فرهنگ و هنراخبار کسب و کار

بهترین دانشگاه های عکاسی در ایران کدامند؟

محتوای این مطلب پنهان

تحصیل رشته عکاسی در خارج از کشور

آیا نمی‌دانید بهترین کشورها برای تحصیل در رشته عکاسی یا آموزش عکاسی کدامند؟ آیا شما یک عکاس طبیعی هستید؟ آیا زمان زیادی را صرف ایجاد یک عکس مناسب برای تعطیلات می‌کنید؟ چه چیزی ایده‌آل‌تر از در خارج از کشور برای عکاسی است، جایی که می‌توانید مکان‌ها و نقوش جذاب و جدیدی را برای ساخت نمونه کارهای خود تجربه کنید؟ دوست دارید در مدارس عکاسی ثبت‌نام کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ بسیاری از مدارس عالی عکاسی در خارج

فرصتی عالی برای ارتقا مهارت‌های شما فراهم می‌کنند. شما همچنین توانایی‌های خود را دریافت می‌کنید که ممکن است در یافتن کار کمک کند، و ما قصد داریم شما را با برخی از بهترین آنها آشنا کینم.

با انتخاب بسیاری از کالج‌های عکاسی، محدودکردن گزینه‌های شما بسیار طاقت‌فرسا است. به همین دلیل ما مجموعه‌ای از بهترین مدارس عکاسی در جهان را جمع‌آوری کرده‌ایم. ما در مورد آنچه که باعث منحصربه‌فرد شدن در این مدارس می‌شود، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار نیز خواهیم داد، بنابراین شما می‌توانید دانشگاه عکاسی مناسب خود را انتخاب کنید. در اینجا ما 8 تا از بهترین دانشگاه‌های رشته عکاسی در جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین دانشگاه های عکاسی در ایران کدامند؟

چرا مطالعه عکاسی؟

مطالعه عکاسی به شما درک اساسی از شرایط مختلفی می‌دهد که بر کیفیت عکس‌های شما تأثیر می‌گذارد. تمام راه، از برنامه‌ریزی، تا تصویربرداری و تدوین. این یک فرایند فنی طلبکارانه است که سطح بالایی از مهارت را از عکاس می‌خواهد.

رفتن به مدرسه تحصیلات تکمیلی برای عکاسی می‌تواند شما را در جریان آخرین تحولات صنعت، از جمله فناوری‌ها و تکنیک‌های جدید قرار دهد. اینها بهترین مدارس هنرهای زیبا برای تحصیلات تکمیلی عکاسی هستند.

قبل از درخواست

قبل از اقدام ثبت‌نام در مدارس عکاسی، باید مطمئن شوید که یک نمونه عکس شگفت‌انگیز آنلاین دارید که بهترین کار شما را به نمایش می‌گذارد. هنوز یکی ندارید؟ سازنده وب‌سایتی را انتخاب کنید که به شما امکان ایجاد نمونه کارها آنلاین را در عرض چند دقیقه ارائه دهد.

وب‌سایت نمونه کارها باید مطابق با نقاط قوت شما عمل کند، خواه وبلاگ‌نویسی عکاسی یا حتی محتوای ویدئویی. اگر در انجام آن تردید دارید و مردد هستید، با یک وب‌سایت نمونه کارها آنلاین و با یک دوره آزمایشی رایگان همراه شوید تا بتوانید تصمیم مناسب را برای نیازهای خود بگیرید. (نمونه کارهای آنلاین جلب توجه در صورت درخواست بورسیه تحصیلی نیز ابزاری عالی است.) اگر در فکر آموزش مقدماتی عکاسی هستید باید ابتدا اصول پایه را آموزش ببینید.

با 8 تا از بهترین دانشگاه‌های رشته عکاسی در جهان آشنا شوید

آمریکای شمالی، ایالات متحده

دانشکده طراحی رود آیلند

بیش از 40 سال پیش از آنكه زنان در آمریكا حق رأی بیاورند، RISD توسط گروه كمی از زنان تأسیس و پرورش یافت. در آن سال هلن آدلیا روو متکالف از 34 عضو کمیسیون صد ساله زنان رود آیلند خواست که مازاد بودجه 1675 دلاری گروه خود را که برای کمک RI در نمایشگاه صد ساله فیلادلفیا در سال 1876 جمع آوری کرده بودند سرمایه گذاری کنند تا یک مدرسه هنری و طراحی ایجاد کنند.

دانشکده رود آیلند که مخفف آن RSID است برای مدرک BFA چهار سال در مقطع کارشناسی و دو سال برای مدرک MFA فارغ‌التحصیل در رشته عکاسی ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها با یادگیری اصول پردازش و توسعه فیلم شروع به کار می‌کنند تا شامل عکاسی دیجیتال، چاپ، فیلم و کارهای نصب شوند. RISD همچنین بر اهمیت درک زمینه اجتماعی، فرهنگی و تاریخی کاری که دانشجویان می‌پردازند، تأکید می‌کند.

این امر از طریق یادگیری “خواندن” تصاویر حاصل می‌شود، عملی برای تعیین پیام‌هایی که با انتخاب‌های مختلف هنری ضمنی است. اندازه کلاس‌های صمیمی (حدود 30 دانشجوی کارشناسی و 15 دانشجوی کارشناسی ارشد) و فضای کار مشترک، یک جامعه خلاق قوی در دانشگاه را تشویق می‌کند. در مقایسه با سایر مدارس عکاسی که تمرکز خود را بر روی عکاسی تجاری و فروش آثار شما می‌گذارند، RISD از هنرهای زیبا برای آموزش عکاسی استفاده می‌کند. کارآموزی نیز به‌عنوان بخشی از برنامه در دسترس است که امکان تماس با کارفرمایان بالقوه آینده را هنگام کسب اعتبار انتخابی فراهم می‌کند.

دانشکده طراحی پارسونز

واقع در شهر نیویورک یکی از بهترین شهرها برای زندگی هنرمندان مدرسه طراحی پارسونز یک مدرسه هنری و طراحی بسیار تحسین شده است. پارسونز از یک برنامه درسی یکپارچه استفاده می‌کند که به دانشجویان امکان می‌دهد در مشارکت‌های صنعت شرکت کنند و گزینه‌های خارج از کشور را مطالعه کنند. مرکز هنری شهر نیویورک به‌عنوان زمینه‌ای برای تحصیلات شما که شامل تحقیقات می‌دانی در سراسر شهر است، عمل می‌کند. کارآموزی تجربه عملی را با سازمان‌های غیرانتفاعی، سازمان‌های دولتی و مشاغل تجاری فراهم می‌کند. در آموزشگاه عکاسی آنها، همه چیز را در مورد اجرای یک تمرین عکاسی موفق، از مفهوم تا اجرا یاد خواهید گرفت. به‌علاوه، همه کارها را در یکی از بهترین کالج‌های عکاسی در نیویورک، در قلب گرینویچ ویچ در خیابان پنجم انجام خواهید داد!

مؤسسه عکاسی نیویورک

درحالی‌که این مدرسه عکاسی برنامه‌های تحصیلی ارائه نمی‌دهد، دانشجویان مؤسسه عکاسی نیویورک از دوره‌های خاص صنعت آنلاین و برنامه‌های گواهی معتبر بهره‌مند می‌شوند. NYIP متعهد است که به عکاسان مشتاق کمک کند، در نتیجه دوره‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای هر بودجه‌ای برگزار می‌کند.

همه کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و خود گام برداشته می‌شوند و به شما امکان می‌دهند دوره خود را در هر نقطه در مدت 18 ماه به پایان برسانید. NYIP همچنین بر ارائه آموزش‌هایی تمرکز دارد که نه‌تنها به شما عکاسی را یاد می‌دهد بلکه به شما یاد می‌دهد بعد از اتمام برنامه خود به‌عنوان عکاس کسب درآمد کنید. این آموزشگاه عکاسی دیجیتال دوره‌هایی را در همه زمینه‌ها از عکاسی عروسی گرفته تا روزنامه‌نگاری تا طراحی گرافیک ارائه می‌دهد.

دانشکده هنر شیکاگو

دانشکده عکاسی SAIC با آموزش تاریخ عکاسی و همچنین تحلیل و بحث درباره تأثیرات معاصر، آموزش کاملی را ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان طیف وسیعی از سبک‌ها و موضوعات مختلف را از عکاسان تمرین می‌آموزند و همچنین در همکاری با همسالان خود شرکت می‌کنند. این برنامه با اصول اولیه عکاسی و تفکر مفهومی شروع می‌شود. کلاس‌های پیشرفته‌تر شامل پروژه‌های خودگردان و مشاوره خصوصی با مدرسان عکاسی است. برنامه MFA از نظر فکری دقیق‌تر است، و درگیر نوشتن انتقادی می‌شود و شامل دو سخنرانی عمومی است که توسط دانش‌آموز در مورد کار خود ارائه می‌شود.

کالج کلمبیا شیکاگو

این کالج یکی از بهترین مدارس عکاسی در ایالات متحده است. در کالج کلمبیا شیکاگو، دانشجویان در دانشکده عکاسی می‌توانند تمرکز خود را در عکاسی مد، عکاسی تجاری یا هنرهای زیبا دنبال کنند، یا می‌توانند برای تکمیل درجه عمومی تصمیم بگیرند. دانشجویان عکاسی مد، مدل و مدیریت مشتری و همچنین روشنایی، آرایش، آرایش مو و روتوش دیجیتال را یاد خواهند گرفت.

کالج کلمبیا شیکاگو همچنین دانشجویان را برای گذراندن دوره‌های کارآموزی با طراحان و بازرگانان به‌منظور یادگیری در مورد کار، آماده می‌کند. این برنامه با مقدمه‌ای بر شیوه‌ها و تاریخچه عکاسی آغاز می‌شود. در سال آخر مدرسه عکاسی مد، شما یک نمایشگاه نهایی در جشنواره هنرهای شهری کلمبیا ایجاد خواهید کرد. دوره‌های مربوط به توسعه نمونه کارها و سایر مهارت‌های لازم برای عکاسان، و همچنین ارتباطات اساتید و صنایع برای کمک به شروع حرفه شما در دسترس است.

دانشگاه ایالتی کنت

دانشگاه ایالتی کنت در کنت، اوهایو واقع شده است و بر ارائه برنامه‌ای توازن می‌یابد که دوره‌های هنرهای لیبرال و آموزشگاه عکاسی دیجیتال را متعادل کند. این برنامه به‌عنوان یک تلاش تجاری به عکاسی نزدیک می‌شود و به دانشجویان می‌آموزد تا از طریق یادگیری تجربی، تمرین حرفه‌ای عکاسی خود را بسازند. از طریق کار میان رشته‌ای و مشارکتی، دانش‌آموزان درک کاملی از تقاطع بین ارتباطات، اطلاعات و فناوری دارند. علاوه بر BFA در عکاسی، دانشگاه ایالتی کنت با ارائه یک خردسال در عکاسی خبری یکی از بهترین مدارس برای عکاسی خبری در ایالات متحده آمریکا است.

آماده ساخت نمونه کارهای عکاسی آنلاین هستید که به شما کمک می‌کند وارد مدرسه عکاسی رؤیاهای خود شوید. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. امروز نسخه آزمایشی رایگان خود را با قالب شروع کنید!

دانشکده هنرهای تصویری دانشگاه رایرزون

دانشگاه رایرزون قدیمی‌ترین مدرسه عکاسی فیلم و دیجیتال در کانادا است. در مرکز شهر تورنتو واقع شده و کلاس‌های مختلفی از جمله برنامه گواهینامه، لیسانس هنرهای زیبا و دوره‌های کوتاه‌مدت را ارائه می‌دهند. رایرزون از دو منظر هنرهای زیبا و تجاری به آموزش عکاسی نزدیک می‌شود و فرصت‌های کارآموزی را در گالری‌های هنری پیشرو و همچنین برنامه‌های تبادل بین‌المللی برجسته می‌کند. فارغ‌التحصیلان برنامه BFA در زمینه‌هایی از هنرهای زیبا گرفته تا عکاسی ورزشی و تبلیغات فعالیت می‌کنند.

دانشگاه هنر و طراحی کالج انتاریو

دانشگاه انتاریو که به آن OCAD می‌گویند یکی از تنها کالج‌های کانادا است که دارای یک اتاق تاریک رنگی و سیاه و سفید است و یکی از بهترین آموزشگاه‌های عکاسی در این کشور را به رخ می‌کشد. BFA آنها در عکاسی بیش از آنکه تجاری باشد، بر رویکردی زیبا برای عکاسی متمرکز است. دانش‌آموزان از یک دوره عمومی تحصیل در سال اول خود بهره‌مند می‌شوند، جایی که کلاس‌هایی در تاریخ هنر، مبانی رنگی و نقاشی، همراه با گزینه‌های انتخابی در مجسمه‌سازی، انیمیشن و موارد دیگر را تجربه می‌کنند. سه سال باقیمانده بر روی انواع شیوه‌های عکاسی و همچنین تاریخچه و توسعه مفهومی متمرکز است. OCAD همچنین راهنمای مفصلی برای تهیه نمونه کارها ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که نمونه کارهای عکاسی شما کلیه شرایط لازم برای پذیرش را برآورده می‌کند.

شرایط ورود به رشته عکاسی

شرایط ورود به رشته عکاسی نیازمند دید هنری و خلاقیت بسیار است. تنها داشتن دوربین و ثبت چند عکس خانوادگی به معنی داشتن استعداد در این رشته نیست. یک عکاس باید بسیار صبور باشد و از زاویه های مختلف به محیط نگاه کند. این افراد به دلیل ارتباط به افراد زیاد باید دارای روحیه ای بسیار خونگرم و صمیمی باشند و به خوبی با بقیه ارتباط برقرار کنند. حضور دانشجویان این رشته در ساعات مختلف شبانه روز در اجتماع، طبیعت و دیگر محیط ها به دلیل بسیار مهم است.

زمان ثبت نام رشته عکاسی علمی کاربردی

باید عرض کنیم که دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند دانشگاه سراسری در هر سال دو بار به جذب و پذیرش دانشجویان رشته عکاسی بدون کنکور اختصاص می دهد.

کلیه متقاضیان باید در زمان تعیین شده و براساس تمایل به شروع تحصیل از مهر یا بهمن ثبت نام رشته عکاسی علمی کاربردی خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام رشته علمی کاربردی مهر ماه

در سال جاری رشته عکاسی بدون کنکور علمی کاربردی در  مقطع کاردانی برای متقاضیان از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا اوایل شهریور ماه ادامه داشت.

اما این زمان برای سال پیش یعنی سال 1401 هنوز به طور دقیق مشخص نیست و داوطلبان باید گوش به زنگ اطلاعیه منتشر شده به وسیله سازمان سنجش جهت ثبت نام رشته عکاسی علمی کاربردی باشند.

بهترین دانشگاه های عکاسی در ایران کدامند؟

ثبت نام عکاسی دانشگاه علمی کاربردی چگونه انجام می شود؟

با توجه نحوه ثبت نام در طول سال های گذشته باید عرض کنیم که ثبت نام رشته عکاسی بدون کنکور علمی کابردی جهت ورودی های مهر ماه به شکل اینترنتی و برای داوطلبان ورودی بهمن به یکی از دو صورت حضوری و یا اینترنتی انجام می شود.

در ادامه شما را با فرآیند ثبت نام رشته عکاسی کاربردی به تفکیک اینترنتی و حضوری آشنا می کنیم.

نحوه ثبت نام اینترنتی عکاسی علمی کاربردی

در صورت ثبت نام رشته عکاسی علمی کابردی هر فرد در صورت داشتن شرایط ورود به رشته عکاسی علمی کاربردی باید مراحل یر طی کند.

. اولین قدم ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی است (البته با توجه به مقطعی که قصد شرکت در آن را دارید)

. دومین قدم بررسی و مطالعه شرایط ورود به رشته عکاسی علمی کاربردی مندرج در دفترچه است.

. قدم سوم ارزیابی و تحلیل کد رشته محل های عکاسی است.

. چهارمین قدم تهیه مدارک ضروری جهت ثبت نام رشته علمی کاربردی است.

. پنجمین قدم پرداخت هزینه ثبت نام عکاسی علمی کاربردی از طریق خرید کارت اعتباری

. کامل کردن فرم مربوط به انتخاب رشته و فرم ثبت نام اینترنتی

. دریافت کردن کد رهگیری ثبت نام اینترنتی عکاسی علمی کاربردی

نحوه ثبت نام حضوری عکاسی علمی کاربردی

در صورت واگذاری فرآیند ثبت نام به دانشگاه های پذیرنده هر فرد باید این کار را به شکل حضوری انجام دهد.

در اولین قدم برای ثبت نام حضوری فرد داوطلب موظف به ورود به به نشانی sanjesh.org و دریافت دفترچه ثبت نام است.

پس از این کار و انتخاب کد رشته محل های مورد نظر در رشته عکاسی بدون کنکور علمی کاربردی نوبت به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر و انجام ثبت نام می رسد. اگر در فکر مقاطع بالا هستید و به کنکور کارشناسی ارشد عکاسی فکر میکنید در مطالب دیگر در مورد ان صحبت خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام رشته عکاسی علمی کاربردی چیست؟

تحصیل در رشته عکاسی علمی کاربردی در گرو داشتن شرایط ورود به رشته عکاسی این دانشگاه است. این شرایط در دو دسته عمومی و اختصاصی در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی قرار می گیرند.

آیا با دانشگاه های علمی کاربردی پذیرنده رشته عکاسی آشنایی دارید؟

باید عرض کنیم که، رشته عکاسی در دانشگاه علمی کاربردی تحت عنوان دو رشته کاردانی عکاسی خبری و کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی-عکاسی شناخته می شود.

دانشگاه های پذیرنده عکاسی علمی کاربردی (کاردانی عکاسی خبری)
نام دانشگاه ظرفیت پذیرش
مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی 49 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی خبرنگاران 67 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی خبرنگاران فارس 63 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج 65 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی نجف آباد 54 نفر

دانشگاه های پذیرنده عکاسی علمی کاربردی (کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی-عکاسی)
مرکز آموزش علمی-کاربردی گرگان 3 23 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی 43 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی رشت 54 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 مازندران 20 نفر
مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی همدان 54 نفر

ثبت نام رشته عکاسی دانشگاه آزاد

همان طور که ملاحظه کردید رشته عکاسی در دانشگاه های سراسری و علمی کاربردی به صورت بدون کنکور جذب و پذیرش دانشجو دارد.

اما آیا در دانشگاه آزاد نیز با جذب و پذیرش دانشجو در این رشته از گروه هنر مواجه هستیم یا خیر؟ در صورتی که جواب مثبت است شرایط، زمان و نحوه ثبت نام رشته عکاسی دانشگاه آزاد به شکل بدون کنکور چیست؟

اگر می خواهید بدانید که آیا این رشته در دانشگاه آزاد ارائه می شود یا خیر و در صورت ارائه چه زمانی برای ثبت نام رشته عکاسی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است و شرایط ورود به رشته عکاسی دانشگاه آزاد به چه صورتی است با مشاوران شوت شات تماس بگیرید.

بهترین دانشگاه های عکاسی در ایران کدامند؟

چگونه یک عکاس بین‌المللی شویم؟

قبل از هر چیز برای تبدیل شدن به یک عکاس بین‌المللی و دریافت گواهی‌ آن 3 مرحله را باید پشت سر بگذارید:

  1. برای دریافت گواهی بین‌المللی عکاسی ابتدا در موسسه‌ مورد نظر خود ثبت نام کنید.
  2. برای قبول شدن در این امتحان مطالعه فراوان کنید و نمره‌ قبولی کسب کنید.
  3. مجموعه‌ای از تصاویر را برای بررسی رسمی ارسال کنید. پس از آنکه تصاویر تایید شدند، عکاس به‌ صورت رسمی عنوان عکاس حرفه‌ای معتبر را کسب می‌کند.

فراموش نکنید که عکاسی حرفه‌ای است که خدمات تصویری را ارائه می‌دهد. عکاسی امکان جاودانه کردن اتفاقات مهم و لحظه‌های حساس زندگی را فراهم کرده است. این شغل بیشتر از اینکه که به مدرک دانشگاهی نیاز داشته باشد به میزان ذوق و استعداد فرد وابسته است و یک فن تجربی محسوب می‌شود.

آگاهی از علم ثبت تصاویر، نحوه به کار بردن دوربین عکاسی و تنظیمات آن، بهره‌گیری از سوژه‌های جذاب و خلاقانه مجموعه‌ای از توانایی‌هایی هستند که افرادی که می‌خواهند عکاس بین‌المللی شوند، باید به آنها تسلط داشته باشند.

گواهی بین‌المللی عکاسی به عکاسان این امکان را می‌دهد که در زمینه‌ کاری خود، آگاه و موفق و از نظر فنی مجهز باشند. این مدرک با ایجاد اعتماد به نفس، توجیه قیمت‌گذاری و انتقال شایستگی، به عکاسان اجازه رقابت می‌دهد. خب بعد از این مرحله نوبت به درآمدزایی می‌رسد.

جاب آفر عکاسی

جاب آفر Job Offer یعنی پیشنهاد کار؛ جاب آفر یک پیشنهاد شغلی است که از طرف کارفرمای کشور مورد نظر دریافت می‌کنید. در این میان اگر خوش درخشیده باشید و حرفه‌ای عمل کنید، حتماً پیشنهادات طلایی دریافت می‌کنید که می‌توانند مسیر حرفه‌ای شدن شما را به شدت هموار کنند.

بهترین کشور برای اپلای عکاسی

بسیاری از مدارس عالی عکاسی در خارج شرایطی عالی برای ارتقا مهارت‌های شما ایجاد می‌کنند. شما توانایی‌های لازم را دریافت می‌کنید که در یافتن کار هم کمک‌کننده است. ما تعدای از بهترین مدارس عکاسی در جهان را جمع‌آوری کرده‌ایم؛ و از آنچه که سبب منحصر به‌ فرد شدن در این مدارس می‌شود، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. شما می‌توانید دانشگاه عکاسی مناسب خود را انتخاب کنید.

آمریکایی شمالی، ایالات متحده (دانشکده طراحی رود آیلند)

دانشکده رود آیلند، مخفف (RSID) است. برای مدرک BFA چهار سال در مقطع کارشناسی و دو سال برای مدرک MFA فارغ‌التحصیل در رشته عکاسی ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها با آموزش اصول پردازش و توسعه فیلم شروع به کار می‌کنند تا بعد از آن شامل عکاسی دیجیتال، چاپ، فیلم و کارهای نصب شوند. RISD بر اهمیت درک زمینه اجتماعی، فرهنگی و تاریخی کاری که دانشجویان می‌پردازند، تأکید می‌کند؛ که با روش یادگیری خواندن تصاویر حاصل می‌شود.

در مقایسه با دیگر مدارس عکاسی که تمرکز خود را بر روی عکاسی تجاری و فروش آثار شما می‌گذارند، RISD از هنرهای زیبا برای آموزش عکاسی استفاده می‌کند. کارآموزی هم به‌ عنوان قسمتی از برنامه در دسترس است که امکان تماس با کارفرمایان بالقوه آینده را هنگام دریافت اعتبار انتخابی ایجاد می‌کند.

موسسه عکاسی نیویورک

موسسه عکاسی نیویورک برنامه‌های تحصیلی ارائه نمی‌دهد. دانشجویان این مؤسسه از دوره‌های خاص صنعت آنلاین و برنامه‌های گواهی معتبر بهره‌مند می‌شوند. NYIP متعهد است که به عکاسان مشتاق کمک کند و دوره‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای هر بودجه‌ای برگزار می‌کند. تمام کلاس‌ها به‌ صورت آنلاین و خودگام برداشته می‌شوند و به شما امکان می‌دهند دوره خود را در هر زمینه در مدت 18 ماه به پایان برسانید.

NYIP بر ارائه آموزش‌هایی تمرکز دارد که هم به شما عکاسی را آموزش می‌دهد و هم این امکان را فراهم می‌کند که پس از پایان برنامه خود به‌ عنوان عکاس کسب درآمد کنید. این آموزشگاه عکاسی دیجیتال دوره‌هایی را در تمام زمینه‌ها از عکاسی عروسی تا روزنامه‌نگاری و طراحی گرافیک ارائه می‌دهد.

انگلستان (کالج سلطنتی هنر)

Royal College یک مدرسه عکاسی بسیار عالی است که برنامه‌های کارشناسی ارشد را در لندن، انگلیس ارائه می‌دهد. برنامه عکاسی آن‌ها در ۲ سال انجام می‌شود. این مدرسه بر رشد هنری و تفکر انتقادی متمرکز است. از سال اول به دانشجویان یک معلم خصوصی اختصاص داده می‌شود. اکثر سال اول برنامه شامل کارهای فردی استودیویی است، اما دانشجویان همچنین در کارگاه‌های مختلف، آموزش‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و نقدهای گروهی شرکت می‌کنند.

برای ادامه در سال دوم امتحان لازم است. در سال دوم، شما یک کار خودهدایت تولید می‌کنید که در طول سال ارزیابی می‌شود. نمونه کارهای دانشجویی در نمایشگاه فارغ‌التحصیلان مدرسه نمایش داده می‌شود.

اگر شما در داخل کشور تحصیلات عکاسی خود را به پایان رساند‌ه‌اید و برای شروع کار قصد دارید مهاجرت کنید. ادامه مقاله را از دست ندهید. ناگفته نماند که در اکثر موارد به گذراندن یک دوره کوتاه در کشور مقصد نیاز دارید. برای مثال دبی!

شغل عکاسی در دبی

در دبی تورهای عکاسی برگزار می‌شود که یک طول آن بین یک تا سه ساعت زمان می‌برد و قیمت آن‌ها حدوداً ۲۰۰ دلار است. این تورها گردشگران را به مناطق مختلف می‌برند و انواع عکس‌ها را توسط عکاسان حرفه‌ای می‌گیرند.

ساحل جمیرا و ساحل کایت از محبوب‌ترین مناطق عکاسی هستند به خصوص اینکه برج‌العرب در پس‌زمینه این تصاویر زیبایی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. بنابراین با توجه به میزان توان‌مندی و شرایط خود و همچنین مدارک مورد نیاز استخدام در این کشور می‌توانید فرصت شغلی مناسبی در دبی ایجاد کنید.

اپلای عکاسی در کانادا

عکاسی در کانادا یکی از رشته‌های مورد علاقه‌ مخاطبین زیرگروه هنر است. عکاسی، علم و هنر ثبت لحظات است. گرایش‌های رشته‌ عکاسی در کانادا بسیار متنوع هستند. یک دانشجو می‌تواند به‌ راحتی، زمینه‌ مورد علاقه‌ خود را انتخاب و شروع به تحصیل کند و بعد از آن شروع به کار کند.

مهم‌ترین گرایش‌های عکاسی در کانادا شامل:

  • عکاسی منظره
  • عکاسی از اشیاء بی‌ جان
  • عکاسی مستند
  • عکاسی خبرنگاری
  • عکاسی خیابانی
  • عکاسی پرتره
  • عکاسی ماکرو
  • عکاسی مد