اخبار کسب و کارعمومی

5 نکته شگفت انگیز که تسلط شما به زبان انگلیسی را در سال 2022 افزایش می دهد

به گفته آموزشگاه آیلتس تهران اگر احساس می‌کنید که این یک مانع است، تغییر روش یادگیری و صحبت کردن به زبان انگلیسی باید هدف شماره یک شما برای سال 2022 باشد. اولین قدم راز واقعی آزادی واقعی است. و برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، قطعاً یک هدف دست یافتنی است!

مطمئناً ساختن زبان انگلیسی یک سفر است. طول می کشد. اما این بدان معنا نیست که این سفر باید طولانی و خسته کننده باشد، و قطعا می تواند سرگرم کننده و موثر باشد. در طول سال‌ها، من با هزاران نفر کار کرده‌ام و هر یک از آنها می‌خواستند زبان انگلیسی مانعی نباشد. ترس های آنها شبیه به هم بود، حتی گاهی یکسان بود، و همین طور روش های یادگیری و تمرین زبان. آنها تقریباً به زبان انگلیسی برخورد کردند، نه چندان بهترین آموزشگاه زبان تهران متفاوت از آنچه در گذشته به آن برخورد می کردم. و این رویکرد آنها را عقب نگه داشته است.

اما برای بسیاری از آنها، این دیگر درست نیست و انگلیسی به پوست دوم آنها تبدیل شده است. در زیر برخی از نکاتی را خواهید یافت که به آنها کمک کرده و به شما کمک می کند در سفر انگلیسی خود به جایی که می خواهید برسید. من همچنین یک PDF رایگان با تمام نکات و پیوندهای مفید خود ایجاد کردم تا شما را در سفر راهنمایی کنم و شما را متمرکز نگه دارم.

1- ذهنیت درستی داشته باشید

طرز فکر ما و نحوه درک ما از خود و انگلیسی ما بر عملکرد ما در زبان انگلیسی منعکس می شود. این بر تسلط، صدا، انرژی، پیام رسانی و توانایی ما برای حضور در لحظه و ارتباط واقعی تأثیر می گذارد. طرز فکر ما همچنین بر نحوه یادگیری زبان انگلیسی و یادآوری چیزها منعکس می شود.

2- آماده باشید

همه جلسات به یک اندازه مهم نیستند، و با این حال – حتی اگر فقط یک تماس اجتماعی کوتاه داشته باشید، آماده شدن برای آن می تواند راه طولانی را طی کند و شما را به موفقیت برساند. وقتی آماده می‌شوید، به خودتان اجازه می‌دهید تا در فرصت‌ها فرصت‌هایی را به دست آورید و در حالت بقا قرار ندهید.

3- گرفتار توهم یادگیری نشوید

احتمالاً بیشتر زبان آموزان انگلیسی در خواندن و نوشتن و حتی در گوش دادن بیشتر از صحبت کردن احساس اطمینان می کنند. حتی وقتی صحبت از یک محل کار انگلیسی زبان می شود، بیشتر ارتباطات اغلب مکتوب است. اگر می‌خواهید با اطمینان صحبت کنید، کلمات را سریع‌تر بازیابی کنید یا از فرم‌های دستور زبان جدید و پیچیده به راحتی استفاده کنید، باید آنچه را که یاد گرفته‌اید در اسرع وقت پیاده‌سازی کنید. و بارها و بارها با صدای بلند بگویم. برای صحبت بیشتر در مورد موضوعات مختلف.

4- روی آنچه مهم است تمرکز کنید

بسیاری از مدارس زبان بیش از حد آموزش می دهند. هیچ کس نمی تواند همه آن را به خاطر بسپارد و از آن یکپارچه استفاده کند. یا حتی با اطمینان. ایده تمرین عاقلانه تا حدی درک این موضوع است که برای مشاهده نتایج قابل توجه و سریع باید چه چیزی را بهبود بخشید. برای مثال، اگر هر بار که جمله‌ای را با «اگر» شروع می‌کنید، گیر می‌کنید، زیرا مطمئن نیستید که چگونه آن جمله را تمام کنید و شما را در یک حلقه عدم قطعیت گیر می‌اندازد – این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید. و اگر دروس خصوصی می گذرانید، از معلم خود بخواهید که به شما کمک کند تا بر روی 20 درصد چیزی که باید یاد بگیرید تمرکز کنید، که 80 درصد پیشرفت را تضمین می کند.

5- دوباره و دوباره تکرار کنید

ایجاد عادات موثر یادگیری، ایجاد عادات تمرینی موثر و ایجاد عادات گفتاری موثر. دوباره و دوباره. آن را به بخشی فعال از روز خود تبدیل کنید.