تور لحظه آخری دبی

دبی، آنقدر جذابیت در دل خودش جای داده است که کمتر کسی را پیدا می ‌کنید که عاشق این شهر نباشد! شهر دبی دومین شهر گران‌ منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می ‌شود. این شهر که به نام عروس خلیج فارس این روزها سر و صدایی به پا کرده است و بعنوان یکی از مدرن ‌ترین شهرهای دنیا، سفر به آن می تواند یک خاطره متفاوت و تجربه لذت بخش برای هر فردی باشد. موقعیت عالی این شهر، هتل‌ های شیک و راحت، تفریحات بی ‌نظیر و هسجان انگیز، ساختمان های سر به فلک کشیده و… این شهر را برای استقبال از مسافران آماده کرده‌ است.

تور لحظه آخری دبی

در این روزها بیشتر افراد به صورت گروهی و در قالب تور مسافرتی سفر می کنند به خصوص در مورد سفرها و مقاصد خارجی این موضوع بیشتر رواج دارد و بیشتر افرادی که برای اولین بار می خواهند به مقصدی سفر کنند، ترجیح می دهند که با رزرو تورهای خارجی سفرشان را استارت بزنند. خوب است بدانید تورهایی که توسط شرکت های مسافرتی و آژانس های خدمات گردشگری برگزار می شوند در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند که آشناترین آن ها به گوش مسافران تورهای لحظه آخری و ارزان است، خوب از این جهت اگر مسافر تور دبی هستید و از آنجاییکه بیشتر شما مسافران به دنبال سفرهای خارجی مقرون به صرفه و ارزان هستید ما تور لحظه آخری دبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در ادامه طیف زیادی از مسافران خرید تور دبی رو با هدف تجاری یا بیزنسی انجام میدهند ولی در این میان برخی از گردشگران هم این شهر زیبا و لاکچری رو جهت تفریح و گشت و گذار انتخاب میکنند. نیاز به سفر گردشگران دبی به طور معمول بین 3 روز تا یک هفته مرتفع می شود، از این رو پکیج های تورهای دبی از تور 3 شب و 4 روز دبی شروع شده و تا یک هفته ادامه دارد. اما محبوب ترین حالت با توجه به تاریخچه مسافرین قبلی، تور دبی 5 شب می باشد.

با توجه به هزینه های زیادی که در کشور امارات وجود داره و روی قیمت تور ها تاثیر گذاشته، پیشنهاد لحظه آخر برای خرید تور دبی ارزان و مقرون به صرفه این است که از هتل های رده متوسط و پایین استفاده کنید. لازم است بدانید کیفیت هتل های دبی نسبت به هتل های الباقی کشورها متفاوت و البته بیشتر است پس نگران این موضوع نباشید و اینکه اگر تور دبی دقیقه نودی با هتل 3 ستاره به شما پیشنهاد شد، بدانید که از نظر امکانات به مشکل بر نخواهید خورد و با این کار تنها در هزینه سفرتان به دبی صرفه جویی کرده اید.

تور لحظه آخری دبی

همانطور که می‌دانید، تور لحظه آخری به توری گفته می ‌شود که تا یکی دو روز مانده به شروع تور، ظرفیت آن همچنان پر نشده باشد و برگزار کننده تور به ناچار و برای فرار از خسارت ناشی از خالی ماندن ظرفیت تور، صندلی ‌ها و اتاق ‌های خالی را در روز آخر با آفرهای ویژه‌ به فروش می ‌رساند. در نتیجه تور دبی لحظه آخری، به آن معنا وجود ندارد، چون شما برای خرید این تور شما باید ویزای دبی یا ویزای امارات را در دست داشته باشید و اخذ این ویزا هم حداقل بین 3 تا 7 روز کاری زمان می ‌برد.

این را هم بدانید که اگر چه ویزای امارات امکان تهیه تور دبی فوری و سفر بدون برنامه به این کشور را نمی ‌دهد؛ اما این موضوع دلیل بر این نیست که نتوانید از تورهای لحظه آخری دبی بهره مند شوید. امکان دارد بعد از اخذ ویزا، خوش شانس باشید و تور دبی را با قیمت ارزان ‌تر از استاندارد همان تور تهیه کنید.

تور لحظه آخری دبی

موضوع مهم بعدی در مورد این تورها قیمت آن است! نرخ تور لحظه آخری دبی به فاکتورهایی چون ساعت پرواز، ایرلاین، هتل محل اقامت و مدت زمان اقامت در دبی بستگی دارد. ایرلاین ‌های ایرانی قیمت مناسب ‌تری دارند، هتل‌ های کم‌ تر شناخته شده، تخفیفات بیشتری را به شما علاقه مندان ارائه می ‌دهند.

همچنین هر چه مدت اقامت شما بیشتر باشد، هزینه تور بیشتر اما مقرون به صرفه ‌تر خواهد شد. حالا شاید از خودتان بپرسید که تورهای دبی در چه ایامی از سال لحظه آخری می ‌شود؟ در جواب باید بگوییم که تور دبی تابستان به دلیل ذهنیتی که در مورد گرمای شدید این شهر وجود دارد مورد توجه هموطنان ما واقع نمی ‌شود و این موضوع باعث شده تا ارائه تور دبی لحظه آخری و ارزان بیشتر باشد.

در آخر تنها مشکل بزرگ تورهای لحظه آخری این است که این تورها چارتری هستند و در صورت خرید آن ‌ها، شما به هیچ عنوان امکان کنسل کردن و یا تغییر تاریخ سفر را ندارید و در صورت کنسل کردن تور، هیچ هزینه‌ ای به شما مسافر عزیز باز پس داده نخواهد شد. پس بهتر است در خصوص انتخاب و خرید تور لحظه آخری دبی کاملا دقت کرده و هوشمندانه تصمیم بگیرید.

افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه کنند و نرخ تورهای لحظه آخری و ارزان دبی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.