اخبار کسب و کارعمومی

خرید انواع سلاح‌ها در نقشه‌های ‌مختلف بازی فری فایر

بهترین سلاح های فری فایر کدام اند؟

بازی فری فایر، نسبت به بازی‌های مشابه خود دارای محیط کوچک‌تری می‌باشد. نسبت به اندازه محیط، بازیکنان بیشتر هستند. یکی از حیاتی‌ترین اصول بازی فری فایر، انتخاب و استفاده درست از سلاح‌های این بازی پس از خرید جم فری فایر ارزان جم است؛ زیرا باید مفیدترین و کم‌ترین زمان را صرف از بین‌بردن دشمنان خود کنید، تا از جمع‌شدن بازیکنان دیگر جلوگیری شود. این بازی طیف گسترده‌ای از اسلحه‌ها را ارائه می‌دهد، که می‌توان از آن‌ها در میدان جنگ برای رقابت با دشمنان استفاده کرد.خرید انواع سلاح‌ها در نقشه‌های ‌مختلف بازی فری فایر

 اکثر سلاح‌های معرفی‌شده در این پست از نوع SMG می‌باشند. این موضوع به دلیل کاربرد و تنوع زیاد این نوع سلاح‌ها در بازی فری فایر می‌باشد. حال بهترین سلاح‌های بازی فری فایر را نسبت به نوع درگیری و فاصله درگیری در ارزان جم بررسی می‌کنیم. در نهایت شما می‌توانید با آگاهی کامل سلاح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از اسلحه‌ها بسیار قدرتمند هستند، و برخی دیگر نیز دقت و قدرت لازم را ندارند. از بهترین سلاحهای بازی فری فایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • : همان طور که می‌دانید، در کل بازی‌های سبک بتل رویال، این تفنگ از معروف‌ترین اسنایپرها است. توجه داشته باشید که پیدا کردن این اسلحه ساده نیست، ولی در صورتی که بتوانید دست خود را به آن برسانید، حتما آن را مورد استفاده قرار دهید. البته ناگفته نماند که هرچند سرعت تیراندازی با آن کمی پایین است، ولی تنها یک تیر برای کشتن دشمن کافیست.
  •  قبل از اضافه‌شدن سلاح‌های دیگر، این سلاح در دسته بهترین سلاح‌های بازی فری فایر بود. ناگفته نماند که هنوز این سلاح نماد قدرت سلاح‌های دور برد است. سلاح AWMتوانایی کشتن هر دشمنی را فقط با یک شلیک‌کردن به شما می‌دهد.
  • : AK  در گذشته سلاح ak-47 لجندری، یکی از بهترین سلاح‌های بازی فری فایر محسوب می‌شد، ولی با معرفی چندین سلاح جدید، به مقام هشتم رانده شد. این سلاح به ترتیب دارای برتری در خسارت و محدوده تیراندازی با نمره ۶۲ و ۷۳ می‌باشد‌.
  •  این آمار موجب شده تا این سلاح در بین سلاح‌های برتر فری فایر به خوبی تیراندازی کند. البته هنوز هم ضعف AK در قدرت لگد زیاد است. زمانی که می‌خواهید از این سلاح استفاده کنید، باید حتما دارای تجربه بالایی باشید.
  • MP40: در بازی فری فایر سریع‌ترین سلاح بین دیگر سلاح‌ها در سرعت شلیک، mp40 می‌باشد. علاوه بر این عملکرد، در درگیری‌های نزدیک قدرت این سلاح بیشتر است. به طور کلی می‌توان گفت؛ پایداری این سلاح بهترین قسمت درمورد آن است.
  •  در استفاده از این سلاح نیاز نیست که از پایین دید هدف را قرار دهید، همچنین به محض مواجه‌شدن با دشمن می‌توانید بلافاصله شلیک کنید. بهتر است بدانید که این سلاح، در میان بهترین سلاح‌های بازی فری فایر، دارای رتبه پایین‌تری است. این موضوع به این دلیل است که این سلاح برد کوتاهی دارد و شما نمی‌توانید خشاب دیگری بر روی این سلاح قرار دهید.
  • : Scar در صورتی که به GROZAعلاقه ندارید یا به آن برخورد نکنید، scar به جای آن می‌تواند کار خوبی انجام دهد. بازیکنان در بازی با رتبه بالا به دلیل کاربرد آن در دامنه‌های متوسط تا طولانی، معمولا برای کل مسابقه از یک scar استفاده می‌کنند. این سلاح احتمالا شما را به بالاترین سطح ۱۰ برساند. شاید قدرت آسیب این سلاح بهترین نباشد، ولی به علت سرعت بالای آتش و دقت بسیار بالایی که دارد، کاملا تخریب‌کننده می‌باشد.
  • : Groza پس از مدت زیادی، یکی از بهترین اسلحه‌های بازی فری فایر، GROZAمی‌باشد که هنوز هم پس از اضافه‌شدن سلاح‌های جدید در مقام خود باقی مانده است. فقط از طریق airdrop، این سلاح امکان‌پذیر بوده، و تقریبا همه امکانات شامل این سلاح می‌شود. سلاح GROZA با پایداری زیاد، آسیب‌رسانی بالا و دیگر موارد، از بهترین سلاح‌های بازی محسوب می‌شود. به طور کلی در صورتی که این سلاح را از airdrop خود بگیرید، به صورت تصاعدی احتمال زنده‌ماندن بیشتری وجود دارد.
  • XM8 شبیه به اسلحه m14 lively beast، تفنگ xm8 نیز سرعت بالایی از آتش را ایجاد می‌کند. این اسکین همراه با دامنه پیش فرض x2 و نرخ پاداش آتش بالا این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی دشمن خود را هدشات کنید. می‌توان این اسکین اسلحه را از همان جعبه m14 lively beast تهیه کرد، بنابراین الماس‌های شما نیز حفظ می‌شود.
  • : MP5 این اسلحه از سرعت شلیک بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و می‌تواند اسیب بسیار زیادی از خود به جای بگذارد. از سوی دیگر سرعت بارگیری مجدد آن در این کلاس نسبت به سلاح‌های هم رده خود سریع‌تر است. بهتر است بدانید که این اسلحه را می‌توانید بیشتر در حالت کلش اسکواد مشاهده کنید.
  •  میزان مهمات این اسلحه بسیار زیاد است و دارای دقت بسیار خوبی نیز می‌باشد. این سلاح به طور کلی جزء سلاح‌های پایدار در بازی فری فایر محسوب می‌شود. استفاده از سلاح mp5 بسیار ساده می‌باشد و از طرفی دارای عمکرد خوبی است. شما می‌توانید برای رقابت‌های برد نزدیک و میان‌برد از این اسلحه استفاده کنید. اسلحه mp5 جزء سلاح‌های متوسط در بازی فری فایر بوده ولی نمی‌تواند با سلاح‌هایی همچون scar و vector رقابت کند.
  • بنابراین بازی فری فایر یک بازی آنلاین است که کاربران زیادی را توانسته به سمت خود جذب کند. یکی از دلایل این امر نیز داشتن اسکین‌های بالا و توانایی آن است. شناختن انواع بهترین سلاحهای بازی فری فایر از مهم‌ترین موضوعات این مقاله بود، که سعی کردیم به آن بپردازیم. بازی فری فایر در سال‌های اخیر موفقیت‌های متعددی کسب کرده است، و دارای صدها میلیون طرفدار است.

این بازی اینترنتی (بازی فری فایر)، یکی از بهترین بازی‌های جهان است، که امروزه توانسته در بین بازی‌های موبایلی دنیا جایگاه ممتازی کسب کند. روز به روز به موفقیت این بازی افزوده می‌شود، زیرا دارای کیفیت و آپشن‌های بسیار زیادی می‌باشد. برای مثال یکی از آپشن‌های آن امکان انجام بازی به صورت گروه‌های دو یا چهار نفره است.

یکی از پر سروصداترین بازی­‌‌های بتل رویال است. این بازی در سایه بازی‌هایی مانند Fortnite  و  PUBGمحبوبیت بیشتری پیدا کرده و گیمرها‌ی زیادی دارد. نبرد رویال این بازی متشکل از 50 بازیکن است که آزادانه می‌توانند دنبال اسلحه‌ها و تجهیزات مناسب بگردند تا به وسلیه آن‌ها زنده تا آخر بازی زنده بمانند و آخرین بازیکنی که زنده است، در نهایت برنده بازی می‌شود. برای حرفه‌ای‌تر شدن نیاز دارید که بهترین اسلحه های بازی فری فایر را بشناسید و از کاربردها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن مطلع باشید.

  • بهترین اسلحه­های این بازی برای شما چیست؟
  • کدام اسلحه ها برای نبرد‌های نزدیک مناسب‌تر است؟
  • با کدام اسلحه می­توانید ار فاصله زیاد حریف خود را شکار کنید؟

اگر می‌خواهید آخرین نفری باشید که در این بازی زنده است، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

با 6 عدد از بهترین اسلحه های بازی فری فایر آشنا شوید

شناخت داشتن از کاربرد و ویژگی‌های اسلحه‌های مختلف در این بازی کمک می‌کند که نهایت لذت را از بازی کردن این گیم ببرید.

MP40 از بهترین اسلحه های فری فایر

 این اسلحه بهترین نرخ آتش را در بینSMG ‌ها دارد و برای نبرد های نزدیک فوق‌العاده است. با داشتن این اسلحه می‌توانید یک قاتل حرفه‌ای باشید. با داشتن یک خشاب 20 گلوله‌ای و سرعت شلیک 83 دشمنان خود را قبل از این‌که بدانند شما در اطراف آن‌ها هستید، شکار کنید. این تفنگ یکی از بهترین اسلحه های است.

میزان آسیب این اسلحه 43 و سرعت عوض کردن خشاب 48 و متوسط است. همچنین دقت این اسلحه 17 و برد آن 22 است.

AWM

 به یک اسلحه قابل اطمینان نیاز دارید؟ AWM  یکی از بهترین اسلحه های فری فایر، گزینه مدنظر  شماست. این تفنگ تک تیرانداز قابل اعتمادترین اسلحه بازی است و زمانی که دشمن شما در فاصله زیادی نسبت به شما قرار دارد، می‌توانید با یک شلیک جان آن را به صفر برسانید. این اسلحه قدرت 150 و حداقل آسیب 120 را دارد و برد آن 60 تا 90 بوده و قدرت نفوذ در جلیقه 30 درصد را دارا است.

سرعت عوض کردن خشاب آن 27 بوده و تعداد گلوله‌های خشاب آن 5 عدد است. این اسلحه در بازی بسیار کمیاب بوده و اغلب در دراپ باکس پیدا می‌شود.

M1887

 یک شلیک نزدیک با این اسلحه دوکالیبره دشمنان شما را از بازی محو می‌کند. این تفنگ ساچمه‌ای را با ثبات و دقت XM8 ترکیب کنید و همه را در زمین بازی محو کنید.

ضریب نفوذ این تفنک 54 و برد آن 21 است. همچنین سرعت شلیک این اسحله 42 است.

شما باید از ظرفیت دو کالیبره بودن این اسلحه نهایت استفاده را ببرید و اهداف خود را دقیق نشانه بگیرید؛ زیرا پس از استفاده از دو شلیک خود، اسلحه خالی شده و پر کردن مجدد آن نسبتا زمان زیادی را از شما می‌گیرد. این وینچستر دوست‌داشتنی یکی دیگر از بهترین اسلحه های است.

Kar98k

 این اسلحه از سری تفنگ‌های تک تیرانداز به شمار می‌آید که یکی از مرگبارترین گزینه‌های بازی است. از سری بهترین اسلحه های بازی فری فایر که وقتی با آن شلیک می‌کنید و حریف خود را می‌کشید هنوز هم 5 گلوله در خشاب خود برای شلیک دارید. ولی باید بدانید که سرعت عوض کردن خشاب آن 27 است.

قدرت شلیک این اسلحه بالای 90 است درحالی که برد آن 84 و دقت آن 90 است که این ویژگی‌ها برای یک اسنایپر کلاسیک واقعا فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

سرعت حرکت این اسلحه 65 است. بنابراین اگر دشمنانی را دیدید که از راه دور در حال دویدن هستند، می‌توانید نقطه جلوتر از آن را مورد هدف قرار داده و شلیکی خاص کنید.

با این مشخصات به راحتی می‌توان فهمید که kar98k یک هیولای دوربرد است و بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند سبک بازی استراتژیک و دوربرد را بازی کنند.

یک خبر خوب در مورد این اسلحه پرطرفدار این است که تقریبا هر جایی از نقشه بازی می توانید این اسلحه را که یکی از بهترین اسلحه های بازی فری فایر است را به‌دست آورید و دیگر منتظر فرود دراپ باکس نباشید.

M249

 از ویژگی‌های این ماشین کشتار دوست‌داشتنی می‌توان به قدرت 57 و سرعت شلیک 59 و ظرفیت گلوله 100 در هر خشاب نام برد. برد شلیک آن 73 بوده و دقت شلیک آن 54.

می‌توان این اسلحه را با توجه با جزئیات آن یک اسلحه متوسط نام برد، ولی نکته‌ای که آن را یکی از بهترین اسلحه های بازی فری فایر تبدیل کرده ظرفیت 100 عددی هر خشاب آن است که باعث برتری این سلاح شده است.

با داشتن این اسلحه دیگه از مواجه شدن با چند عدد دشمن به صورت همزمان نترسید؛ زیرا برای همه آن‌ها به مقدار کافی گلوله خواهید داشت.

P90

 قدرت شلیک 48 و سرعت شلیک 75 با ظرفیت 50 گلوله ای در هر خشاب باعث شده است که این تفنگ با صدای جذابی که دارد، مورد علاقه خیلی از بازیکنان باشد. دقت 37 و سرعت بارگیری 48 نیز از دیگر جزئیات این اسلحه است.

با این که این اسلحه در میان اسلحه‌های کوتاه برد بازی فری فایر قرار دارد، اما می‌تواند آسیب زیادی را به دشمنان در فاصله دور وارد کند. با بالا بردن سطح خشاب این اسلحه می‌توان 80 تیر را نیز در یک خشاب به همراه داشته باشید و از یکی از بهترین اسلحه های بازی فری فایر بهره ببرید.

منبع مقاله:

cashify.in

youtube.com