اخبار کسب و کارعمومی

چرا در اینستاگرام نمیتونم فالو کنم؟

5 دلیل فالو نشدن افراد در اینستاگرام رفع ارور فالو نشدن اکانت

یکی از آپشن های خوب اینستاگرام و smm panel این است که شما میتوانید پیجی را در اینستاگرام فالو کنید تا هر روز از فعالیت کردن آن در این اپلیکیشن باخبر شوید. اما دنبال کردن بعضی از افراد در اینستاگرام با مشکلاتی روبرو است. به عنوان مثال شما نمیتوانید بعضی از افراد را فالو کنید و هنگامی که روی دکمه فالو میزنید به شما پیغامی نشان میدهد. منظور آن پیغام چیست؟ علت فالو نشدن افراد در اینستاگرام چیست؟ چرا ما نمیتوانیم بعضی از افراد را در اینستاگرام فالو کنیم؟

شاید این سوالات هم برای شما پیش آمده باشد یا حتما به مشکل فالو نشدن بعضی از افراد instagram followers panel برخورد کرده اید. اگر میخواهید در مورد اینکه چرا نمیتوانیم بعضی از افراد را دنبال کنیم و همچنین علت فالو نشدن پیج های اینستاگرام چیست اطلاعاتی را کسب کنید، این مقاله را از وبسایت مای ممبر تا پایان همراهی کنید تا به تمام سوالات شما پاسخ داده شود و مشکل شما در فالو نشدن پیج اینستاگرام برطرف شود.

چرا در اینستاگرام نمیتونم فالو کنم؟

منظور از فالو نشدن افراد در اینستاگرام چیست؟

یکی از معضلاتی که اینستاگرام برای کاربرانش به‌وجود آورده است، مشکل فالو نکردن در اینستاگرم می‌باشد. زمانی که شما با لمس گزینه follow، هیچ اتفاق جدیدی را مشاهده نمی‌کنید، دائم از خود می‌پرسید که چرا نمیتونم کسیو فالو کنم؟ چرا فالو می‌کنم آنفالو میشه؟ این سوالات ذهن شما را درگیر دلیل فالو نشدن در اینستا می‌کند. گرچه این موضوع بیشتر به‌خاطر حریم شخصی کاربران و محدودیت برای پیج‌های مشکوک طراحی شده؛ اما گاهی اوقات برای افراد آزاردهنده می‌شود. در ادامه شما را با دلایل و روش‌های رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام بیشتر آشنا می‌کنیم.

5 دلیل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته باشید پیجی را فالو کنید اما هر کاری را انجام میدهید نمیتوانید پیج مورد نظر را فالو کنید. ما در این بخش به شما 5 مشکل را خواهیم گفت و همچنین نحوه رفع آن مشکلات را به شما آموزش داده ایم.

·         بلاک شدن توسط کاربر

چرا ریکوئست اینستا می‌پره؟ شایع‌ترین دلیل این مشکل بلاک شدن صفحه شما توسط پیجی است که قصد دارید آن را فالو کنید. اگر شما نتوانستید پیجی را فالو کنید، مطمئنا توسط آن فرد بلاک شده اید. یکی از مزیت های بلاک کردن پیجی این است که دیگر نمیتواند پیامی را به شما ارسال کند یا اینکه شما را فالو کند. اگر شخصی شما را بلاک کند، شما نه تنها نمی‌توانید او را فالو کنید، بلکه قادر به مشاهده جزییات پیج و پست‌های او نیز نخواهید بود. تنها راه برطرف شدن مشکل فالو با این دلیل، این است که پیج مد نظرتان شما را آنبلاک کند.

·         فیلتر بودن شخص مورد نظر

اگر شما پست‌ها و جزئیات یک پیجی را مشاهده می‌کنید، ولی با فالو کردن آن، به فالورهایتان اضافه نمی‌شود یا اینکه هیچ پیغامی از جانب اینستاگرام دریافت نمی‌کنید، احتمالا آن صفحه فیلتر شده است. گاهی اینستاگرام صفحاتی را که محتوای نامناسب و غیر اخلاقی منتشر می‌کنند، به صورت شخصی فیلتر می‌کند. عبور از این مانع امکان پذیر نیست و باید از خیر فالو کردن آن صفحه بگذرید. اگر پیج مورد نظر فیلتر شده باشد، شما دیگر قادر به فالو کردن آن پیج نخواهید بود. البته در نظر داشته باشید که هر پیجی فیلتر نمیشود. اگر میخواهید نحوه رفع آن مشکل را بدانید بخش های بعدی مقاله را با دقت همراهی کنید.

·         محدودیت فالو

یکی دیگر از مشکلاتی که شما نمیتوانید پیجی را فالو کنید، این است که به محدودیت فالو کردن برخورد کرده باشید. اگر شما در مدت زمان بسیار کمی افراد بسیار زیادی را فالو کنید، این محدودیت برای شما فعال میشود.

·         پایین بود سرعت اینترنت

اگر سرعت اینترنت شما بسیار پایین باشد، قادر به فالو کردن پیجی نخواهید بود و همچنین به اروری برخورد خواهید کرد که باید نحوه رفع ارور بدانید تا این مشکل را رفع کنید.

علت اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام ناشی از سرعت پایین اینترنت نیز هست. در برخی ساعات شبانه روز یا در برخی لوکیشن‌ها، سرعت اینترنت بسیار کم است، به طوری که شما به سرور متصل هستید، اما امکان فعالیت در اینستاگرام را ندارید. مشاهده‌ی اخطار couldn’t refresh feed به همین دلیل است. راه حل این مشکل تغییر مکان یا شبکه اینترنت است. اگر محدود یا بلاک نیستید، به احتمال زیاد سرعت اتصال شما بسیار پایین است، به طوری که سرور اینستاگرام پاسخ‌گوی درخواست شما نیست.

·         استفاده از برنامه تغییر آی پی

استفاده از برنامه تغییر آی پی، یکی دیگر از مشکلات فالو نشدن افراد در اینستاگرام است. در شرایط فعلی به دلیل اینکه اینستاگرام تنها با اتصال به vpn باز می‌شود، مشکل بن شدن بسیار رخ می‌دهد. با هر بار اتصال به vpn، آی پی شما تغییر می‌کند،‌ این تغییر پس از مدتی برای اینستاگرام ابهام به‌وجود می‌آورد و اکانت شما را از دسترس خارج می‌کند.

برای رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام بهتر است از آی پی ثابت با اشتراک ماهانه استفاده کنید و سعی کنید از برنامه های تغییر آی پی استفاده نکنید، چون امکان دارد مشکلاتی در فالو کردن افراد در اینستاگرام برای شما به وجود بیاورد. فالو نشدن افراد در اینستاگرام می توانید تاثیرات زیادی بر افزایش فالوور اینستاگرام پیج ها بگذارد.

سایر دلایل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

موارد ذکر شده اصلی‌ترین دلایل فالو نشدن در اینستاگرام هستند؛ با این حال این مشکل ممکن است به دلایلی دیگر نیز رخ دهد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

    عدم تطابق تعداد فالووینگ‌ها و فالوور‌ها

علت فالو نشدن پیج‌های اینستاگرام گاهی به خاطر عدم تطابق تعداد دنبال کننده‌ها با دنبال شونده‌هاست. مثلا اگر تعداد فالوور‌ها ۰ باشد، تعداد فالووینگ باید از ۶۰۰ کمتر باشد. اگر دلیل فالو نشدن در اینستا به این خاطر باشد، باید تعداد فالوورهایتان را بیشتر کنید.

    وجود باگ در گوشی

گاهی اوقات علت اضافه نشدن فالوور در اینستاگرام به گوشی موبایل یا سیستم شما برمی‌گردد. بنابه دلایلی مانند پر بودن حافظه، حجم بالای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های نصب شده، استفاده از نسخه‌های قدیمی اینستاگرام یا دلایل سخت افزاری، گوشی شما برخی اکشن‌ها مانند فالو کردن را به درستی انجام نمی‌دهد. ریست کردن موبایل یا پاک کردن حافظه و دیتای برنامه اینستاگرام، ممکن است این مسئله را رفع کند. همچنین هر زمان که اینستاگرام آپدیت جدید ارائه داد، باید نسخه اینستاگرام نصب شده روی گوشی‌تان را بروز رسانی کنید.

    عدم احراز هویت در برنامه اینستاگرام

اگر در قسمت احراز هویت اینستاگرام شماره تلفن، ایمیل یا سایر موارد را وارد نکرده باشید، پس از مدتی با فالو کردن یک پیج، با یک صفحه خالی روبرو می‌شوید. برای رفع مشکل فالو نکردن در اینستاگرام باید در قسمت setting برنامه، وارد بخش security شده و روی security checkup بزنید. در صفحه باز شده در قسمت مربوط به وارد کردن تلفن و ایمیل باید اطلاعات خود را وارد کنید. پس از آن یک کد برای تائید حسابتان برای شما ارسال می‌شود. کد را وارد کرده و تایید کنید. با اینکار حساب شما برای اینستاگرام با اعتبار تلقی می‌شود و تا حد امکان محدودیتی برای این حساب در نظر نمی‌گیرد.

حل مشکل بلاک و فالو نشدن پیج افراد در اینستاگرام

مشکل فالو نشدن بعضی از افراد در اینستاگرام بخاطر بلاک شدن شما توسط آن فرد است. اما اگر مطمئن هستید که آن فرد شما را بلاک نکرده است، باید بعضی از مشکلات را رفع کنید تا بتوانید شخص مورد نظر را فالو کنید.

اما اگر هیچ کاربری را نمی توانید فالو کنید، به احتمال زیاد به محدودیت فالو برخورد کرده اید که باید با ترفند هایی که ما میگویم بتوانید این مشکل را رفع کنید. پس به دقت به بخش های پایین دقت کنید تا اگر به مشکلاتی که گفتیم برخورد کرده اید، بتوانید آن را رفع کنید.

حل مشکل فالو نشدن یک شخص خاص در اینستاگرام

اگر مشکل شما در فالو کردن یک فرد خاص در اینستاگرام است، این مشکل به دو عامل بستگی دارد که یکی را شما میتوانید رفع کنید و دیگری دست شما نیست و شاید تا چند وقت نتوانید فرد مورد نظر را فالو کنید.

اگر vpn شما روشن باشد، امکان فالو نشدن فرد مورد نظر است؛ چون بعضی وقت ها با روشن بودن VPN، شما نمیتوانید فرد مورد نظر را فالو کنید. برای اینکه بتوانید این مشکل را رفع کنید باید VPN خود را خاموش کنید.

اگر مشکل شما با این روش رفع نشد، به احتمال زیاد پیج مورد نظر فیلتر شده است. یعنی فلیترینگ هوشمند اینستاگرام پیج مورد نظر را فیلتر کرده است.

زمانی فیلترینگ هوشمند اینستاگرام پیجی را فیلتر میکنند که تصاویر آن پیج اشکالاتی داشته باشد و تا آن را رفع نکند، شما نمیتوانید پیج مورد نظر را فالو کنید.

رفع مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام

اگر شما نتوانستید هیچ اکانتی را در اینستاگرام فالو کنید یا به هر اکانتی جهت فالو کردن آن مراجعه کرده اید و به یک صفحه سفید برخورد کرده اید، بدانید که پیج شما به محدودیت فالو برخورد کرده است. زمانی این مشکل برای شما فعال میشود که شما با شماره تلفن خود وارد نشده باشید یا شماره تلفن شما نیاز به احراز هویت داشته باشد.

برای رفع کردن این مشکل باید درخواست کد کنید و یک پیام به شماره تلفن شما ارسال میشود و بعد نوشتن کد در قسمت مورد نظر این حالت برای پیج شما غیر فعال میشود و شما میتوانید بعد از رفع مشکل، هر اکانتی را که خواسته باشید فالو کنید. اگر این مشکل را رفع نکنید به احتمال زیاد دیگر نتوانید پیجی را دنبال کنید و همچنین امکان مسدود شدن پیج شما است. پس سعی کنید هر چه زودتر برای رفع این مشکل اقدام کنید.

رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed

اگر شما برای فالو کردن پیجی دکمه فالو را زدید و به این ارور برخورد کرده اید، به احتمال زیاد سرعت اینترنت شما پایین است. اما اگر از سرعت اینترنت خود اطمینان پیدا کرده اید باید روش های دیگر را برای رفع این مشکل انجام دهید.

اولین روش برای حل این مشکل، ریستارت کردن گوشی همراه است. سعی کنید گوشی همراه خود را خاموش، روشن کنید. اگر با این روش مشکل شما رفع نشد، روش های دیگر را امتحان کنید.

روش دیگر آپدیت کردن اینستاگرام است. اگر اینستاگرام شما آپدیت نیست، سعی کنید آن را آپدیت کنید. چون اینستاگرام بعد از آپدیت از نسخه قبلی خود به خوبی پشتیبانی نمیکند و بخاطر همین امکان دارد مشکلات شما در این برنامه زیاد شود.

روش دیگر که خیلی بسیار در رفع این ارور به شما کمک میکند، پاک کردن کش یا دیتا اینستاگرام است. اگر بتوانید کش یا دیتا اینستاگرام را حذف کنید، به احتمال زیاد مشکل این ارور رفع میشود و شما میتوانید دوباره برای فالو کردن پیج اینستاگرام اقدام کنید.

اگر تمام این روش ها را طی کرده اید ولی بازهم مشکل شما رفع نشد، به احتمال زیاد به مشکلات سخت افزاری برخورد کرده اید که باید به یک تعمیرگاه حرفه ای جهت رفع این مشکل مراجعه کنید.