اخبار کسب و کارعمومی

جرثقیل بکسلی چیست؟

جرثقیل بکسلی چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعاتی کاربردی و مفید در مورد جرثقیل بکسلی و کاربرد آن، به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم برای انجام پروژه های خود در فکر تهیه یک جرثقیل بکسلی هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید تا با به دست آوردن اطلاعات کامل در این زمینه، بتوانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین جرثقیل را برای کاربرد مورد نظر خود تهیه کنید.

جرثقیل بکسلی چیست؟

جرثقیل بکسلی چیست و چه کاربردی دارد؟

در پاسخ به سوال جرثقیل بکسلی چیست؟ به طور کلی می توانیم بگوییم که جرثقیل بکسلی یکی از انواع جرثقیل هایی است که در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد. از جرثقیل های بکسلی برای بلند کردن و جابجایی بارها و تجهیزات سنگین در جهت های عمودی و افقی مختلف استفاده می شود. قدرت بالا و عملکرد دقیق این نوع جرثقیل ها سبب شده است تا در صنایع و پروژه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از مزیت های مهم استفاده از جرثقیل های سیم بکسلی، ظرفیت بالای حمل بار و تجهیزات سنگین است. به این ترتیب شما می توانید بدون هیچ محدودیتی بارهای سنگین را با استفاده از این جرثقیل ها تا ارتفاع مورد نظر خود بالا برده و یا به صورت افقی جابجا کنید.  قدرت و توان بالای این جرثقیل ها سبب شده است تا بتوان از آن ها در صنایع و پروژه هایی که حجم کار بسیار زیاد است، استفاده کرد.

جرثقیل های بکسلی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند، بنابراین یکی از کاربردهای مهم این نوع جرثقیل ها حمل بارها و تجهیزات چند تکه است. این جرثقیل ها در برابر ضرباتی که ممکن است این بارهای چند تکه وارد کنند، استقامت بالایی دارند.

مزیت های استفاده از جرثقیل بکسلی چیست؟

همان طور که اشاره کردیم جرثقیل های بکسلی قدرت، توان، استحکام و ظرفیت حمل بار بسیار بالایی دارند. با  توجه به این ویژگی ها می توان مزایای زیادی را برای استفاده از این مدل جرثقیل ها در صنایع و پروژه های مختلف نام برد. یکی از این مزایا، امکان استفاده از جرثقیل بکسلی در صنایع و کارگاه هایی است که در حین کار، دما بالاست و حرارت زیادی وجود دارد. این جرثقیل ها در برابر دما و حرارت مقاومت زیادی دارند و می توان به راحتی از آن ها در محیط هایی با دمای بالا استفاده کرد.

مزیت دیگر استفاده از این مدل جرثقیل ها، عمر مفید زیاد آن ها است. به این ترتیب هزینه کردن برای تهیه جرثقیل سیم بکسلی کاملا مقرون به صرفه به نظر می رسد زیرا شما می توانید مدت زیادی از مزایای آن بهره ببرید.

از مزیت های دیگر این مدل جرثقیل ها می توانیم به ایمنی بالای کار با آن ها اشاره کنیم. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین اصول کار با جرثقیل ها، بالا بودن ایمنی آن ها است زیرا در غیر این صورت احتمال بروز حوادث خطرناکی مانند سقوط بار وجود دارد. ایمنی بالای این جرثقیل ها احتمال بروز حوادث و تحمیل ضرر و زیان های مالی و جانی را بسیار کم کرده است.

قدرت و توان بالای این جرثقیل ها سبب می شود تا بتوان از آن ها برای حمل و جابجایی تعداد زیادی از تجهیزات و بارهای سنگین و چند تکه به صورت همزمان استفاده کرد. بنابراین استفاده از این جرثقیل ها در پروژه هایی با حجم کار بالا کاملا به صرفه می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید جرثقیل بکسلی چیست؟

در هنگام خرید جرثقیل بکسلی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که از جمله این نکات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ظرفیت باربری: ظرفیت باربری مدل های مختلف جرثقیل ها با هم فرق دارد به همین دلیل در هنگام خرید جرثقیل باید به حداکثر ظرفیت مورد نیاز در پروژه های خود توجه داشته باشید تا جرثقیل همواره برای شما کاربردی باشد.
  • برند: انواع جرثقیل ها با برندهای مختلف در بازار موجودند. در هنگام خرید جرثقیل باید توجه داشته باشید که تنها از بین برندهای معتبر و نام آشنا انتخاب کنید تا بتوانید از استاندارد و با کیفیت بودن جرثقیل خاطر جمع باشید.
  • مدل: برندهای مختلف جرثقیل، انواع جرثقیل را با مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه کرده اند. هر مدل از جرثقیل ها دارای ویژگی ها و معایب و مزایای مخصوص به خود هستند و در هنگام خرید باید به مناسب بودن قابلیت ها و ویژگی های مدلی که انتخاب می کنید با کاربرد مورد نظر خود توجه داشته باشید.
  • گارانتی محصول: در هنگام خرید توجه داشته باشید که جرثقیل دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر باشد. در این صورت می توانید خاطر جمع باشید که در صورت پیش آمدن هر مشکلی می توانید به نمایندگی آن برند مراجعه کنید.
  • خرید از فروشگاه معتبر: تنها در صورتی که از یک فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید می توانید از اورجینال، استاندارد و با کیفیت بودن جرثقیل مطمئن باشید. برای خرید جرثقیل دروازه ای هم میتوانید از سایت شاهین سازه اقدام کنید.

مجموعه شاهین سازه به طور حرفه ای در زمینه ارائه خدمات مرتبط با انواع جرثقیل ها فعالیت می کند. با خرید جرثقیل از این شرکت می توانید مطمئن باشید که جرثقیلی استاندارد و با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کرده اید. برای مشاهده انواع برندها و مدل های جرثقیل می توانید به سایت شاهین سازه مراجعه کرده و جرثقیل مورد نیاز خود را از میان محصولات متنوع این فروشگاه به راحتی انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت جرثقیل سیم بکسلی

قیمت جرثقیل سیم بکسلی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. برای مثال برند و کشور سازنده از مهم ترین ویژگی هایی  هستند که در تعیین قیمت جرثقیل تأثیر دارند. برندهایی که محصولات با کیفیت تری تولید می کنند معمولا قیمت بالاتری دارند اما با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروشی که ارائه می دهند، با وجود قیمت بالاتر فروش بیشتری هم دارند.

مدل جرثقیل نیز در تعیین قیمت آن تأثیر دارد زیرا مدل های مختلف دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلفی هستند که می تواند سبب ارزان تر یا گران تر شدن آن ها شود. علاوه بر این سال ساخت، خدمات پس از فروش، نوع و تعداد استانداردها، ظرفیت، وزن، ابعاد و غیره نیز در قیمت جرثقیل های بکسلی اثر می گذارند.

مجموعه شاهین سازه سعی کرده است تا جرثقیل های استاندارد و با کیفیت را با قیمت مناسبی عرضه کند. با مراجعه به سایت شاهین سازه می توانید قیمت انواع جرثقیل ها را با مدل ها و برندهای مختلف مشاهده و با سایت ها و فروشگاه های دیگر مقایسه کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم تا با ارائه اطلاعات مفیدی به سوال جرثقیل بکسلی چیست؟ پاسخ دهیم. همان طور که اشاره کردیم استفاده از این نوع جرثقیل ها با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارند در صنایع و پروژه هایی که به جرثقیلی با توان و قدرت بالا نیاز است، بسیار کاربردی می باشد. برای خرید انواع جرثقیل می توانید به سایت شاهین سازه مراجعه کنید و با مشاهده و مقایسه مدل های مختلف، مناسب ترین نوع و مدل را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را بگیرید و با کمک آن ها مناسب ترین جرثقیل را برای کاربرد و نیاز خود تهیه کنید.