اجتماعیاخبار کسب و کار

خرید فالوور فیک (مختص همکاران) شروع قیمت از 2500

فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

حتما عبارت خرید فالوور فیک اینستاگرام را زیاد شنیده اید. در واقع فالوور های فیک به فالوور هایی گفته میشوند که واقعی نیستند و در واقع برای افزایش تعداد فالوور های یک پیج ساخته میشوند! فالوور های فیک معمولا به این گونه هستند که اکانت آن ها غالبا شبیه افراد واقعی میباشد و جای شکی باقی نمیگذارد ولی در واقع توسط شخص حقیقی مدیریت نمیشوند بلکه بصورت انبوه در جهت افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام ساخته میشوند. بسیاری از پیج های بزرگ اینستاگرام موفقیت خود را مدیون همین فالوور های فیک هستند. خرید فالوور فیک برای اینستاگرام به بالا آمدن تعداد فالوور های پیج کمک بسیار زیادی میکند و شاید آن را بتوان یکی از عمده دلایل موفقیت بسیاری از صفحات در اینستاگرام دانست.

خرید فالوور فیک (مختص همکاران) شروع قیمت از 2500

 

خرید فالوور فیک اینستاگرام

افزایش محبوبیت اینستاگرام و فراگیر شدن آن در میان مردم، سبب شده تا بسیاری از افراد کسب و کار های خود را وارد این اپلیکیشن قدرتمند کنند. از مهمترین نشانه های یک پیج معتبر در اینستاگرام تعداد دنبال کننده یا فالوور های آن پیج است. در واقع تعداد فالوور ها در اینستاگرام مهمترین بخش یک پیج میباشد. افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام راه کار های بسیار فراوانی دارد اما اکثر روش ها نیازمند زمان، تبلیغات، فعالیت مداوم و …. هستند. شاید یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش فالوور واقعی یک پیج اینستاگرام، خرید فالوور فیک باشد؛ چرا که بدون صرف زمان و تبلیغات و با هزینه بسیار کمتر میتوانید تعداد فالوور های پیج اینستاگرام را بالا ببرید.

طبیعتا با خرید فالوور فیک اینستاگرام میشود تعداد فالوور ها را تا هر جایی که نیاز داشته باشیم افزایش دهیم و جالبترین نکته اینجاست که وجود همین فالوور های فیک سبب جذب راحت تر مخاطبین واقعی میگردد. وجود فالوور های فیک برای پیج ما اعتبار زیادی می آورد؛ یک فرد عادی با ورود به پیج اینستاگرام ما شاید اولین جایی که نظرش را جلب کند، تعداد فالوور ها باشد و اگر تعداد فالوور های ما بالا باشد طبیعتا پیج ما جذاب تر خواهد بود و این زیاد بودن فالوور ها نشانه محبوبیت پیج ماست که همین فرد را ترغیب میکند تا پیج ما را دنبال کرده و جذب پیج ما شود. خرید فالوور فیک سرعت پیشرفت شما را دو چندان خواهد کرد و میتوانید زودتر به اهداف خود در این شبکه اجتماعی نزدیکتر شوید. خرید فالوور فیک در اینستاگرام مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.

مزایای خرید فالوور فیک برای اینستاگرام

نمیتوان مزایایی که خرید فالوور فیک برای یک پیج اینستاگرام به ارمغان می آورد را نادیده گرفت. همه ما برای کسب و کار خود به دنبال افراد بیشتر و بیشتر هستیم که این افراد را میتوان با داشتن یک پیج جذاب به سمت خود کشاند؛ و یکی از لازمه های جذابیت یک پیج، فالوور های آن میباشند! بله طبیعتا نیاز به توضیح نیست فالوور ها مهمترین بخش یک پروفایل را تشکیل میدهند. خرید فالوور فیک کمک بسیار زیادی در زمینه افزایش فالوور ها میکند. اگر بخواهیم بطور مختصر برخی از مزایای فالوور های فیک را شرح دهیم میتوان گفت:

  • با خرید فالوور فیک پیجمان زیباتر و جذابتر بنظر رسیده و به چشم آمدن فالوور های زیاد سبب جذب دنبال کنندگان واقعی میگردد.
  • اعتبار یک پیج وابستگی زیادی با تعداد فالوور های آن دارد؛ از این رو با خرید فالوور فیک میتوانید اعتبار پیج خود و خدماتی را که ارائه میدهید دو چندان کنید.
  • از شیوه هایی که میتوانید پیج شخصی یا خدماتی خود را به شهرت کافی برسانید، خرید فالوور های فیک میباشد؛ طبیعی است که با داشتن فالوور های بسیار زیاد بیشتر اسمتان بر سر زبان ها باشد.
  • با داشتن فالوور های فیک میتوانید فروش محصولات خود را چند برابر کنید. شاید هر کاربری با مشاهده فالوور های بسیار زیاد شما اعتماد کافی را به شما و پیجتان کسب کند!
  • فالوور فیک نه تنها سبب افزایش فالوور های شما بلکه سبب افزایش آمار پیج شما نیز میگردد؛ با ازدیاد کاربر ها پست های شما بیشتر در معرض دید کاربران قرار گرفته و همین سبب ورود شما به اکسپلور میگردد.
  • با خرید فالوور فیک بدون نیاز به صرف هزینه های سنگین در راستای تبلیغات میتوانید فالوور های خود را زیادتر کنید. لازم به ذکر است چنانچه قصد تبلیغات هم دارید نباید با پیجی که فالوور های کمی دارد شروع به تبلیغات کنید؛ چرا که تبلیغات برای پیجی که فالوور های کمی دارد، بازده جالبی نخواهد داشت!
  • اگر به فکر شروع یک کسب و کار در اینستاگرام هستید با داشتن محتوای مناسب و خرید فالوور های فیک میتوانید پیجی جذاب بسازید و به سمت اهداف خود با گام های بلندتری حرکت کنید.
  • و …..

تنوع خدمات فروش فالوور فیک

خدمات فروش فالوور فیک برای اینستاگرام در سایت فالووران از کیفیت های متفاوتی برخوردار است. دلیل متنوع بودن سرویس های فروش فالوور فیک این است که کاربر بتواند با توجه به بودجه و کیفیتی که نیاز دارد، خرید خود را انجام دهد. برای مثال ممکن است کاربری باشد که هدفش تنها افزایش تعداد فالوور های پیجش باشد و لذا کیفیت برای وی اهمیت زیادی ندارد، از این رو فرد میتواند با خرید فالوور فیک ارزان هم هزینه ای کمتر کرده و هم به تعداد فالووری که نیاز دارد دست پیدا کند.

همچنین ممکن است برای کاربری ملیت فالوور ها مهم باشد و برای مثال نیاز به فالوور ایرانی داشته باشد لذا این شخص میتواند از کیفیت فالوور فیک ایرانی استفاده نماید. خرید فالوور فیک ایرانی شامل پروفایل هایی میشود که دارای اسامی ایرانی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. کاربر دیگری هم میتواند پیج خارجی داشته باشد که به دنبال فالوور های خارجی باشد؛ در این موقعیت نیز کاربر میتواند از گزینه خرید فالوور فیک خارجی استفاده کرده و هدف خود را نشانه بگیرد!

افراد زیادی هم هستند که ممکن است نگران ریزش فالوور های فیک باشند که در اینجا میتوانند از سرویس دارای جبران ریزش استفاده کنند تا نگرانی در این مورد نداشته باشند. از آنجایی که سلیقه های افراد با یکدیگر متفاوت است ما نیز سعی کردیم تمامی کیفیت هایی که کاربران به آن نیاز دارند را در سایت فالووران ارائه دهیم. لازم به ذکر است تمامی سرویس های فالوور های فیک از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردار هستند و در نهایت سرعت برای کاربران عزیزمان ارسال میگردند.

فالوور فیک ارزان با ارسال فوری!

اگر نگاهی به تنوع و قیمت ها کرده باشید متوجه خواهید شد که سرویس فالوور فیک ارزان از قیمت کمتری نسبت به سایر کیفیت ها برخوردار است. دلیل این ارزانی چیست؟! خوب اگر بخواهیم بطور مختصر بگوییم کاربران زیادی در اپلیکیشن اینستاگرام حضور دارند که به دنبال راهی برای افزایش فالوور های خود میگردند و بسیاری از کاربران توانایی پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات برای جذب فالوور را ندارند؛ لذا خرید فالوور فیک ارزان گزینه ای متناسب میباشد که با کمترین هزینه میتوانید اعداد و ارقام خود را در این اپلیکیشن جذاب افزایش دهید.

سرویس فالوور فیک ارزان بصورت ترکیبی از فالوور ها با ملیت های متفاوت است و ممکن است درصد ریزش آن نسبت به سایر سرویس ها کمی زیادتر باشد لذا قیمت فالوور های فیک ارزان نسبت به سایر سرویس ها کمتر است ولی باید گفت در عین ارزانی یک سرویس با کیفیت و پربازده میباشد که میتواند برای شما مزایای بسیار زیادی نیز داشته باشدهمچنین در نظر داشته باشید از آنجایی که فالوور های فیک ارزان ملیت خاصی ندارند، سرعت ارسال فالوور در این کیفیت معمولا بسیار بالا میباشد و در واقع بصورت فوری ارسال میگردند. بی شک گزینه ای مناسب و بصرفه برای افزایش فالوور های شما همین سرویس میباشد!

فالوور فیک ایرانی مناسب چه پیج هایی است؟

افراد در اینستاگرام پیج های متفاوتی دارند که دارای محتوای گوناگون و مختلفی میباشد. بسیاری از افراد یا پیچ ها روی فالوور های خود حساسیت بسیاری دارند و نمیخواهند فالووری با ملیت ناشناخته به آنها اضافه گردد. همچنین ممکن است پیجی اداری یا دارای محتوای خاص داشته باشند که داشتن فالوور های بیگانه و خارجی برای آنها جالب به نظر نرسد؛ بنابراین سعی بر این دارند تا اگر قرار است فالوور فیکی به پیج آنها افزوده شود ایرانی باشد؛ خرید فالوور فیک ایرانی میتواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد. اگر بخواهیم اهمیت داشتن فالوور های فیک ایرانی را شرح دهیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن یک پیج فارسی با فالوور های فیک ایرانی سبب یکدست شدن دنبال کننده ها میگردد و جذابیت خاصی به پیج اینستاگرام شما میبخشد.
  • اگر ساکن ایران هستید و یا پیجی با محتوای فارسی دارید طبیعتا داشتن فالوور های فیک ایرانی به جذب دنبال کننده های فارسی زبان کمک شایانی خواهد کرد.
  • اگر صاحب کسب و کاری در وطن عزیزمان هستید طبیعتا فالوور فیک ایرانی سبب جذب مشتری های همزبان بیشتری نیز میگردد چرا که در میان همین فالوور های فیک افراد واقعی زیادی نیز حضور دارند.

ارائه فالوور فیک خارجی با بهترین کیفیت

اگر بخواهیم بحث کیفیت و سرعت را در نظر بگیریم بدون تعارف فالوور های فیک خارجی یکی از بهترین سرویس ها در زمینه افزایش فالوور میباشد. کیفیت فالوور های فیک خارجی بگونه ای است که کسی متوجه فیک بودن آنها نمیگردد چرا که با یک پروفایل واقعی هیچ فرقی ندارند! ناگفته نماند که در لا به لای همین فالوور های فیک، دنبال کننده های واقعی نیز به چشم میخورند. فالوور فیک خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مدت زمان ارسال این فالوور ها نیز اکثرا بصورت فوری میباشد.

این سرویس مناسب افرادی است که بنا به سلیقه شخصی به دنبال جذب فالوور هایی با ملیت غیر ایرانی هستند یا پیج هایی که محتوای غیرفارسی دارند و به دنبال جذب افراد در خارج از کشورمان هستند؛ هرچند از فالوور فیک خارجی میتوان در هر پیجی با هرکاربردی استفاده کرد و هیچ محدودیت خاصی ندارد. با خرید فالوور فیک خارجی میتوانید تجربه ای جذاب در زمینه افزایش فالوور داشته باشید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام با جبران ریزش!

اگر تجربه قبلی در زمینه خرید فالوور فیک داشته باشید، احتمالا میدانید که پس از گذشت مدت زمانی از دریافت فالوور های فیک، تعدادی از آنها دچار ریزش میشوند و این یک امر طبیعی در فرایند خرید فالوور فیک محسوب میگردد. برخی از کاربران ممکن است نگران ریزش فالوور های فیک خریداری شده باشند؛ ابتدا باید گفت تمامی سرویس های ارائه شده دارای بهترین کیفیت میباشند و چنانچه پس از گذشت مدت زمانی دچار ریزش شوید، یک ریزش جزئی و کم را تجربه خواهید کرد. هرچند برای رفع نگرانی کاربران سرویسی تحت عنوان فالوور فیک با جبران ریزش یک ماهه را به کاربران ارائه کرده ایم؛

این سرویس از تمامی سرویس های فالوور فیک کیفیت بهتری داشته و سرعت ارسال آن بسیار بالا میباشد و همچنین دارای یک ماه گارانتی جبران ریزش رایگان میباشد. یعنی چنانچه تعدادی از فالوور های خریداری شده از این کیفیت پس از یک ماه ریزش کنند، این ریزش بصورت کاملا رایگان توسط سایت برای شما ارسال میگردد و هیچ نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. اگر کیفیت فالوور های فیک و ریزش های احتمالی برای شما حائز اهمیت میباشد و به دنبال سرویسی پایدار در راستای افزایش فالوور های پیج خود با بهترین کیفیت میباشید، خرید فالوور فیک با جبران ریزش میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

ثبت سفارش فالوور فیک به چه صورت می باشد؟

برای خرید فالوور فیک کافی است از طریق فرم ثبت سفارشی که در پایین سایت قرار دارد، ابتدا کیفیت یا نوع فالوور فیک مورد نیاز خود را تعیین کنید سپس با وارد کردن تعداد فالوور مورد نیاز و آیدی اینستاگرام سفارش خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت، سفارش شما در صف ارسال قرار گرفته و فالوور های فیک در کوتاه ترین زمان برای شما دوستان گرامی ارسال میگردند. خوشحالیم که میتوانیم در راستای پیشرفت شما در این شبکه اجتماعی محبوب با شما عزیزان همراه باشیم. پشتیبانی ما بصورت شبانه روزی بوده و میتوانید در هر لحظه با ما در تماس باشید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک، فالوور تقلبی، فالوور غیر واقعی اینها همگی لقب‌هایی هستند که به انوع فالوور داده شده‌اند،‌ اما به صورت ساده فالوور فیک یک نوع فالوور است که توسط ربات ساخته شده و انسان‌های واقعی پشت آن نیستند بنابراین شما نباید انتظار لایک، کامنت و تعامل را از فالوور فیک داشته باشید، اگر به دنبال فالوور‌های باکیفیت‌تری هستید خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور واقعی می‌تواند گزینه‌های بهترین برای شما باشد، اما اگر تنها دغدغه‌ی شما افزایش عدد فالوور‌های پیجتان است، خرید فالوور ارزان و فیک کار شما را راه می‌اندازد.

با اینکه همه ما می‌دانیم خرید فالوور اینستاگرام یکی از اقدامات ضروری برای هر صفحه اینستاگرامی است. اما خرید فالوور اینستاگرام به این راحتی نبود و شما نیازمند یک بستر مناسب و قابل اعتماد برای اینکار هستید، که فالووران دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد و این بستر را برای تمام کسب‌ و کار‌های اینستاگرامی فراهم کرده است.

اما دقت داشته باشید که فیک بودن فالوور به معنای بی‌خاصیت بودن نیست و در ادامه بصورت مفصل در مورد خواص و مزیت‌های افزایش فالوور فیک صحبت خواهیم کرد. بدون شک تمام کاربران اینستاگرام مدت زمان زیادی را به دنبال راه‌های مختلف برای افزایش فالوور اینستاگرام خود گشته‌اند، و راه‌های زیادی را امتحان کرده‌اند. چرا که بالا بودن میزان فالوور پیج اینستاگرام شما به شما انگیزه‌ای مضاعف داده و باعث می‌شود که شما با اراده‌ای چند برابر به راه خود ادامه بدهید.

همانطور که اشاره کردیم فالوور در اینستاگرام محبوب‌ترین عنصر در این شبکه‌ی اجتماعی است که دغدغه‌ی خیلی از افرادی که با این شبکه‌ی اجتماعی سروکار دارند این است که عدد فالوورهای خود را بالا ببرند. بنابراین فالوور محبوب است، حتی اگر از نوع فیک آن باشد. فالوور فیک اینستاگرام با اینکه همانطور که همه میدانیم یکسری اکانت‌های تقلبی و غیرواقعی را شامل می‌شود، اما با این حال مزایای فراوانی برای ما و صفحه اینستاگرام ما داشته و در مسیر رشد و پیشرفت پیج ما می‌تواند بسیار مفید باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی که بعد از تهیه فالوور فیک به آن پی خواهید برد این است، با بالا رفتن میزان فالوورهای شما، مردم با دید بهتری به شما نگاه می‌کنند و بسیار راحت‌تر تصمیم به استفاده از کالاها و خدمات شما در اینستاگرام می‌گیرند و باعث می‌شوند که درصد تصمیم افراد برای فالو کردن پیج شما بالا رفته و همین عامل کمک عمده‌ای به صفحه اینستاگرام شما می‌کند.

مورد دیگری که با خرید فالوور تقلبی اینستاگرام به آن دست خواهید یافت، اعتماد سازی است، تقریباً تمام افرادی که از پیج شما دیدن می‌کنند در ابتدا چشمشان به صورت ناخودآگاه به طرف میزان فالوورهای شما جذب شده و هر چقدر این عدد بیشتر باشد کاربران اینستاگرام بسیار راحت‌تر به شما اعتماد کرده و شما را به عنوان یک مرجع معتبرتر از بقیه رقبای‌تان تصور می‌کنند، به این نکته‌ هم توجه داشته باشید که هیچگاه کاربران و مخاطبان شما فالوورهای شما را از نظر کیفیت و یا فیک بودن بررسی نمی‌کنند و تنها با یک نگاه کلی به پیج شما تصمیم می‌گیرند که شما را دنبال کنند یا خیر.

یکی دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده فالوور فیک، قیمت آن است، که به نسبت سایر سرویس‌های فالوور اینستاگرام بسیار مناسب‌تر بوده و به عنوان یک سرویس مقرون بصرفه شناخته می‌شود. شما می‌توانید در ابتدا خرید فالوور فیک اینستاگرام را در برنامه‌های خود قرار داده و رفته رفته به سراغ انواع دیگر فالوور اینستاگرام بروید.

فالوور فیک چیست؟ و چرا مهم است؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فالوور فیک در واقع یکی از انواع مختلف سرویس‌های فالوور در اینستاگرام است که به اصطلاح Fake بوده و اکانت‌هایی که شما را فالوو می‌کنند واقعی نیستند و اکشن خاصی انجام نمی‌دهند. البته همین فالوور فیک نیز در فروشگاه‌های مختلف با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود که ما در گت‌وایرال ارزانترین و باکیفیت‌ترین نوع فالوور فیک را به مشتریان خود عرضه می‌کنیم.

اما واقعاً چرا فالوور تقلبی مهم است؟ اینکه ما میگوییم افزایش فالوور فیک مهم است به این معنی نیست که تمام فالوور‌های پیج شما بصورت 100% فیک باشد، بلکه منظور این است که فالوور فیک در کنار سایر انواع فالوور و سایر فعالیت‌های شما روی پیج اینستاگرام خود بسیار می‌تواند مفید باشد و شما را در مسیر موفقیت‌تان در اینستاگرام رو به جلو ببرد.

پس اگر می‌خواهید بیشترین تاثیر را در اینستاگرام ببینید پیشنهاد می‌کنیم یک برنامه جامع داشته باشید و در کنار تولید محتوای خوب، و ارائه خدمات و محصولات مناسب از خدماتی همچون دنبال کننده فیک نیز استفاده کنید تا هم حس اعتماد را در مشتریان خود ایجاد کرده و هم از رقبای خود پیشی گرفته و مسیر را سریع‌تر بپیمایید.

خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش حقیقت دارد؟

وقتی صحبت از فالوور فیک می‌شود در واقع ارزان بودن نیز به همراه این واژه تداعی می‌شود، در واقع فالوور فیک نوعی از فالوور ارزان است که به نسبت سایر سرویس‌ها همانند فالوور واقعی و ایرانی و بدون ریزش قیمت کمتری دارد. پس وقتی صحبت از فالوور فیک می‌شود در واقع منظور یک نوع فالوور با قیمت مناسب و ارزان است، اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و ما در فالووران همین فالوور فیک ارزان بدون ریزش را نیز با قیمتی باورنکردنی به شما عرضه می‌کنیم و در واقع شما فالوور فیک را در گت‌وایرال با قیمتی فوق‌‌ارزان خریداری می‌کنید.

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که گت‌وایرال بهترین مکان برای خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش است. این نوع فالوور فیکی که ما برای شما ارسال می‌کنیم از اکانت‌هایی باکیفیت تشکیل شده است و ادعا نمی‌کنیم که کاملاً بدون ریزش است چون دروغ گفته‌ایم، اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که ریزش آن بسیار اندک بوده و این فالوور‌های نقش مهمی را در رشد و ارتقا پیج شما ایفا خواهند کرد.