عمومیاخبار کسب و کار

محبوب ترین صندل زنانه های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

جدیدترین مدل های صندل زنانه چرم

صندل طبی زنانه و دخترانه ناخوشایند فراوانی در بازار وجود دارد که ممکن است باعث شود بسیاری از شما هنگام پیدا کردن صندل زنانه یا صندل دخترانه مناسب که آسیبی به شما وارد نمی‌کند دلسرد شوید. ما در شهرک مارکت به شما کمک خواهیم کرد تا به جستجوی شما پایان دهیم. لیست ما از بهترین صندل های چرم زنانه پر از جفت های راحت و شیک است که شما را مجبور نمی کند زیبایی را فدای درد کنید.

محبوب ترین صندل زنانه های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

چگونه بهترین صندل زنانه چرمی را انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به انتخاب یک جفت صندل چرم زنانه مناسب برای خودتان می رسد، باید ملاک هایی را برای این انتخاب در نظر بگیرید. این ملاک ها عبارتند از:

 سبک

این احتمال وجود دارد که وقتی به دنبال خرید صندل زنانه مناسب هستید، به دنبال چیزی باشید که بتوانید هر روز برای مدت طولانی بپوشید، در طول پیاده روی های معمولی با دوستان خود، کنار ساحل و یا استراحت در کنار استخر. مدل های بسیار زیادی از صندل ها وجود دارد:

دمپایی، صندل زنانه تخت، صندل زنانه بنددار، کفش پاشنه دار، صندل زنانه جلو باز و یا جلو بسته، صندل زنانه پاشنه دار، صندل زنانه لژدار، صندل زنانه مجلسی، صندل لاانگشتی، صندل طبی زنانه و موارد دیگر. لیست شهرک مارکت بسیار متنوع است، از جمله سبک های مختلف. برخی از سبک‌ها راحت‌تر و مناسب تر هستند در حالی که برخی دیگر جذاب‌تر هستند.

نام تجاری (برند) صندل زنانه

صندل های چرمی با کیفیت بالا دارای مواد زیره محکم و در عین حال انعطاف پذیر، کفی های راحت و حتی بالشتکی خواهند بود. برخی از برندها صندل های لوکس با محوریت زیبایی شناسی تولید می کنند، در حالی که برخی دیگر صندل های کاربردی تر تولید می کنند. اگر می‌دانید از یک جفت صندل چه می‌خواهید، تشخیص برندی که باید از آن خرید کنید برای شما آسان خواهد بود. برند شهرک مارکت سعی در تولید انواع صندل زنانه چرم با کیفیت بالا، زیبا و کاربردی برای شما عزیزان داشته است.

قیمت صندل زنانه

دانستن بودجه خود و اینکه دقیقاً روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید هنگام خرید صندل چرم زنانه بسیار کلیدی است. تعویض صندل های گران قیمت هر سه ماه برای خیلی ها امکان پذیر نیست، بنابراین اگر صندل های خود را برای هر مناسبتی می پوشید، شاید مسیر مقرون به صرفه تر را با شهرک مارکت بروید. اگر به دنبال خرید صندل زنانه با طراحی مناسب هستید، به این فکر کنید که کدام برندها ارزش خرید را دارند.

جنس و متریال صندل

اگر به یک صندل بادوام نیاز دارید، به دنبال صندل چرم باشید، زیرا این مواد بسیار دیرتر از مواد دیگر فرسوده می شوند. اگر می خواهید چیزی کمی راحت تر روی پا داشته باشید، به دنبال چرم خیلی نرم باشید. راه رفتن با کفش های خیلی سفت اصلا جالب نیست، بنابراین مطمئن شوید که کفی کفش زنانه مناسب باشد تا دچار مشکل نشوید.

راحتی صندل

برخی از ویژگی ها باعث می شود صندل زنانه و یا صندل دخترانه راحت تر از بقیه باشد. بزرگ‌ترین مقصر صندل‌های ناراحت کننده، بندهایی هستند که در بالای پا یا بین انگشتان پا فرو می‌روند و فاقد پشتیبانی از قوس هستند. اگر به شدت به دنبال راحتی به جای استایل هستید، نوار پهن تری را انتخاب کنید که قسمت اعظم پا را بپوشاند، قوس کف پا را بپوشاند و مطمئن شوید که کف آن انعطاف پذیر و قابل تنفس است.

قیمت صندل زنانه ارزان و با کیفیت

صندل های زنانه انواع بسیار متنوع و مختلفی دارند، قیمت صندل زنانه ارزان بسیار منطقی و مناسب است که می توانید با بازدید از سایت شهرک مارکت از انواع آن دیدن کرده و خریدی با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت را داشته باشید. صندل ها در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع موجود می باشند.

صندل زنانه با قیمت

صندل ها یکی از انواع کفش ها می باشند که دارای وزنی سبک تر و طرح هایی متنوع هستند. این محصولات مناسب فصل های گرم مانند تابستان می باشند. معمولا در شهرهایی که در مجاورت دریا هستند استفاده ازاین نوع محصولات بسیار مناسب و راحت است.  صندل ها مخصوص آب و هوای گرم هستند و با طراحی های خنک باعث کاهش تعرق پاها در روزهای گرم سال می شوند.

صندل ها در انواع مختلف مردانه وزنانه موجود می باشند ولی ناگفته نماند که زنان مشتریان پروپا قرص این محصولات هستند و از استفاده از آن ها در فصل های بهاری و تابستانی لذت می برند. صندل های زنانه با قیمت های متفاوتی در بازار موجود می باشند.  که امروزه با طراحی انواع طبی، راحتی هم به علاوه ی زیبایی به آن ها اضافه شده و همین واقعیت باعث گردیده تا مشتریان به راحتی دست به خرید این محصولات بزنند و کلکسیونی را برای خود تهیه کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

کشور ایران با در دست داشتن سهم زیادی از بازار چرم در منطقه و جهان توانسته تولیدات بسیار موفقی در انواع صندل داشته باشد و سهم زیادی از بازار جهانی را هم از آن خود کند. دکتر ها و طراحان ایرانی با بررسی های زیادی بر روی راحتی کفش ها و طراحی های ارگونومیک توانسته اند بهترین نوع این محصولات را به راحتی به بازار عرضه کرده و تنوع را در این بازار بالا ببرند و همچنین قیمت گذاری این صنعت را تا حد زیادی به دست بگیرند و به اقتصاد کشورمان کمک های شایانی کنند.

صندل زنانه ارزان

صندل های زنانه با توجه به کیفیت و برندشان قیمت های متفاوتی دارند. که انواع مختلف آن ها اعم از لژ دار و یا بدون لژ، پاشنه دار و بدون پاشنه و همچنین انواع حصیری و چرمی در بازار عرضه شده است. صندل های زنانه معمولا نسبت به دیگر اقلام و انواع کفش ها قیمت های مناسب تری دارند و می توان به راحتی انواع مختلف آن ها را با بهترین کیفیت و قیمت معقول و ارزان تهیه کرد و در روز های گرم تابستانی از آن ها لذت برد.

صندل ها می توانند به شما خنکی و سبکی را روز های گرم تابستان هدیه داده و از طرفی می توانند راحتی را  برای پاهای شما به ارمغان بیاورند. صندل های پاشنه دار امروزه بر خلاف باور عموم دارای بافتی سبک و راحت می باشد و می توان به راحتی برای ساعات طولانی با آن ها پیاده روی کرد و از شب های گرم تابستانی نهایت استفاده را برد. این صندل ها به علت طراحی های ارگونومیک و راحت و علمی که دارند بسیار راحت هستند و به هیچ عنوان پا ها را اذیت نمی کنند و نمی زنند.

محبوب ترین صندل زنانه های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

صندل زنانه عمده

صندل های زنانه معمولا رنگ های روشن و دل بازی دارند تا در روز های گرم حس خنکی را به ما القا کنند. این محصولات از نظر وزنی همانطور که ذکر شد سبک هستند تا جلوی گرمای بیش از حد را گرفته و پاها را خنک کنند. از دیگر انواع آن ها می توان به نوع چسبی یا بندی و یا کشی اشاره کرد که همه ی این تنوع ها برای اطمینان خاطر از این مسئله است که مشتریان با خیال آسوده خریدی دلپذیر داشته باشند و هر نوعی از صندل را بتوانند انتخاب کنند.

این محصولات در بعضی فروشگاه ها و سایت ها به صورت عمده در خدمت مشتریان قرار می گیرد تا با توجه به کیفیت هر محصول قیمتی مناسب ترنسبت به دیگر مکان ها پرداخت کرده و از آن لذت ببرند. فروش عمده به طور کلی باعث کمی تخفیف در محصولات شده و بسیار خرید مقرون به صرفه ای می باشد در حالیکه کیفیت و برند محصول تغییری نکرده و فقط به علت اینکه به طور عمده عرضه می گردند قیمت آن ها بسیار پایین تر از دیگر فروشگاه ها می باشد. ناگفته نماند که این صندل های جدید علاوه بر کاهش تعرق پا باعث افزایش خنکی هم می گردند و بعضی از انواع تابستانی آن ها بسته به نوع پارچه های به کار رفته در طراحی شان راحتی زیادی را به ما هدیه می دهند.

 

صندل تابستانی زنانه عمده

صندل های تابستانی به انواع طبی و غیر طبی، نیز تقسیم می شوند و مثل زمان های قدیم دیگر محصولات طبی دارای ظاهری معمولی نیستند و امروزه طراحان بسیار زحمت کشیده و محصولات طبی را دقت و وسواس زیادی طراحی کرده و تمامی آن ها به اندازه دیگر محصولات غیر طبی زیبایی دارند و می توان به راحتی صندلی زیبا و طبی و راحت را برای خود انتخاب نمود.

ناگفته نماند که صندل ها امروزه یکی از اجزای اصلی کمد هر خانم با سلیقه ای هستند و می توانند با انواع پیراهن ها و لباس هاو شلوارها ست کرد و پوشید ولذت برد. خانم ها اکثرا کلکسیونی از انواع صندل ها برای خود دارند. به خصوص خانم هایی که در شهر های گرم سکونت دارند و در شهر خود از وجود دریا لذت می برند. شما هم می توانید با مراجعه به سایت ما از انواع صندل های زیبا در طرح ها و رنگ های متنوع دیدن کنید و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه به قیمت عمده فروشی داشته باشید.

همچنین اگر شما هم جزء آن دسته از خانم های شیفته صندل و کفش های راحت هستید پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه ی ما که انواع صندل ها و کفش های زنانه راحت را عرضه و به بازار ارائه می دهد است تا راحتی و خنکی زیادی را در روزهای گرم تابستانی با ما تجربه کرده و مارا به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا همه در کنار هم ازین خمحصولات راحت و سبک و خنک  نهایت لذت را ببرید.

لیست قیمت شیک‌ترین صندل‌های اسپرت و مجلسی زنانه با جنس‌های مختلف

صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد و این روزها می‌توانید انواع شیک‌ترین صندل‌های اسپرت و مجلسی زنانه با جنس‌های مختلف را به‌عنوان روفرشی یا کفش مناسب فصل تابستان تهیه کرده و استفاده کنید.

انواع صندل زنانه

صندل زنانه مدل‌های متنوعی دارد. این نوع صندل تابستانی در مدل‌های جلوباز و جلوبسته در بازار موجود است و پشت این نوع کفش هم کاملاً باز است. صندل‌ها می‌توانند لژدار، پاشنه دار یا تخت باشند.ضمن اینکه کفی طبی هم در بسیاری از مدل‌های آن به کار رفته است. این محصول مدل‌های بند دار دارد که بندهای آن می‌توانند بافت یا ساده باشند و از جنس‌های مختلف چرم تا کنف تهیه شوند، صندل‌ زنانه بندی برای کنار ساحل و پیاده روی و مهمانی هم زیبایی خاصی دارد. از صندل‌های بدون بند تخت یا لژ کوتاه می‌توانید به‌عنوان دمپایی یا کفش روفروشی در خانه و مهمانی استفاده کنید. مدل‌های مختلف صندل دست دوز هم در سایزها و رنگ‌های مختلفی مانند سفید، مشکی و سبز در بازار موجود هستند.

یکی دیگر از مهم‌ترین مدل‌های صندل زنانه صندل طبیعت گردی است که برای ترکینگ‌های طولانی و حضور در کنار دریا و رودخانه کاربرد دارد و دوام آن هم بسیار زیاد است.

برندهای معروف صندل زنانه

برندهای مختلفی صندل‌های زنانه متنوعی را تولید کرده‌اند، هامتو، پیکینیو و سیکس تن از جمله بهترین برندهای تولید کننده‌ی صندل طبیعت‌گردی هستند و اگر به دنبال صندل برای استفاده‌ی روزمره هستید لبتو، گابور، نیکتا، شیفر و هوگل گزینه‌های مناسبی هستند.

خرید آنلاین انواع صندل زنانه از فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت

فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید انواع صندل زنانه به آن‌ها مراجعه کنید. فروشگاه شهرک مارکت عمده‌ی جدیدترین مدل‌های 2021 صندل زنانه را عرضه کرده و همین تنوع باعث می‌شود بتوانید بهترین‌ها را با قیمت مناسب از میان تعداد زیادی از مدل‌های موجود در سایت تهیه کنید.