عمومیاخبار کسب و کار

گرفتن یوسی رایگان برای پابجی

محتوای این مطلب پنهان

چگونه یوسی رایگان در پابجی بگیریم؟

یکی از مهم ترین بخش های بازی پابجی بدست آوردن یوسی است زیرا هر چقدر یوسی خرید بیشتری داشته باشید امکانات ویژه ای خواهید داشت و هیجان بازی را برای شما افزایش خواهد داد .

گرفتن یوسی رایگان برای پابجی

1_ دنبال کردن کانال یوتیوب پابجی

یکی دیگر از راهکار ها ٬ دنبال کردن صفحات پابجی در شبکه های اجتماعی است و باید کانال یوتیوب پابجی را در نظر بگیرید .

کانال های یوتیوب معمولا بازی هایی برای طرفداران به اشتراک می گذارند که به واسطه انجام و برنده شدن در آن به عنوان پاداش یوسی رایگان تضمینی دریافت می کنید .

2_بازی bonus challange

شما می توانید با اجرای این بازی هر مقدار یوسی نیاز داشتید دریافت کنید . شما باید برای اجرای این بازی یک حساب یوسی داشته باشید .شما می توانید با تماشای تبلیغات و bonus challange شرکت کنید و یوسی رایگان دریافت کنید .

برنامه یوسی رایگان برای پابجی

نرم افزار mpl و playerzon

این نرم افزار ها به صورت کامل وابسته به پابجی هستند و می توان آن ها را بدون داشتن محدودیت استفاده کرد . اما باید توجه داشته باشید که با این نرم افزار ها یوسی رایگان زیادی دریافت نمی کنید اما می توان یکی از بهترین روش های دریافت یوسی رایگان تلقی کرد .

نرم افزار gold zupee

این نرم افزار یکی دگر از منابع قابل قبول می باشد در این نرم افزار شما باید برخی سوالات را به درستی پاسخ دهید تا بتوانید جوایز آن را بدست آورید . به ازای هر پاسخی صحیح که می دهید مقداری جوایز و هدایای رایگان به والت آنلاین شما اضافه می شود که به سادگی و بدون دخالت پول واقعی یوسی رایگان پابجی با بازی شما اضافه می شود.

اولین سایت یوسی رایگان پابجی موبایل در ایران

قطعا نام بازی پابجی موبایل را شنیده‌اید. بازی‌ای که توانست در صنعت بازی‌های ویدئویی سر بلند ظاهر شود خرید یوسی پابجی موبایل در میان کاربران پابجی موبایل بسیار محبوب است به طوری که حاضر به پرداخت میلیون ها تومن پول هستند . ما در این مقاله یکی از بهترین و امن ترین راه های دریافت یوسی رایگان را به آموزش خواهیم داد.

شما دوستان عزیز می توانید یوسی رایگان پابجی موبایل را روزانه از سایت ما دریافت کنید و هیجان و لذت خود در بازی را افزایش دهید و در قرعه کشی 63 یوسی و سایر مزیت های آن بهره مند شوید.

یوسی رایگان پابجی موبایل

قطعا نام بازی پابجی موبایل را شنیده‌اید. بازی‌ای که توانست در صنعت بازی‌های ویدئویی سر بلند ظاهر شود خرید یوسی پابجی موبایل در میان کاربران پابجی موبایل بسیار محبوب است به طوری که حاضر به پرداخت میلیون ها تومن پول هستند . ما در این مقاله یکی از بهترین و امن ترین راه های دریافت یوسی رایگان را به آموزش خواهیم داد . قطعا تا حالا روش های مختلف دریافت یوسی رایگان را شنیده اید که اصلا امنیت اکانت شما را تضمین نمی کند. اما ما شما را با روشی اشنا خواهیم کرد که بتوانید روزانه در امنیت کامل یوسی رایگان پابجی موبایل دریافت کنید .

تنها سایت دریافت یوسی رایگان پابجی موبایل در ایران

  یکی از بهترین سایت ها برای گرفتن یوسی رایگان سایت یوسی پابجی می باشد که شما در این سایت می توانید روزانه 13 یوسی رایگان در امنیت کامل دریافت کنید تا هیجان و جذابیت بازی را برای خود به حداکثر برسانند یکی از ویژگی های دیگر این سایت قرعه کشی هفتگی 63 یوسی رایگان می باشد که شما با خرید یوسی رایگان از این سایت به طور خودکار در قرعه کشی 63 یوسی حضور خواهید داشت

آیا سایت یوسی پابجی برای گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل قابل اعتماد است ؟

سایت یوسی پابجی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و به لطف پشتیبانی قوی به تمام مشکلات و سوالات شما دوستان  عزیز در اسرع وقت رسیدگی می کند .

ارزان ترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل

سایت یوسی پابجی یوسی مدنظر شما دوستان عزیز را با ارزان ترین قیمت عرضه می کند  تا کاربران یک خرید خوب و ایمن از ما را تجربه کنند. شما دوستان عزیز می توانید در خرید یوسی پابجی موبایل ، یوسی از ما هدیه بگیرید . مثلا در 600 یوسی امکان دریافت یوسی هدیه تا 90 تا را از ما دارید .

نکته : شما دوستان عزیز می توانید با گرفتن یوسی رایگان و معرفی ما به دوستانتان به جای 13 یوسی 32 یوسی از ما رایگان دریافت کنید .

 معرفی سایت یوسی پابجی

سایت یوسی پابجی علاوه بر یوسی پابجی موبایل ، پول ها و اسکین های سایر بازی ها را هم به فروش می گذارد . مثل : اسکین های دوتا 2 ،جم فری فایر رایگان ، گیفت کارت و … سایت یوسی پابجی 7 ماه است که تاسیس شده است اما در این مدت کوتاه توانسته یکی از محبوب ترین سایت ها در زمینه آیتم های بازی در ایران می باشد که توانسته علاقه مندان زیادی به خود جذب کند . دلیل محبویت سایت یوسی پابجی بخاطر سرویس های رایگانی است که در اختیار کاربران عزیز قرار داده است تا آن ها از خریدشون لذت ببرند .

آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل (PUBG Mobile) [8 روش تست شده]

8 روش برای دریافت یوسی مجانی PUBG MOBILE

پابجی موبایل پرطرفدار ترین و پرفروش ترین بازی های موبایلی است که تا کنون بیش از 150 میلیون دلار درآمد داشته است. دو نوع ارز در بازی وجود دارد، UC و BP. برای بدست آوردن BP فقط کافیست بازی کنید اما برای UC باید پول واقعی پرداخت کنید تا آن را دریافت کنید. بازیکنان میتوانند با استفاده از اعتبار گوگل پلی شان یا به صورت مستقیم از کارت بانکی شان UC بخرند. اگر شما در این مقاله حضور دارید، احتمالا کلمه آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل را در گوگل سرچ کرده اید.

با استفاده از این ارز میتوانید اقدام به خرید الایت پس، لباس، اسکین ماشین و… کنید. اما عده ای نمیتوانند پول واقعی پرداخت کنند؛ پس با روش دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE همراه ما باشید.

دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE از طریق Google Opinion Rewards

شما به راحتی میتوانید برنامه ای به نام Google Opinion Rewards را از گوگل دانلود کنید. این برنامه نیازمند این است که کاربر در ازای دریافت پاداش به سوالات و نظرسنجی ها (surveys) جواب بدهد. این نظرسنجی ها یا سوروی ها بسیار آسان هستند و با انجام آنها مقدار خوبی پول در قالب حساب گوگل پلی دریافت میکنید. وقتی حساب شما به مقدار کافی رسید میتوانید از آن برای خرید آیتم های پلی استور استفاده کنید. در ادامه آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل از طریق این برنامه را خواهید خواند.

قدم اول: نصب برنامه Google Opinion Rewards

گوگل پلی را در گوشی اندرویدی تان باز کنید و ‘Google Opinion Rewards’ را سرچ کنید و این برنامه را نصب کنید.

قدم دوم: انجام یک سوروی

ممکن است که برای بار اول که از این برنامه استفاده میکنید، پاداشی دریافت نکنید اما بعد از انجام چند سوروی شروع به دریافت پاداش میکنید.

قدم سوم: بازی پابجی موبایل را باز کنید

حالا  بازی را باز کنید و به قسمت پرداخت UC (UC Purchase) بروید. در اینجا میتوانید با استفاده از پاداش هایی که با برنامه Google Opinion Rewards بدست آوردید خرید کنید. کافی است روش خرید (method of payment) را روی Google Play Balance بگذارید. بعد از خرید مقدار انتخابی UC به اکانت پابجی تان اضافه میشود.

روش های دیگر آموزش گرفتن یوسی رایگان پابجی موبایل

همچنین روش های دیگری هستند که با استفاده از آنها میتوانید UC رایگان دریافت کنید:

برنامه های مشابه مثل Zupee Gold

برنامه های زیاد دیگری نیز مثل Zupee Gold برای دریافت پاداش وجود دارند. در این برنامه ها شما فقط باید به سوالات ساده پاسخ بدید و پاداش تان به صورت خودکار به والت برنامه واریز میشود. شما میتوانید با استفاده پاداش این برنامه در پابجی موبایل اقدام به خرید UC کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

در برخی از سایت ها یا اپلیکیشن هایی مثل appKarma با انجام دادن وظایفی که در آنها شرح داده شده است گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت میکنید. کافی است در این سرویس ها ثبت نام کنید و وظایف آنها را انجام دهید تا امتیاز دریافت کنید. با این امتیاز ها میتوانید گیفت کارت گوگل پلی بخرید و سپس با آن UC بخرید، بدون دخالت هیچ پول واقعی ای.

سوروی های آنلاین دیگر

برنامه های دیگری شبیه Google Opinion Rewards وجود دارند که در ازای پاسخ به سوروی ها، پاداش هایی به شما میدهند. همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید به سوالات ساده پاسخ بدید تا پاداش تان به صورت خودکار به اکانت تان اضافه شود. برای دریافت پاداش بیشتر همیشه سوالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید.

الایت رویال پس در پابجی موبایل

بهترین راه برای دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE روش Elite Pass است. در الایت پس با انجام برخی ماموریت ها در کل 600 UC دریافت میکنید. شما باید الایت پس پابجی را خریداری کنید و ماموریت های RP آن را کامل کنید. قیمت خرید الایت پس 600 UC است و بازیکنان با انجام این کار مقدار UC که پرداخت کردند یا پس خواهند گرفت.

اعتبار رایگان گوگل پلی

گوگل پلی به صورت تصادفی اعتبار رایگان به کاربران میدهد. با این اعتبار میتوانید UC پابجی بخرید. بازیکنان میتوانند مقداری که میخواهند خرج کنند را انتخاب کنند. این مبلغ به صورت خودکار از اعتبار گوگل پلی کسر میشود. بنابراین UC را میتوان با نرخ و قیمت کمتری خریداری کرد.

یوسی پابجی چیست؟

یوسی پابجی چیست؟چگونه یوسی پابجی بخریم؟ جواب سوالات خود را در ادامه این مقاله دریافت کنید.

پابجی موبایل

بازی PUBG که سر واژه PlayerUnknown’s Battlegrounds می باشد یک بازی سبک بتل رویال با ویژگی Multiplayer چندنفره می باشد که شرکت طراح بازی آن واقع در کره جنوبی می باشد. تقریبا دو سال از عمر این بازی می گذرد که شاهد پذیرش این بازی از سمت تمام گیمرهای جهان بوده ایم. به گفته بسیاری از گیمرهای دنیا بازی PUBG Mobile آنها را به یاد CS و بعد به سری Modern Warfare نزدیک کرده که نسخه موبایل آن نیز آنقدر خوب طراحی شده که اغلبا به سمت پلتفرم موبایل بازی PUBG علاقه بیشتری نشان داده اند.

یوسی پابجی

یوسی ارز رایج بازی است و می‌توانید با آن هر چیزی که در فروشگاه وجود دارد را برای خود تهیه کنید. به همین دلیل خرید یوسی بازی پابجی موبایل بسیار اهمیت دارد. همچنین باید توجه داشت که یوسی پابجی ارزان هم موجود است و بهتر است مراقب هزینه‌هایتان باشید. دلار پابجی موبایل یا (unknown cash) پول داخل بازی پابجی موبایل میباشد، که از طریق قسمت استور این بازی قابل مشاهده است. شما با خرید این واحد پول درون بازی میتوانید آن را برای (باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و…) خرج کنید. خرید پول پابجی در بین کاربران ایرانی این بازی بسیار مرسوم است و باید بخاطر داشتید پول درون بازی یا همان دلار بازی پابجی موبایل با عنوان یوسی پایجی (UC PUBG) شناخته می شود و شما قادر هستید با خرید بسته های یو سی، به خرید لباس پابجی، خرید ست لباس یا خرید پک لباس پابجی، خرید آیتم پابجی بپردازید و از جنگ با دوستان و دشمنانتان لذت ببرید.

آیا خرید پابجی از ایران امکان پذیر است؟

همان طور که می دانید کشور ایران سال هاست درگیر محدودیت های مالی است که باعث شده ارتباط بانکی ایرانیان با سایر درگاه های بین المللی کاملا قطع شود. در این بین بسیاری از بازی ها و نرم افزارهایی که سازندگان آن ها در کشورهای خارجی وجود دارند، از درگاه های بین المللی برای پرداختی های مربوط به خرید امکانات استفاده کرده و از این رو چون ایرانیان نمی توانند پرداخت های خارجی انجام دهند، پس عملا به بسیاری از این امکانات نیز دسترسی ندارند.

یکی از بازی های محبوب و جذاب موبایلی که از زمان ورود به مارکت بازی های موبایلی جزو صدرنشین های این حوزه به شمار می رود بازی پابجی موبایل است. شما برای خرید پول پابجی یا همان یوسی پابجی در ایران نیاز به کارت های بانکی بین المللی دارید. از آن جایی که بسیاری از هموطنان مان از این امکان بی بهره اند، ما تصمیم گرفتیم در سایت اقدام به ارائه خدمات مربوط به خرید یوسی پابجی با استفاده از پول ملی ایران نماییم. بنابراین اگر شما هم جزو افراد ساکن ایران هستید که قصد خرید یوسی پابجی دارید، تیم ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

لذت بازی پابجی با خرید یوسی پابجی

احتمالا بارها بازی های زیادی را دنبال کرده اید که در میانه های بازی نیازمند پرداخت دلار یا یورو برای به دست آوردن امکانات اضافی شده اید و نبود کارت اعتباری، ویزا و یا مسترکارت باعث شده که آن طور که باید و شاید از بازی لذت نبرید. حال آنکه در سایر کشورها کاربران اینترنتی با خیالی آسوده پرداخت های خود را انجام می دهند و نهایت لذت را از بازی می برند. بازی پابجی در ایران محبوبیت ویژه ای در بین نوجوان و جوانان دارد.

بعید است که بازی ‌پابجی و خرید یوسی های آن به گوش گیمرها به خصوص گیمرهای موبایل نرسیده باشد. البته در فروشگاه ما می توانید همانند دیگر کاربران جهان یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود را خرید کنید و بازی پابجیِ مهیج و مورد علاقه خود را با داشتن یوسی، با نهایت جذابیت دنبال و بازی کنید. پیشنهاد می کنیم برای تجربه کامل فضای بازی حتما خرید uc پابجی و خرید.

مهم ترین مسٔله در بازی پابجی چیست؟

هیچ چیزی در این بازی به اندازه خرید یوسی پابجی که به اسم های دیگر مانند خرید یوسی، خرید UC، خرید دلار پابجی، خرید یوسی پاپجی موبایل ارزان، خرید پول پابجی و خرید پول پابجی ارزان قیمت مشهور است، وجود ندارد. خرید پول پابجی زمانی اهمیتش را به نمایش در می گذارد که کاربران اعتیاد ویژه ای به این برنامه داشته باشند و برای رفتن به مراحل بعدی حتماً بایستی اقدام به خرید دلار پابجی یا UC پابجی داشته باشند.

خرید یوسی پابجی و تحویل فوری

بسیار از گیمرهایی که اقدام به انجام بازی های موبایلی مثل پابجی می کنند، برای خرید و دسترسی به آیتم های پولی علاوه بر دغدغه مالی و پرداختی، مشکل زمانی هم دارند. به طوری که این افراد همیشه نگران این هستند که یوسی پابجی ای که خریداری کرده اند چه زمانی به حساب آن ها منتقل می شود. چه بسا سایت های بی کیفیت و نامعتبری که برای ارائه خدمات به مشتریان که سرمایه های اصلی یک فروشگاه هستند، عنصر زمان را به کلی فراموش کرده و با تاخیر فراوان سفارشات را پردازش و انجام می دهند. ما مفتخریم اعلام کنیم که در سایت علاوه بر قیمت های منصفانه و به روز، تمام خدمات و محصولاتی که برای فروش گذاشته شده در سریع ترین زمان ممکن پردازش و به مشتریان ارائه می شود.

خرید یوسی پابجی بدون پرداخت هزینه واسطه

یکی از دلایلی که خرید یوسی پابجی را برای بسیاری از کاربران بیش از حد تصور آن ها هزینه بر می کند، وجود واسطه هایی است که در فرآیند خرید یوسی پابجی دخیل اند. این واسطه ها معمولا وظیفه انجام کارهای مربوط به درگاه و پرداخت را انجام داده و در ازای آن پولی را از کارفرما دریافت می کنند. در سایت ما، تمام این واسطه ها حذف شده و شما برای خرید یوسی پابجی دیگر نیازی به پرداخت هزینه واسطه را نخواهید داشت.

از این رو با استفاده از سرویس های سایت ما می توانید در بخش زیادی از هزینه های خود صرفه جویی کرده و علاوه بر این از خدمات عالی پس از فروش ما نیز بهره مند شوید. منظور از خرید بدون واسطه یوسی پابجی این است که ما به صورت مستقیم و کاملا قانونی، یوسی بازی پابجی را به اکانت شما منتقل کرده و برای پرداخت های آنلاین از درگاه های بین المللی نیز خودمان اقدام می کنیم. بنابراین نگران امنیت اکانت و پرداخت هزینه های بیهوده به واسطه ها نباشید.