اخبار کسب و کارعمومی

نحوه مراقبت از کت و شلوار مردانه

صفر تا صد نگهداری کت و شلوار مردانه

نگهداری مناسب و موثر از البسه مان هرگز تا کنون اینقدر مهم نبوده است چرا که علاوه بر اهمیت رعایت بهداشت فردی و حفظ وجهه اجتماعی ، دلایل اقتصادی مانند قیمت های بالای کت و شلوار مردانه نیز ایجاب می کند تا با روش های اصولی حفظ، نگهداری و شستشوی البسه مان آشنا شویم. خبر خوب اینکه در این مقاله قصد داریم تا شما را با ترفندهای بی نظیری برای حفظ طولانی مدت و آسان کت و شلوارهای عزیزتان آشنا کنیم و به بررسی مزایای پخش عمده کت و شلوار مردانه در مراکز خرید بپردازیم. با ما همراه باشید.

نحوه مراقبت از کت و شلوار مردانه

برای خرید عمده کت و شلوار و ارتباط با مدیریت تماس بگیری یا در تلگرام،واتس آپ پیام بدید. 09127269781

برس (فرچه) زدن کت و شلوار

نیمی از اوقات برای تمیز نگهداشتن لباسهایتان،۳۰ ثانیه و یک برس موی طبیعی تمام چیزی است که نیاز دارید.  این ترفند سادهبه نوعی پیشگیری قبل از درمان به حساب می رود چراکه کثیفی را قبل از اینکه بین تارهای پارچه بنشیند، از بین می برد. چطور لباس هایتان را برس بکشید؟ خیلی آسان! کافیست کت خود را آویزان کنید و به آرامی آن را از بالا به پایین، مطابق جهت نخ های پارچهبرس  بکشید. برای شلوار نیز کافیست آن را دراز کنید و همین کار را انجام دهید. چند بار باید این کار را انجام دهید؟ احتمالاً هر روز،  و پس از درآوردن لباس‌هایتان.  نکته مهم توجه به جنس نرم و مویی برس مورد استفاده است تا آسیبی به پارچه وارد نشود.

مقاله مرتبط: بهترین تولید کننده عمده کت و شلوار مردانه با قیمت پایین کدام است؟

شستشو کت و شلوار مردانه

یک برس با وجود تمام کارایی اش برابر گرد و غبار، هیچ کاری در برابر ویروس ها، باکتری ها و لکه ها نمی تواند انجام دهد. با این حال، شستن کت و شلوار با ماشین لباسشویی یک اشتباه کاملاً فاحش است. پس بهتر است هر زمان که فرصت کردید،  کت و شلوار عزیز خود را به یک خشکشویی مورد اعتماد و مجرب ببرید.

هر چند وقت یکبار باید کت و شلوار خود را بشویید؟

خشک شویی عملیست که نیازمند مواد شیمیایی و خورنده است،  بنابراین توصیه می شود این کار را بیش از هر دو ماه یک بار انجام ندهید. همچنین به خاطر داشته باشید به منظور جلوگیری از محو شدن نامتناسب رنگ ها  خشکشویی همزمان شلوار و ژاکت نیز مهم است.

نحوه شستن کت و شلوار

همیشه برچسب راهنمای شستشوی لباستان را بررسی کنید تا ببینید چگونه باید کت و شلوار خود را بشویید و آب باید در چه دمایی باشد. اما بطور کلی سه روش شستشوی توصیه شده به شرح زیر است:

شستن البسه با دست

وقتی نمی‌توانید یا ترجیح نمی ‌دهیدکه  به یک خشکشویی حرفه ای بروید و یا از ماشین لباسشویی استفاده کنید، می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید. گرچه که این روش شستشو بطور کلی پیشنهاد نمی شود اما به یاد داشته باشید کهحتما  دستورالعمل های شستشو را دنبال کنید و پاک کننده های طبیعی مانند سرکه، لیمو و بی کربنات سدیم را ترجیح دهید.  ما مجددا نیز به شما توصیه می کنیم که این کار را به طور منظم انجام ندهید چراکه حتی مواد اینچنین طبیعی نیز موادی برای هر پارچه ای مناسب نیستند و می توانند در طولانی مدت به کت و شلوار شما آسیب برسانند.

شستشوی ماشینی

شستن با دست توصیه نمی شود، اما شستن با ماشین حتی بدتر است در واقع  بهتر است این روش را کلا فراموش کنید. شستشوی ماشینی ممکن است تارهای پارچه را تغییر دهد ومی تواند براحتی شکل کت و شلوار شما را به خطر بیندازد.

خشک شویی

خشکشویی یک نظافت کامل است. در این روش به جای آب، از یک حلال شیمیایی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن لباس شما استفاده می شود. اگر می خواهید کت و شلوار مردانه را ضدعفونی کنید نیز، خشک شویی بهترین گزینه است. با این حال، به یاد داشته باشید که  حتی در این روش نیز از مواد شیمیایی استفاده می شود، که می تواند در دراز مدت به پارچه کت و شلوار دوخت آسیب برساند. بنابراین توصیه می شود کت و شلوار خود را زیاد خشک شویی نکنید.

چگونه کت و شلوار خود را بدون شستشو شاداب و مرتب نگهداریم؟

شما نباید بیشتر از دو بار در هفته ، یک کت و شلوار را  بپوشید. دلیل آن هم مشخص است، نخ های پارچه به زمان نیاز دارند تا نفس بکشند و  اگر  فقط کت و شلوار خود را آویزان کنید و هر دو طرف را آزاد بگذارید چین های کوچک آن براحتی صاف می شوند و کمتر از ۲۴ ساعت بعد کت و شلوار شما جدید به نظر می رسد و می توانید دوباره آن را بپوشید.

ضد عفونی کردن کت و شلوار

نکته مهمی که در مورد ضدعفونی کت و شلوارتان باید بدانید آنست که ضدعفونی کردن و استریل کردن دو چیز متفاوت هستند. ضدعفونی کردن به این معنی است که میکروب ها و باکتری های خفیف از بین می روند. اما استریل کردن  به معنای کشتن هر موجود زنده،  میکروب، ویروس، هاگ و انواع قارچ هاست است. استریل کردن فقط از طریق تجهیزات و ماشین آلات مخصوص امکان پذیر است. اگر به دلیل یک بیماری جدی به غیر از آنفولانزا نیاز به استریل کردن کت و شلوار دارید، بهترین گزینه این است که با متخصصانی تماس بگیرید که لباس شما را در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می دهند تا همه باکتری ها را از بین ببرند.

شما می توانید روش های زیادی برای ضدعفونی کردن البسه تان را به صورت آنلاین پیدا کنید. ضدعفونی کردن لباس ها و از بین بردن قارچ ها و ویروس ها را با استفاده از بی کربنات سدیم، پرل، ضدعفونی کننده های اسپری یا شستشوی ماشینی در دمای بالای ۶۰ درجه برخی از این روش هاست. به یاد داشته باشید چنین ترفندهایی را نمی توان روی هر لباسی استفاده کرد، و حتما قبل از استفاده از هر کدام از این روش ها ، بروشور شستشوی البسه تان را بررسی کنید.

اتو و بخار شوی کردن

یک بخارشوی عمودی بهترین راه برای اتو کردن کت و شلوار  شماست. بخار در ۱۰۰ درجه سانتیگرا، خود  یک ضدعفونی کننده عالینیز می باشد. اکثر ویروس ها و باکتری هایی که از شستشوی با دمای بالا جان سالم به در می برند توسط بخار از بین می روند. خرید یک بخارشوی عمودی به معنای انجام یک سرمایه گذاری کوچک است،  علاوه بر این، اتو کردن کامل  پس از بخارشویی، رفع هر گونه بویی را از لباس تضمین می کند.

بدیهیست که اتوکشی سنتی متدوالترین روش است. ولیکن یک ترفند کوچک اما مهم می تواند نتیجه بهتری را رقم بزند: همیشه یک پارچه نازک بین اتو و پارچه کت و شلوار خود قرار دهید. این روش پارچهرا در برابر دمای بالای اتو محافظت می  کندو از براق شدن آن نیز جلوگیری می کند.

بخارشویی مسافرتی

آخرین گزینه یک ترفند ویژه برای افرادی است که زیاد سفر می کنند، البته نتیجه آن احتمالا به خوبی یک اتوکشی کامل و حرفه ای نخواهد بود بنابراین آن رافقط  برای مواقع اضطراری نگه دارید. در این روش باید کت و شلوار خود را در حمام آویزان کنید، سپس شیر آب گرم را باز کرده و در را ببندید. به لطف بخار موجود  در هوا چین های روی کت و شلوار صاف می شوند و ظاهری اتوکشیده شده به آن می دهند.

آویزان کردن

هر زمان که کت و شلوار خود را نمی پوشید، آن را رها و مچاله شده روی صندلی نگذارید. همیشه آن را آویزان کنید. رخت آویز های چوبی (بخصوص چوب درخت سدر) بهترین انتخاب است، زیرا کت و شلوار شما را خوش فرم نگه می دارد، رطوبت را جذب می کند و حشرات را دور نگه می دارد.

یک کاور لباس

کاور لباس یک راه حل عالی است. کت و شلوار خود را حتی زمانی که در خانه هستید در یک کاور لباس نگهداری کنید. البته بهتر است زیپ آن را کمی باز بگذارید. کاور لباس کت و شلوار شما از شب پره ها، کنه ها، کپک ها و گرد و غبار محافظت می کند و کمک شایانی به افزایش طول عمر لباس با ارزشتان می کند.

به طور خلاصه: چگونه کت و شلوار خود را تمیز کنیم

کت و شلوار خود را روزانه برس مویی بزنید و آن را در یک کاور لباس نگهداری کنید.  یک خشکشویی مورد اعتماد  برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن کت و شلوارهای تان پیداکنید. به یاد داشته باشید که کت و شلوار خود را اغلب خشک شویی نکنید، زیرا خشک شویی می تواند در دراز مدت پارچه را فرسوده و آن را براق کند و هر لباس نباید بیشتر از شش بار در سال خشکشویی شود.

منبع: فروشگاه عمده پوشاک مردانه در بازار