عمومیاخبار کسب و کار

دلیل حذف پست در اینستاگرام

برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل پاک کردن خودبه‌خود پست‌های اینستاگرام بلافاصله پس از ارسال آن‌ها مواجه هستند و این یک تجربه ناامیدکننده بزرگ برای بسیاری از کاربران است.

دلیل حذف پست در اینستاگرام

چرا اینستاگرام خود به خود پست را حذف می‌کند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از انتشار پست یا استوری، اینستاگرام آن را حذف کند. درواقع اینستاگرام می‌خواهد به شما هشدار دهد که در صورت تکرار، صفحه شما بلاک می‌شود و دیگر هشتگ و اکسپلورر نخواهید داشت و صفحه شما رشد نمی‌کند، درواقع کاربران فقط پیامی از اینستاگرام می‌بینند که ما پست شما را حذف کردیم… چون خلاف دستورات انجمن ما بود.

محتوای ممنوعه در اینستاگرام

  1. خرید و فروش سلاح گرم
  2. 2. خرید و فروش دارو بدون نسخه قانونی
  3. 3. مردم را تشویق کنید که به خودشان آسیب برسانند
  4. 5. خرید و فروش حیوانات زنده
  5. 6. خرید و فروش مشروبات الکلی و تنباکو
  6. 7. محتوای جنسی
  7. 8. قمار آنلاین
  8. 9. باج‌گیری و آزار جنسی
  9. 10. ارسال فیلم‌های آسیب رساندن به خود، خشونت یا توهین.
  10. 11. محتوای عاری از حق چاپ را توزیع کنید
  11. 12. و …

حال می‌توانید بگویید که مطالب منتشرشده شما برخلاف قوانین اینستاگرام نیست و پست‌ها بدون هیچ اخطار و توضیحی توسط اینستاگرام پاک شده‌اند و دیگر در فید کاربران قرار نخواهند داشت و این مشکل پس از چندین بار تکرار می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اینستاگرام ممکن است بلافاصله یک پست را حذف کند.

یکی شما هنوز صفحه ایمیل خود را تأیید نکرده‌اید.

دو هنوز شماره تلفن خود را در اینستاگرام تأیید نکرده‌اید.

سوم. فعالیت مشکوکی در صفحه شما رخ‌داده است. بگذارید برای شما مثالی بزنم. به عنوان مثال تا به حال روزانه حدود صد پست از دوستان خود را لایک کرده‌اید و در 10 صفحه کامنت گذاشته‌اید، اما بلافاصله در بسیاری از صفحات مشترک شده‌اید و لایک های شما به طور چشمگیری افزایش یافته و کامنت های زیادی گذاشته‌اید. با تغییر ناگهانی الگوریتم رفتاری شما، اینستاگرام شما روی سرش می‌چرخد و هوش مصنوعی اینستاگرام وضعیت صفحه شما را غیرعادی و مشکوک می‌داند.

چهار برنامه اینستاگرام شما به‌روز نیست و باید به‌روز شود.

پنج شاید از اینستاگرام بسیار راضی باشید و این یک ممنوعیت موقت است

شش وجود باگ در اینستاگرام

هفت. نقض قوانین حق چاپ در موزیک اینستاگرام

دلیل حذف پست در اینستاگرام

از محتوای اینستاگرام خود سوءاستفاده نکنید

برای اینکه کسی از پست‌های شما در اینستاگرام سوءاستفاده نکند کافی است به قسمت تنظیمات اینستاگرام رفته و وارد قسمت حساب کاربری شوید و گزینه محتوای برند را انتخاب کنید. با فعال کردن این گزینه، اگر شخصی پست‌های شما را منتشر کند، می‌توانید به‌راحتی این صفحه را ببندید.

حذف پست‌های اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام اعلام کرده‌اند که پس از انتشار محتوای ویدیویی، از اینستاگرام حذف خواهند شد. این موضوع در بسیاری از موارد باعث ناامیدی کاربران اینستاگرام شده است. زیرا کاربر محتوای ویدئویی تهیه می‌کند اما از طرفی بدون دریافت هیچ هشداری پاک می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که اگر این مشکل دائمی شود، می‌تواند بر رشد صفحه شما نیز تأثیر بگذارد. حتی در برخی موارد اینستاگرام اکانتی را که اخطارهای زیادی دریافت کرده است حذف می‌کند.

برای رفع مشکل حذف پست در اینستاگرام چه باید کرد؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی را که اینستاگرام با آن مخالف است ارسال نکنید. مرحله دوم: اگر قصد دارید محتوایی ارسال کنید که خطرناک به نظر می‌رسد، حتماً در ابتدای ویدیو یا در کپشن خود ذکر کنید که فالوورهای شما نباید تکرار کنند و این کار را در خانه امتحان کنند. اگر این هشدار را ابتدا در یک ویدیو یا کپشن ارسال کنید، به احتمال زیاد اینستاگرام پست شما را حذف نخواهد کرد.

نکته دیگر این است که گاهی اوقات ممکن است اینستاگرام پست شما را حذف نکند، اما به سادگی آن را از برخی از دنبال کنندگان شما پنهان کند. این فالوورها کسانی هستند که محدودیت تنظیمات اینستاگرام را برای محتوای حساس اعمال کرده‌اند.