بهترین رستوران های دبی از نظر مردم کدام ان

یکی از جذاب‌ترین لحظه‌های هر سفر، تجربه طعم‌های جدید است. اگر شما قصد سفر به دبی را دارید، شاید برایتان سوال پیش بیاید که در سفر به دبی چی بخوریم؟ یا بهترین رستوران های دبی کدامند؟ در دو دهه اخیر، دبی به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا تبدیل شده است. به‌جز هتل‌های لوکس، آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌های تفریحی فراوان، دبی کانون بهترین رستوران‌های بین المللی است.

بهترین رستوران های دبی از نظر مردم کدام ان

Le Petit Belge (۱ بلژیک کوچک

رستوران Le Petit Belge نمادی از بلژیک است. با محیطی پویا، غذاهای معروف بلژیکی، مهمان‌نوازی زبانزد بلژیکی‌ها و جذابیت و افسونگری خاص اروپایی آن‌ها.

در بین رستوران های دبی Le Petit Belge معروف به سرو غذاهای اصیل بلژیکی مثل بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی است. اگرچه بلژیک کشور کوچکی است، اما پر از ذائقه‌های متنوع و یک فرهنگ آشپزی غنی است.

برای صرف یک وعده غذا با دائقه جدید با نوشیدنی‌های مخصوص بلژیک، Le Petit Belge از بهترین رستوران های دبی است.

دبی اینترنشنال فایننشال سنتر (DIFC) یکی از مراکز تجاری مهم دبی است و تعدادی از معروف‌ترین رستوران های دبی را در خود جای داده‌ است.

رستورانی با دکور بسیار شیک و در عین حال راحت، که غذاهای خوش طعم با تزیین زیبا ارائه می‌دهد. این رستوران در بین ۱۰۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد.

ما یک راهنمای کامل در مورد هم داریم.

۳) Pierchic رستوران عشاق

رستورانی در انتهای اسکله هتل قصر در منطقه جمیرا، که بدون شک صاحب زیباترین چشم انداز در بین رستوران های دبی است. شما می‌توانید غذا خوردن روی آب، با نمای زیبای برج العرب را در این رستوران تجربه کنید.

Pierchic رستورانی مدیترانه‌ای دریایی است. منو این رستوران شامل منو صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی‌ها، خرچنگ، خاویار و غذاهای غیر دریایی که با گوشت گوساله و بره سرو می‌شود و دسرهای متنوع است. کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران هم بسیار معروف است.

مزیت اجاره خودرو پریمیوم در دبی اینه که امارات مکانی است که برای رانندگی ساخته شده و با شبکه ی جاده‌ ای فوق ‌العاده و بزرگراه ‌های با کیفیت می باشد.

عرفی رستوران های ایرانی و بین المللی در دبی

رستوران‌های دبی فقط مخصوص صرف غذا نیستند بلکه مکانی با دکوری خیره‌کننده، مناظر حیرت‌انگیز و تجربه‌ای فراموش نشدنی از آشپزی است.

۱- رستوران تام و سرجیو | Tom & Serg

در میان اسامی بهترین رستوران های دبی رستوران تام اند سرج در ابتدای لیست ما قرار دارد. در رستوران Tom & Serg می‌توانید شعار تام و سرجیو که با خطی بد و با گچ بر روی تخته سیاهی روی دیوار ورودی این کافه نوشته شده است را ببینید: ” تام اهل استرالیا است و سرجیو اهل اسپانیا. تام دوست دارد غذاهای خوب بپزد. سرجیو دوست دارد این غذاها را بخورد.”

همانطوری که از نوشته‌های روی دیوار برمی‌آید، رستوران تام و سرجیو مکانی است که در آن می‌توانید وعده غذایی لذیذی در محیطی صمیمانه میل کنید. البته اگر شانس با شما یار باشد و از قبل به طریقی با آن آشنا شده باشید، می توانید این رستوران را پیدا کنید چرا که رستوران تام و سرجیو در محله پر از گرد و خاک حی القوز و در کنار انبارهای صنعتی و Ace Hardware قرار دارد و پیدا کردن آن کمی مشکل است.

۲- رستوران ل پتیت میسون دبی | La Petite Maison

رستوران La Petite Maison با دقت به رومیزی این رستوران فرانسوی نگاه کنید. در این صورت متوجه دو گوجه، یک لیمو و بطری روغن زیتونی خواهید شد که آماده خوردن هستند. توجه به جزئیات دقیق مانند چنین چیزی و استفاده از ترکیبات تازه چیزی است که این رستوران را از سایر رستوران‌های اروپایی هم قیمت با این رستوران در دبی متمایز می‌کند و آن را به یکی از بهترین رستوران‌ های دبی تبدیل می‌کند.

۳- رستوران تومو دبی | TOMO

رستوران TOMO، این مخفیگاه ۱۷ طبقه ژاپنی یکی از بی‌نظیرترین چشم‌اندازها را به برج خلیفه دارد. برای پیش غذا، تکه‌ای کوچک از ماهی مرکب با سویای تخمیر شده و ترشی ماهی مرکب با تعدادی رول مخصوص را امتحان کنید. برای غذای اصلی واگیو سوکی یاکی (wagyu sukiyaki) را که با سس سویا و برنج شیرین پخته می‌شود و یا مرغ سوخاری ژاپنی را سفارش دهید، و در نهایت غذای خود را با یک رول کیک چای سبز همراه با بستنی وانیلی به اتمام برسانید.

۴- رستوران ایپرن اند همرز | Aprons & Hammers

رستوران Aprons & Hammers با قرار گرفتن در DIMC Seyahi انتخابی مناسب برای مهمانی‌های تولد و گروه‌های شامی بزرگ است. بنابراین باید انتظار سر و صدای زیادی را در رستوران Aprons & Hammers داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که غذاهای دریایی این رستوران را که مملو از خرچنگ، صدف، میگو و لابستر هستند را امتحان کنید.

۵- رستوران تئاتر | Teatro

رستوران Teatro در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این رستوران که با الهام از صحنه تئاتر طراحی و ساخته شده است با فضای دنج خود، احساسی آشنا در میان سایر چشم‌اندازهای شهر دارد و به همین دلیل بسیار محبوب ساکنین دبی است. غذای این رستوران نیز عجیب است.

در منوی مفصل رستوران Teatro می‌توانید هر غذایی را از سوشی‌های رولی و گوجه‌فرنگی میلانی گرفته تا پوره سیب‌زمینی را پیدا کنید. این رستوران را بدون امتحان کردن تمپوراهای میگو تند آن ترک نکنید.

۶- رستوران لوکا | Loca

رستوران Loca از بهترین رستوران های دبی است. این رستوران خودمانی که در آن غذاهای مکزیکی سرو می‌شود در فضایی صنعتی با صفحه نمایش تخت، مکان مناسبی برای تعقیب رویدادهای ورزشی است. لوکا به تازگی شعبه ای نیز در مرکز خرید سوک البهار افتتاح کرده است. اما هنوز هم شعبه اصلی آن در ساحل مارینا دبی بسیار محبوب است. قبل از اینکه در این رستوران غذایی سفارش دهید، گواکامولی را که همراه با تورتیلاهای ذرت سفید سرو می‌شود را امتحان کنید.

۷- رستوران سالت | SALT Kite Beach

رستوران Salt در ابتدا با کلوچه‌ها و همبرگر گوشت گاو که در پشت ون نقره‌ای رنگ خود می‌پخت و در کنار ساحل کایت می‌فروخت، در اینستاگرام معروف شد و سپس به یک برند تبدیل شد و در حال حاضر یکی از بهترین رستوران‌ های دبی محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. مشتریان وفادار این برند که به سالترز معروف هستند، برای خریدن همبرگرها، ساندویچ جوجه و میلک شیک‌های نیلوفر با کوکی‌های بلژیکی این رستورانِ کامیونی، صف می‌بندند.