دستگیری بیش از ۳۲۰۰ خرده فروش موادمخدر در کشور طی ۲ روز/ جمع‌آوری ۱۲هزار معتاد متجاهر

دستگیری بیش از ۳۲۰۰ خرده فروش موادمخدر در کشور طی ۲ روز/ جمع‌آوری ۱۲هزار معتاد متجاهر

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دفرا از کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از 15 هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به اجرای مرحله پنجم طرح صلح در این شهرستان توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور، اظهار داشت: احساس امنیت به عنوان سرمایه اجتماعی مردم در جهت پیشرفت است. طرح پلیس پاکسازی شهرها و پاکسازی و کنترل مناطق آلوده ناشناخته و همچنین طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان تحت عنوان طرح آرامش در سطح شهر در کشور اجرا می شود. همه استان ها کشور با جدیت و با استفاده از تمامی ظرفیت های سازمانی داخلی و خارجی.

وی با تشریح جزییات اجرای مرحله پنجم طرح صلح در این شهرستان افزود: مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان همواره بخشی از مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور است که پلیس از اولویت های این ماموریت است. . به همین منظور مرحله پنجم طرح آرامش در شهرستان به منظور پاکسازی چهره شهر از خرده فروشان و معتادان متجاهر، توسط یگان های ویژه نیروی انتظامی از هفدهم شهریور ماه به مدت دو روز اعمال شد. در سرتاسر کشور.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرجا ادامه داد: از زمان اجرای مرحله چهارم طرح صلح در شهرستان، طی چهل ساعت عملیات ویژه همکارانم و طی چهل ساعت پیگیری پلیس و تلاش کن 12 هزار و 240 معتاد متجاهر و 3 هزار و 230 فروشنده مواد مخدر با همکاری سایر واحدهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور دستگیر شدند. همچنین حدود شش تن مواد مخدر کشف و دریافت، 89 قاچاقچی دستگیر و 16 گروه قاچاق مواد مخدر منهدم شدند.

کاکاوند گفت: بررسی و ارزیابی فعالیت های استان ها، جمع آوری روزانه و مستمر معتادان متجاهر، توزیع و مصرف مواد مخدر، تقاضا و پیگیری ظرفیت های نگهداری معتادان متجاهر در مرکز تاکید بر توزیع و مصرف مواد مخدر به منظور ایجاد و افزایش آلودگی. مواد 15 و 16 قانون مبارزه با مواد مخدر و همچنین ماده 42 کانون، مواد مخدر از معترضین (کار در شرایط سخت)، برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان هماهنگی با دستگاه قضایی از اقداماتی است که دنبال می شود. در اجرای طرح صلح در شهر.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند عزم و مشارکت اجتماعی مردم است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم همانند گذشته با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه حادثه مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.شماره تماس 110.

انتهای پیام