اجتماعیاخبار کسب و کار

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون چگونه است؟ | آموت اس ام اس

برنامه‌های ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ساده‌ترین راه ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون به جز استفاده از پنل اس ام اس چیست؟ ما امروز می‌خواهیم به همین سوال مهم جواب دهیم و خبرهای خوشی برایتان داریم! روش‌های زیادی برای ارسال اس ام اس‌های گروهی در گوشی‌های آیفون وجود دارد و آن‌قدرها که فکر می‌کنید کار سختی نیست، فقط باید این مقاله را بخوانید تا صفر تا صد کار را یاد بگیرید.

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون چگونه است؟ | آموت اس ام اس

ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

یکی از ساده‌ترین روش‌های ارسال پیامک گروهی در آیفون و ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی این است که بدون نصب هیچ برنامه‌ای از طریق قسمت پیام‌ها اقدام به ارسال پیامک گروهی کنید. برای این کار تنها کافیست که با کلیک روی + نام مخاطبان مورد نظر خود را در قسمت To وارد کنید. سپس، متن پیامک مورد نظرتان را بنویسید و گزینه‌ ارسال را بزنید. به همین راحتی شما یک پیامک گروهی برای دوستان‌تان ارسال کردید! البته از نظر بسیاری از کاربران این روش وقت‌گیر است و خیلی‌ها دقیقاً مثل شما دنبال راه‌های سریع‌تری هستند. برای ارسال پیامک منطقه ای و ارسال سریع اس ام اس‌های گروهی در گوشی‌های آیفون به اپلیکیشن‌های ارسال گروهی نیاز دارید. ماهم در ادامه می‌خواهیم همین برنامه‌ها را معرفی کنیم:

ارسال پیامک گروهی با Connect

اپلیکیشن CONNECT یکی از بهترین برنامه‌های آیفون برای مدیریت مخاطبان و پیام‌های ارسالی است. با برنامه CONNECT می‌توانید در کمترین زمان گروه‌های مختلفی را ایجاد کنید تا در صورت نیاز با آن‌ها در تماس باشید. تنها با یک کلیک می‌توانید برای گرو‌ه‌های مختلف (که از قبل ایجاد کردید) پیامک و یا ایمیل‌های گروهی ارسال کنید. ایجاد این گروه‌ها بسیار ساده است و همان‌طور که در بالا توضیح دادم، تنها کافیست نام مخاطبان موردنظرتان را در لیست گروه جدید وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

ارسال پیامک اپلیکیشن Text 2 Group Pro

با برنامه Text 2 Group Pro هم می‌توانید به‌راحتی گروه‌هایی از مخاطبان مختلف داشته باشید و هم برای آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن پیامک و یا ایمیل گروهی بفرستید. تنها کافیست روی گروه موردنظرتان کلیک کنید، متن پیامک را بنویسید و با یک کلیک آن را برای دوستان‌تان ارسال کنید.

اپلیکیشن Group SMS 4

برنامه GROUP SMS هم مثل برنامه‌های قبلی، با ایجاد گروه‌هایی از مخاطبان به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی برای گرو‌ه‌هایی از دوستان، همکاران و یا اقوام خودتان پیامک‌های گروهی بفرستید. شما می‌توانید پیام‌ها و عکس‌های‌تان را برای دیگران بفرستید و از خدمات این برنامه لذت ببرید.

اپلیکیشن‌های دیگر برای ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

حتماً با اپلیکیشن‌های Whatsapp و BBM و SINGNAL آشنایی دارید. کسانی که علاقه‌ بیش‌تری به کار کردن با این برنامه‌ها دارند هم می‌توانند با ایجاد گروه‌های مختلف، پیامک‌های گروهی خودشان را برای دوستان و آشنایان ارسال کنند. در حال حاضر بین این سه برنامه، اپلیکیشن SINGNAL بیشتری محبوبیت را دارد.

ارسال پیامک گروهی با استفاده از سامانه‌ پیام کوتاه

حالا اینجا می‌خواهم روش متفاوت‌تری را معرفی کنم که شاید درباره‌اش کمتر شنیدید یا اصلاً نشنیده باشید. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن پیامک‌های گروهی بفرستید، در هزینه، وقت و زمان صرفه‌جویی کنید، استفاده از یک پنل پیامکی است. با سامانه ارسال اس ام اس که ابزارهای مناسبی برای اطلاع‌رسانی دارد، نه تنها به دوستان و آشنایان‌تان پیامک ارسال می‌کنید بلکه اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید از آن برای افزایش فروش و تبلیغ هم استفاده کنید. شاید بپرسید چطور؟ به شما می‌گویم.

بازاریابی پیامکی و ارسال پیام‌های هدفمند

یکی از ابزارهایی که شما برای افزایش فروش از طریق پنل اس ام اس لازم دارید، بازاریابی پیامکی است. پنل‌ پیامکی قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی مثل ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال منطقه‌ای، ارسال بر اساس شغل، ارسال از روی نقشه و کلی امکانات دیگری دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها مشتریان‌تان را دسته‌بندی کنید، برای هر دسته متناسب با خودشان تبلیغات هدفمند بفرستید، خبر محصولات جدید و کسب‌وکارتان را به گوششان برسانید. در واقع این ارسال پیامک هدفمند به صورت گروهی است که شما را به هدفتان یعنی جذب مشتری و افزایش فروش نزدیک می‌کند.

در مورد هزینه تبلیغات پیامکی هم اصلاً لازم نیست نگران باشید. هزینه ارسال پیامک انبوه به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار ناچیز است و در واقع می‌توان گفت که تعرفه‌های پنل برای ارسال پیامک گروهی بسیار هم مناسب است. اگر می‌خواهید برای کسب‌وکارتان از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، سامانه آموت پیامک پیشنهاد من به شماست. این شرکت با ده سال سابقه یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی است و در مسیر مارکتینگ می‌تواند شما را برای رسیدن به بیشترین میزان فروش راهنمایی کند.

ارسال آسان اس ام اس‌های گروهی

هما‌ن‌طور که در این مطلب خواندید اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون وجود دارد و شما می‌توانید برنامه‌ موردنظرتان را به‌راحتی دانلود کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که قبل از دانلود، اطلاعات برنامه را کامل بخوانید تا برنامه‌ای رایگان دانلود کنید. بعضی از برنامه‌های ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون رایگان نیستند و شما مجبورید برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ مشخصی را بپردازید. در صورتی که درباره دانلود این برنامه‌ها و موارد دیگر هم سوالی دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به آن پاسخ دهیم.

نحوه ارسال پیامک گروهی در آیفون

همان‌طور که احتمالاً حدس زدید، قابلیتی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، به پیام‌های کوتاه مرتبط است. اما نه پیام‌های کوتاه ساده، بلکه می‌خواهیم در مورد ارسال پیامک گروهی در آیفون حرف بزنیم. گوشی‌های هوشمند آیفون یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن همراه در جهان و البته در ایران هستند. قابلیت‌های متعدد، امنیت و شیک و زیبا بودن آنها باعث شده که به این سطح از محبوبیت برسند. از آنجایی که گوشی‌های آیفون همیشه خاص هستند و کار کردن با آنها کمی سخت‌تر از سایر گوشی‌های تلفن همراه است، می‌خواهیم در این مقاله یکی از قابلیت‌های آن را برای شما توضیح دهیم تا اگر کسی به‌تازگی به جمع اعضای کلوپ سیب گاز زده (!) پیوسته است، سردرگم نماند.

چرا از پیامک گروهی استفاده کنم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید خبری را هم‌زمان به چند نفر از دوستانتان اطلاع دهید. برای این کار باید صفحه چت هرکدام از دوستانتان را تک تک در گوشی باز کرده و متن خود را بنویسید و ارسال کنید. ممکن است بگویید ایراد این کار چیست؟ خوب شاید ارسال پیامک به این روش برای 2 نفر از دوستانتان مشکلی ایجاد نکند. اما فرض کنید که می‌خواهید همین پیامک را به 5 نفر دیگر هم ارسال کنید. اینجا است که کم کم مشکلات ارسال اس ام اس به این روش مشخص می‌شود.

یعنی شرکت اپل با این همه عظمت راه حلی برای این مشکل پیش بینی نکرده است؟ البته که بله! راه حل این مشکل در قابلیتی به نام پیامک گروهی نهفته است. پیامک گروهی به شما اجازه می‌دهد که یک پیامک را هم‌زمان به چندین نفر از مخاطبان خود ارسال کنید و دیگر نیازی به اینکه پیامک را تک تک برای هر نفر بفرستید نداشته باشید.

انواع پیامک گروهی

پیام‌های کوتاهی که به صورت گروهی ارسال می‌کنید، دو نوع دارند:

·         پیامک‌هایی که به رنگ سبز هستند.

وقتی پیامکی که به‌صورت گروهی ارسال می‌کنید به رنگ سبز ارسال می‌شود، احتمالاً یکی از مخاطبانی که پیامک برایش می‌رود، گوشی اندرویدی دارد. در این حالت پیامک شما از طریق سرورهای MMS و یا شبکه ارتباطی سیم کارت شما فرستاده می‌شود و ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. به‌علاوه زمانی که پیامک‌های شما سبز رنگ هستند، پاسخی که یکی از مخاطبانتان به پیامک شما می‌دهد، تنها برای شخص شما قابل رویت است.

·         پیامک‌هایی که به رنگ آبی هستند.

این پیامک‌ها نشان می‌دهند که تمامی افرادی که قرار است این پیامک را ببینند، صاحب یک دستگاه تلفن هوشمند آیفون هستند! به همین دلیل اس ام اسی که شما ارسال می‌کنید، از طریق سرورهای داخلی اپل ارسال می‌شود و هزینه‌ای برای شما به همراه ندارد. اگر یکی از مخاطبان پاسخ پیامک شما را بدهد، تمامی افرادی که در گروه پیامکی شما هستند، پاسخ او را خواهند دید و می‌توانند به آن واکنش نشان دهند.

چگونه در آیفون پیامک گروهی بفرستم؟

حالا که فلسفه وجود پیامک گروهی را به همراه انواع و اقسام آن درک کردید، وقت آن است که یاد بگیرید که چگونه می‌توانید خودتان هم پیامک گروهی بفرستید.

  • برای این کار ابتدا باید برنامه مربوط به پیامک (Massages) را در گوشی خود باز کنید.
  • روی گزینه نوشتن یک پیام جدید (compose) کلیک کنید.
  • اسم مخاطبانی را که می‌خواهید برای آنها پیامک ارسال کنید را بنویسید، و یا با انتخاب گزینه + می‌توانید در بخش مخاطبان خود جستجو کنید و افرادی را که می‌خواهید انتخاب کنید.
  • پیامک خود را بنویسید و روی گزینه ارسال کلیک کنید.