بهترین آبرسان مو

آبرسانی مو به عملی گفته شده که موها را از حالت شکنندگی و خشکی در آورده و به آن کمک کند تا بافت‌های آسیب دیده خود را ترمیم کند. یکی از برای موها، انواع بوده که به منظور جلوگیری، بهبود و درمان مشکلات مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از وظایف ماسک مو آبرساني به موهاي آسيب ديده، آبرسانی به موی دکلره شده و رفع خشکی موهای رنگ شده و فر بوده که درکنار آن موها را تقویت نیز می‌کند.

بهترین آبرسان مو

بهترین روش‌های آبرسانی به مو

سلامتی موها نقش مهمی در زیبایی هر فرد داشته و برای این که سلامت طبیعی آن را حفظ نماییم و به دور از هرگونه خشکی، ، شوره و خارش و ریزش باشیم، باید راه‌های پیشگیری و درمانی طبیعی لازم را امتحان نموده تا بهترین نتیجه را برای سلامت موهای خود بگیریم. ها نیز نقش آبرسان مو را ایفا کرده که از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری کرده و چربی مو را کنترل می‌کند. آبرسان از بهترین محصولات آبرسانی به موی سر بوده که به صورت مایع باید بر روی ساقه موها اسپری شود. استفاده از روغن‌های طبیعی هم نوع دیگری از آبرسانی مو می‌باشد که نتیجه فوق‌العاده‌ای برای موهای شما رقم خواهد زد.

بهترین روش‌های آبرسانی به مو در خانه

آبرسانی به مو در منزل با روغن کنجد یکی از روغن‌های اثربخش و پرخاصیت در آبرسانی مو روغن کنجد می‌باشد. در این روغن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی برای بالا بردن گردش خون وجود دارد. این روغن با افزایش گردش خون در پوست سر به تقویت کنندگی مو کمک بسزایی می‌کند. نحوه مصرف

  1. ۱ قاشق روغن کنجد را به همراه ۱ قاشق آب لیمو مخلوط کرده.
  2. محلول به دست آمده را روی سر خود بمالید.
  3. سپس با یک حوله سر را بپوشانید و گرم نگه دارید.
  4. پس از سی دقیقه موها را شامپو زده و بشویید.

آبرسانی به موی خشک با روغن بادام اگر موهایی خشک دارید می‌توانید از روغن بادام جهت رفع آن استفاده کنید. نحوه مصرف

  1. ۲قاشق غذاخوری روغن بادام را به مدت چهل ثانیه گرم کنید که یک آبرسان بسازید.
  2. برای معطر و خوشبو نمودن آن مقداری وانیل بی‌افزایید
  3. سر انگشتان خود را آغشته به روغن کنید و موها را به صورت یک‌نواخت با روغن ماساژ دهید.
  4. پس از نیم ساعت ماساژ با آب سرد و شامپو شستشو دهید.
  5. همچنین می‌توانید ۱ تخم مرغ را با ۴ قاشق روغن بادام ترکیب کرده و این ماسک را بر روی سر بزنید.
  6. بعد چهل دقیقه ماندن روی سر، با یک شامپوی مغذی موها را بشویید.

آبرسانی به مو در طب سنتی با آب لیمو ترش لیمو از پرخاصیت‌ترین و خوشبوترین میوه‌ها بوده که برای بسیاری از مشکلات مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. آب لیمو ترش جهت رفع کدری مو، شوره سر، خارش پوست سر و همچنین ریزش و خشکی مو مفید است. برای مصرف آب لیمو به عنوان آبرسان پس از شستن سر یک قاشق آب لیمو را بر روی موها مالیده و با یک حوله سر خود را خشک نمایید. احیا و آبرسانی مو با عسل یک ماسک آبرسان دیگر که در این مقاله از مجله بیز به شما پیشنهاد می‌دهیم، ماده مغذی عسل می‌باشد که همراه با قیمت سرم دوفاز آرگان بیز میتوانید در سایت مشاهده کنید .

شما با مخلوط نمودن ۱ قاشق شیر یا ماست با ۲ قاشق عسل و ۱ قاشق روغن نارگیل، می‌توانید یک ماسک موی خانگی تهیه کنید. ماسک به دست آمده را به ساقه موها ماساژ داده و بگذارید تا 20 دقیقه بر روی سر بماند و پس از آن موها را آبکشی کنید. ترکیب دیگری هم که می‌توان به وسیله عسل درست کرد نیز این است که ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را همراه نصف فنجان عسل بر روی سر ماساژ دهید و پس از نیم ساعت سر خود را با شامپو بشویید. مطالب کاربردی:   آبرسانی به موها با روغن زیتون روغن زیتون را جهت ماساژ سر به عنوان یک ماسک موی آبرسان می‌توان استفاده نمود که برای درمان شکنندگی موها و خشکی آن روشی موثر خواهد بود. نحوه مصرف

  1. برای استفاده از روغن زیتون جهت آبرسانی به مو کمی روغن زیتون را گرم نموده و با نوک انگشتان، سر را ماساژ دهید.
  2. پس از گذشت 20 دقیقه سر را با شامپو به خوبی بشویید.
  3. برای آماده نمودن ماسک مو ۴ قاشق روغن زیتون، ۱ عدد خیار رنده شده و ۱ عدد تخم مرغ را با هم ترکیب کنید.
  4. این ماسک مو را به موهای خود زده.
  5. سپس سر را با کلاه دوش بپوشانید.
  6. پس از یک ربع سر را دوباره شامپو زده و بشویید.
  7. همینطور شما می‌توانید از مخلوط تخم مرغ و روغن زیتون استفاده نموده و برای رقیق‌تر شدن ماسک نصف استکان آب به آن بی‌افزایید.

آبرسانی مو با سرکه سیب سرکه سیب اثرگذاری بسیار بالایی دارد که شاید باور نکنید ولی از اغلب شامپوهای گران قیمت دیگر بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

  1. فقط کافی است مقداری سرکه سیب را درون یک کاسه بریزید و پنبه را به آن آغشته نمایید.
  2. سپس پنبه را بر روی سر ماساژ دهید و پس از ده دقیقه موها را بشویید.

تقویت و آبرسانی مو با روغن نارگیل روش دیگری برای آبرسانی مو که خشکی موها را نیز رفع کند استفاده از روغن نارگیل طبیعی می‌باشد. پس از کمی گرم کردن روغن نارگیل آن را به سرانگشت خود زده و روغن را به پوست و موی سر ماساژ دهید. بهتر است این عمل را پیش از خواب انجام داده و بگذارید تا صبح روی سر شما باقی بماند. آلوئه ورا، بهترین آبرسان مو اگر یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی برای موهای خود می‌خواهید استفاده از آلوئه ورا را به هیچ وجه دست کم نگیرید. آلوئه ورا را مستقیما بر روی موهای خود بمالید و پس از چند دقیقه با آب بشویید. همچنین می‌توانید ۲ قاشق روغن نارگیل و ۴ قاشق ژل الوئه ورا را به همراه ۳ قاشق ماست ترکیب نموده و به خوبی مخلوط نمایید. سپس ماسک به دست آمده را بر روی سر خود زده و سپس موها را بشویید.

روشی دیگر نیز برای تهیه ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا این است که ۱ قاشق گل ختمی و ۱ قاشق روغن زیتون را با ۴ قاشق ژل الوئه ورا ترکیب نموده و به موهای خود بزنید. یک راه حل دیگر نیز این است که ۲ قاشق روغن کرچک را با ۲ قاشق شنبلیه و ۱ قاشق پودر ریحان به همراه ۵ قاشق ژل آلوئه ورا به خوبی ترکیب کرده تا به شکل خمیری در بیاید. سپس قبل از به خواب رفتن این ماسکاستفاده از انواع آبرسان مو یکی از بخش‌های جدا نشدنی روتین نگهداری از موهاست؛ محصولی که در برابر آسیب‌های ناشی از عواملی مثل رنگ و دکلره، استفاده بیش از حد از سشوار و اتوی مو و حتی زیاد ماندن در برابر نور تند خورشید می‌تواند از موها محافظت کند و نمی‌گذارد موها خشک و مستعد موخوره، وز شدن و خرد شدن شوند.

آبرسانی مو چیست؟

احیا و آبرسانی مو، یعنی استفاده از محصولاتی که خشکی و شکنندگی مو را برطرف می‌کنند. آبرسانی مو روشی کمکی و ضروری برای موهایی است که به دلایل مختلف دچار آسیب شده‌اند. با استفاده از محصولاتی که به صورت تخصصی برای  احیا و آبرسانی موها فرموله و به بازار عرضه شده اند، بعد از مدتی، موهایی شاداب، براق و سالم خواهید داشت. آبرسان‌های مو انواع متفاوتی دارند، از شامپو گرفته تا کرم، اسپری دو فاز و ماسک مو همگی زیر مجموعه این محصول قرار می‌گیرند. در این مقاله بهترین انواع آبرسان‌ها را برای موهای شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، سراغ یک یا تعداد بیشتری از این محصولات بروید.

کرم آبرسان مو هیر واتر حاوی کلاژن و کراتین کامان

اگر به دنبال قیمت سرم دوفاز مورینگا هستید که بتواند از پس خشکی شدید موها برآید و موهای وز یا مجعد را رام کند، خوب است کرم آبرسان مو هیر واتر کامان را امتحان کنید. این محصول ویژه حاوی کراتین و کلاژن است که قابلیت بازسازی موهای آسیب دیده و برگرداندن درخشندگی را به موها دارد. همچنین با استفاده از این کرم آبرسان می‌توانید به موهایتان حالت دلخواه را داده و جذابیت ظاهری‎تان را بیشتر کنید. این محصول کامان را برای جلوگیری از ایجاد موخوره و همچنین باز کردن گره مو می‌توانید مورد استفاده قرار دهید و از نتیجه آن لذت ببرید.

کرم مو تقویت کننده و آبرسان بیوتی سیلک

یکی از مشکلاتی که بعضی انواع کرم‌های آبرسان مو دارند، ایجاد احساس سنگینی و چربی روی سطح موهاست؛ مشکلی که کرم مو تقویت کننده و آبرسان بیوتی سیلک از پس آن برآمده است. با استفاده از این محصول نه تنها می‌توانید موهای خود را تغذیه و آبرسانی کنید، بلکه می‌توانید از احساس تمیزی و سبکی ایجاد شده توسط این کرم هم لذت ببرید. این کرم که نیازی به آبکشی ندارد، موهای خشک و آسیب دیده را احیا می‌کند و در عین حال منجر به حجیم به نظر رسیدن موها و خوش حالت شدن‌شان می‌شود. با استفاده از کرم مو آبرسان بیوتی سیلک می‌توانید در برابر ایجاد موخوره، وز شدن و خرد شدن موها، از خودتان و زیبایی‌تان مراقبت کنید.

ماسک مو آبرسان 1 موهای خشک مورینگاامو

کافی است حداقل سه دقیقه و حداکثر پنج دقیقه، ماسک مو آبرسان 1 از مورینگا ایمو را روی موهای نم‌دار قرار دهید و بعد آن را آبکشی کنید تا متوجه تاثیر کم‌نظیر این محصول شوید. این محصول آبرسان که یکی از بهترین آبرسان‌های مو و قابل رقابت با محصولات خارجی است، به طور عمیق موهای خشک و وز را رطوبت رسانی کرده و ساختاری لطیف و نرم را به آن‌ها هدیه خواهد داد. همین آبرسانی عمیق هم مانع از ایجاد موخوره می‌شود و به شما امکان داشتن موهای بلند و سالم را خواهد داد. با استفاده از این محصول همچنین می‌توانید داشتن موهایی خوش حالت و درخشنده از جذب کراتین را تجربه کنید و در هر جمعی بدرخشید.

اسپری دو فاز احیا کننده و آبرسان روزانه نلی

یک بوی ملایم و بسیار شیک به همراه عصاره گیاهان دریایی در قوطی سرم دو فاز مو آرگان ۲۵۰ میلی biz جمع شده‌اند تا این محصول را به یکی از بهترین سرم هایی تبدیل کنند که می‌توانید برای موهای خود تهیه کنید. کارکرد این اسپری دو فاز ترمیم و احیای موهای آسیب دیده و ایجاد نرمی و لطافت کم‌نظیر برای آن‌هاست؛ مواردی که بدون ایجاد کوچکترین احساس سنگینی یا چربی بر روی موها در دسترس شما خواهد بود. از این اسپری آبرسان مو می‌توانید قبل از براشینگ و برای بالا بردن مقاومت موها در برابر حرارت هم استفاده کنید. مواد نرم کننده موجود در این محصول از موها در برابر هوای خشک ناشی از سشوار یا حتی موقعیت جوی مراقبت کرده و موهایی سالم به شما هدیه خواهد داد.