عمومیاخبار کسب و کار

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

طراحی واضح، نرم افزار هوشمند و حسگر سلامت برتر سامسونگ گلکسی واچ 4، آن را به ارتقای امیدوارکننده ای تبدیل کرده است که قیمت آن تا حدودی کمتر از نسخه سال گذشته است. سامسونگ گلکسی واچ 4 آشنا اما متفاوت به نظر می رسد، و منظورم این است که به بهترین شکل ممکن. شبیه گلکسی واچ به نظر می رسد، اما این تکرار بسیار ساده تر و پیچیده تر است. این نرم افزار مانند تایزن کار می کند، اما سیستم عامل جدید Google Wear واقع بینانه و ظریف است.

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ نام تجاری Active را برای جدیدترین خط تولید خود کنار گذاشته است و در عوض گلکسی واچ 4 با ظاهری اسپورت را به عنوان پرچمدار این شرکت و نسخه کلاسیک با ویژگی های لوکس گلکسی واچ 3 سال گذشته ارائه می دهد.

گلکسی واچ 4 دارای سنسور سلامت 3 در 1 است که ضربان قلب را اندازه گیری می کند، نوار قلب می گیرد و ترکیب بدن را می خواند – این اولین ساعت هوشمند بزرگی است که تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) را ارائه می دهد. آیا در اپل واچ 7 عصبی می شوم؟

شکی نیست که گلکسی واچ 4 بهترین ساعت هوشمند تاکنون برای افرادی است که از گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می کنند. بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4 ما را بخوانید تا دلیل آن را بدانید.

سامسونگ همیشه سعی کرده است در ارائه نسخه‌های جدیدهای هوشمند خود تکنولوژی‌های بیشتر و بهتری را ارائه دهد. ما هم در این مقاله سعی کردیم بهترین اسمارت واچ هوشمند سامسونگ را معرفی کنیم تا شما بتوانید برای انتخاب صحیح و دقیق‌تر از بین گزینه‌های زیر برای خرید اقدام کنید. سامسونگ در ارائه محصولات جدید خیلی سریع عمل می‌کند و این موضوع باعث شده است تا درس‌های پیشین با توجه به ارائه نقشه‌های جدید روند نزولی را در قیمت خود ببینند. همین امر باعث شده است تا کاربران برای خرید ساعت‌های هوشمند علاقه‌مند باشند. منبع: ساعت هوشمند سامسونگ – سایت کوک باش

قیمت و در دسترس بودن سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4  کلاسیک هر دو از 27 آگوست 2021 برای خرید در دسترس هستند.

گلکسی واچ 4 از 249.99 دلار برای مدل بلوتوث 40 میلی متری و 299.99 دلار برای مدل LTE 40 میلی متری شروع می شود. گلکسی واچ 4  کلاسیک از 349.99 دلار برای مدل بلوتوث 42 میلی متری و 399.99 دلار برای مدل LTE 42 میلی متری شروع می شود.

حتماً راهنمای ما را در مورد نحوه تنظیم سامسونگ گلکسی واچ 4 پس از دریافت آن بررسی کنید.

بیایید این موضوع را کنار بگذاریم – سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ  کلاسیک 4 در داخل یکسان هستند. از نرم افزار جدید Wear OS و ظاهر One UI سامسونگ گرفته تا حسگر سلامت 3 در 1 و طیف گسترده ای از صفحه های ساعت، همان تجربه نرم افزاری را خواهید داشت.

سامسونگ گلکسی واچ  کلاسیک 4 از مواد مجلل تری مانند قاب فولادی ضد زنگ، بندهای چرمی و قاب فیزیکی چرخان بهره می برد. مانند خط «نسخه» اپل واچ فکر کنید. به استثنای گلکسی واچ 4 کلاسیک، قیمت آن به طور قابل توجهی کمتر از مدل های اپل واچ ادیشن است که معمولاً از مواد باکیفیت مانند سرامیک و تیتانیوم ساخته شده اند. اگرچه قیمت آن 100 دلار بیشتر از ساعت استاندارد گلکسی واچ 4 کلاسیک است، اما قیمت اولیه آن همچنان از ساعت پایه 6 اپل گرانتر است.

سامسونگ گلکسی واچ 4: Design

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

هر دو نسخه سامسونگ گلکسی واچ 4 دارای یک قاب بازطراحی شده هستند که امکان انتقال بدون شکاف از بدنه ساعت هوشمند به بندها را فراهم می کند. مجموعه استاندارد دکمه‌های تاج نیز به جای یک تاج گرد برجسته و همراه با یک دکمه کناری روان، شکل مستطیلی دارد.

با وجود این تغییرات جزئی، گلکسی واچ 4 به مدل های گلکسی واچ گذشته ادای احترام می کند. گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای قاب چرخان است که یک ابزار ناوبری و بی قراری عالی است. از زمانی که ساعت اولیه گلکسی سامسونگ برای اولین بار روی قاب ظاهر شد، به نماد محصولی مانند قلم S تبدیل شد – اشتباه بود، آیا اینطور نیست؟ برای گوشی هوشمند گلکسی نوت.

بنابراین از آنجایی که شخصی اخیراً از گلکسی واچ 3 بیشتر از گلکسی واچ اکتیو  2 استفاده کرده است، مدتی طول کشید تا با نسخه خازنی قاب در گلکسی واچ 4 اصلی سازگار شود. اما به جز مکانیسم، ساعت هوشمند بسیار باریک‌تر است و آن را به یک ابزار مدرن تبدیل می‌کند که هیچ‌کس آن را با یک ساعت سنتی اشتباه نمی‌گیرد.

من هنوز هم از باشگاه تا شام آن را می پوشم، به خصوص در گزینه های نقره ای یا طلایی. این فقط سلیقه منه من همچنین از نسخه سبز رنگی با گلکسی واچ Z Flip 3 استقبال می کنم، اما فقط 44 میلی متر دارد. بهترین مدل 40 میلی متری برای اندازه مچ دست من، اگرچه همکار مرد من گلکسی واچ 4 Classic 46 میلی متری را امتحان کرد و از ظاهر صفحه نمایش بزرگتر لذت برد.

سامسونگ گلکسی واچ 4: Wear OS مزایا و معایب

نرم افزار سامسونگ گلکسی واچ 4 بهترین تجربه ای را که تا به حال با Wear OS داشته ام، ارائه می دهد. در حالی که قبلاً فریب ساعت‌های هوشمند Wear OS را خورده بودم – در ابتدا تا زمانی که حفره‌ها ظاهر شوند خوب کار می‌کند – گلکسی واچ 4 لنگ نمی‌زند. من می گویم که نرم افزار هنوز هم بسیار سنگین به نظر می رسد، اما چیز خوبی است. یافتن ضربان زمان زیادی طول نکشید، و به من این امکان را داد که به طور یکپارچه بین برنامه ها و منوها جابجا شده و صفحات را اختصاص دهم.

کاشی های چرخان باقیمانده آشکار تایزن هستند، به علاوه Samsung Pay و Samsung Health همچنان در اولویت هستند. علاوه بر این، برنامه‌های ابری جدید Google (که بسیار شبیه به watchOS هستند، اما راحت هستند، چه کسی اهمیت می‌دهد؟) با نرم‌افزار Google بارگذاری می‌شوند. با این حال، انتخاب در حال حاضر کمی محدود است. به عنوان مثال، هنوز دستیار گوگل وجود ندارد.

ساعت One UI که مکمل Wear OS است، گلکسی واچ 4 را به عضوی فعال تر از اکوسیستم سخت افزاری سامسونگ تبدیل می کند. تنظیمات و ابزارهای پوسته نرم افزار را از تلفن هوشمند گلکسی شما به ساعت هوشمند گلکسی شما و بالعکس به صورت خودکار منتقل می کند. One UI Watch همچنین از یک کتابخانه گسترده صفحه ساعت، با مجموعه ویرایش ویژه برای توسعه دهندگان استفاده می کند. اعداد حباب، انیمیشن‌های حیوانات و مضرب هماهنگ‌شده با رنگ که من را به یاد اندروید 12 می‌اندازد، برخی از گزینه‌های متداول چرخش هستند.

سامسونگ گلکسی واچ 4: تجزیه و تحلیل ترکیب بدن

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ یک سنسور سلامت جدید برای گلکسی واچ 4 توسعه داده است. این سنسور ترکیبی از پایش ضربان قلب (PPG)، خواننده الکتروکاردیوگرام (ECG) و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) یک حسگر 3 در 1 است که به پوست نزدیک‌تر است. سنسورهای سلامت فردی در ساعت ساعت قبلی گلکسی.

در این میان، BIA خبر بزرگی است. مشابه آنچه در بهترین ترازوهای هوشمند خواهید یافت، BIA یک جریان الکتریکی ضعیف را در بدن شما ارسال می کند تا درصد چربی بدن، شاخص توده بدن (BMI)، توده عضلانی، توده استخوانی، درصد آب بدن و موارد دیگر را تجزیه و تحلیل کند. روش خواندن BIA سریع است، اما باید انگشتان خود را برای حدود 15 ثانیه روی دکمه های تاج نگه دارید بدون اینکه این انگشتان روی پوست کنار ساعت هوشمند خود قرار گیرند. این کمی خجالت آور است، بنابراین ما راهنمای استفاده از سامسونگ گلکسی واچ 4 برای اندازه گیری ترکیب بدن را تهیه کردیم.

هنگامی که به درستی استفاده می شود، تجزیه و تحلیل ترکیب بدن می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه تغییراتی که در رژیم غذایی یا فعالیت خود ایجاد می کنید، بر آرایش درونی شما – نه فقط وزن شما – تأثیر می گذارد. اما هشدارهایی وجود دارد. اول، به طور کلی توصیه نمی شود افرادی که از دفیبریلاتور استفاده می کنند یا افرادی که باردار هستند از BIA استفاده کنند. در حالی که بسیاری از ترازوهای هوشمند حالتی دارند که BIA را غیرفعال می کند. سامسونگ به سادگی می گوید کسانی که نباید از آن استفاده کنند، نباید از آن استفاده کنند.

سپس نگرانی هایی در مورد مقیاس های جمع آوری شده از BIA وجود دارد که ممکن است منجر به تغییر شکل مداوم بدن شود. سامسونگ به سادگی می گوید که ممکن است اندازه گیری ها برای افراد زیر 20 سال دقیق نباشد، اما به نظر نمی رسد محدودیت واقعی برای این ویژگی ایجاد کند.

من فکر نمی کنم که مناسب باشد جزئیات صمیمی آرایش بدنم را با اینترنت به اشتراک بگذارم، اما اختلافات را در اندازه گیری ها یادداشت می کنم. خوانش سامسونگ گلکسی واچ 4 با مقیاس Wyze من مطابقت نداشت. اندازه‌گیری‌ها برای مقیاس‌هایی مانند چربی بدن ایده‌آل تا 5 درصد تخفیف داشتند. گفتن اینکه کدام یک بدون مراجعه به پزشک دقیق تر است دشوار است، اما احتمالاً از هیچ کدام به عنوان ستاره شمالی برای اهداف سلامتی استفاده نمی کنم. و مجدداً، اگر باردار هستید، ضربان‌ساز دارید یا دارای ناهنجاری‌های بدنی هستید، توصیه می‌کنم قبل از خرید این ساعت هوشمند از مشاوره پزشکی حرفه‌ای استفاده کنید.

بررسی سامسونگ گلکسی واچ 4: ردیابی فعالیت

در طول یک هفته، من از سامسونگ گلکسی واچ 4 خود برای ردیابی انواع تمرینات در داخل و خارج از خانه استفاده کردم. من با وزنه برداری شروع کردم، و در حالی که ساعت به شما اجازه می دهد تا انواع حرکات را ردیابی کنید (مثلاً فر کردن بازو، پرس روی نیمکت، بالا بردن جانبی، بالا بردن وزنه)، من به گزینه تمرین مداری همه جانبه گیر داده ام. اپل واچ گزینه های بسیار کمی برای ردیابی ورزش های مختلف دارد، اما گلکسی واچ 4 انتخاب تخصصی تری دارد. به احتمال زیاد باید انواع تمرینات را از برنامه Samsung Health در گوشی هوشمند خود اضافه کنید، اگرچه فهرست از پیش ساخته شده کامل نیست.

وقتی صحبت از یوگا به میان می‌آید، تعداد کالری‌های من زیاد بود، اما سریع‌تر از گلکسی واچ 3 با ضربان قلب به‌روز شده آشنا شدم. به روز رسانی برای دانستن اینکه شرایط خاص چگونه بر بدن من تأثیر می گذارد مفید است.

نمی‌توانستم در حین دوچرخه‌سواری تا آنجا که می‌توانم در سگ‌های سراشیبی به مچ دستم نگاه کنم. خوشبختانه، گلکسی واچ 4 به‌روزرسانی‌های صوتی و لرزشی را برای مسافت پیموده شده و همچنین خلاصه‌ای از فعالیت‌ها را هر 30 دقیقه ارائه می‌کند. باز هم، من فکر می کنم شمارش کالری ساعتی خیلی زیاد است، اما GPS مسیر 10 مایلی مورد اعتماد من را به خوبی مشخص کرد.

سامسونگ گلکسی واچ 4: خواب و استرس را پیگیری کنید

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ معیارهای ردیابی خواب را برای آخرین ساعت هوشمند خود بهبود بخشیده است. اکسیژن خون در گلکسی واچ 4 یک بار در دقیقه در طول شب اندازه‌گیری می‌شود، در مقایسه با گلکسی واچ 3 هر 30 دقیقه یک‌بار. خوانش‌های بیشتر SpO2 می‌تواند به معنای بینش بیشتری نسبت به کیفیت راحتی باشد، به‌ویژه برای افرادی که دارای شرایطی مانند ایست تنفسی در هنگام خواب هستند. هنگامی که در کنار یک تلفن هوشمند سازگار می خوابید، صدای خروپف شما نیز ردیابی می شود.

سامسونگ گلکسی واچ 4: عمر باتری

به همان اندازه که من می خواهم عمر باتری را به عنوان یک ناامید کننده توصیف کنم (برخی شایعات به عمر باتری یک هفته ای اشاره کرده اند)، اما به دور از توافق نیست. سامسونگ تخمین می زند که گلکسی واچ 4 با استفاده منظم می تواند تا 40 ساعت دوام بیاورد. او سال گذشته چیزی مشابه گفت، اما وقتی در راهنمای خود در مورد سامسونگ گلکسی واچ 4 در مقابل گلکسی واچ 3 با GPS، ردیابی فعالیت و نمایشگر همیشه روشن صحبت کردم، نیاز داشتم که هر 24 ساعت یکبار شارژ کنم.

شارژ روزانه برای اکثر دستگاه های تلفن همراهی که ما هر روز استفاده می کنیم عادی است. مطمئناً، بسیاری از ساعت‌های هوشمند عالی و بسیاری از بهترین ردیاب‌های تناسب اندام چندین روز بدون هیچ هزینه‌ای کار می‌کنند. اما تا زمانی که یک هفته در جنگل ناپدید نشوید، من مشغول تفاوت بین 40 ساعت و یک روز نخواهم بود.

ای کاش عمر باتری سامسونگ گلکسی واچ 4 ثابت تر بود. بعضی روزها متوجه شده ام که ساعت باید بیش از 24 ساعت شارژ شود.

سامسونگ گلکسی واچ 4: جمع بندی

بررسی و مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 4

با به‌روزرسانی‌های طراحی، نرم‌افزار به‌روز، و سیستم خوش‌بینانه BIA، سامسونگ گلکسی واچ 4 به هیچ وجه یک ارتقاء تدریجی نیست. و همه با قیمت پایین تر، ممکن است اضافه کنم.

اما گاهی اوقات، زمانی که تغییرات زیادی را به یکباره ایجاد می کنید، احتمال اینکه تغییرات فردی کوتاه بیاید، بیشتر می شود. عمر باتری ممکن است ثابت‌تر باشد و Wear OS برخی از ویژگی‌های کلیدی را هنگام راه‌اندازی از دست می‌دهد. من همچنین تردید دارم که مزایای تجزیه و تحلیل ترکیب بدن مبتنی بر مچ را برای تعدادی از افرادی که این ویژگی برای آنها ناامن باشد، جشن بگیرم.

در عوض، موفقیت سامسونگ گلکسی واچ 4 به دلیل ادغام ناخوشایند آن با دستگاه های گلکسی است، همانطور که اپل واچ با اکوسیستم بزرگتر اپل انجام می دهد. اگر او به راحتی که برای کاربران سامسونگ وجود نداشت تسلط داشت، تمام تراشه های دیگر را در جای خود باقی می گذاشت.