیده را ترمیم می کند و سبب براق و درخشندگی موها می شود. به همین جهت برای استفاده طولانی مدت و محافظت از موهای خشک و وز بسیار مناسب خواهد بود و موهایی لطیف و بدون موخوره به شما هدیه خواهد داد.

شامپو ضد ریزش موهای خشک

از شامپوهای کافیین برای جلوگیری از ریزش موهای خود استفاده کنید. قیمت شامپو کافئین بیز برای جلوگیری از ریزش مو را از سایت آقای بیز جویا شوید.

شامپو گیاهی برای موهای خشک و فر

شامپو گیاهی برای موهای خشک هونجا کر با عصاره گل رزماری و جو به طرز شگفت آوری با فرمولاسیون گیاهی می تواند موهای خشک را نرم و مرطوب نماید و خشکی پوست کف سر و مو ها را برطرف کند. وجود ویتامین های مختلف به افزایش گردش خون در پوست کف سر کمک می کند که راهی موثر برای تقویت و تغذیه موها از ریشه تا نوک خواهد بود. موهای های خشک و فر بیشتر از هر نوع مویی احتیاج به رسیدگی و تامین رطوبت دارند. این محصول رطوبت و لطافت آن ها را تامین می کند و نقش موثری در خوش حالتی، براقیت و طراوت موها خواهد داشت.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز مردانه

بهترین مارک شامپو برای موهای خشک و وز مردانه به طور قطع برند شوما می باشد. شامپو سر مرطوب کننده شوما به دلیل PH سازگار با پوست کف سر، سبب خشکی و خارش نمی شود. ضمن این که آلودگی ها و کثیفی ها را به طور ایده آل و با رفتار ملایم تمیز می کند. با خاصیت مرطوب کنندگی عمیق، از ایجاد وزی در موهای آقایان و بانوان جلوگیری می کند. کیفیت شانه پذیری موها را بهبود می دهد و سبب نرمی و ابریشمی شدن موها می شود.