اخبار کسب و کارعمومی

راهنمای خرید انواع همزن دستی و کاسه ای اسمگ

آیا شما هم به درست کردن کیک و شیرینی علاقه دارید؟

فرقی نمی کند یک شیرینی پز ماهر باشید یا یک بانوی خانه دار، درست کردن شیرینی برای همه افراد از جمله بانوان یکی از دلچسب ترین کار ها به حساب می آید. اما لازمه تهیه و آماده سازی کیک و شیرینی داشتن یک دستگاه همزن با کیفیت بوده تا به راحتی مواد شیرینی را با هم مخلوط کند. از این سو ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب و خرید دستگاه همزن راهنمایی کنیم، تا انتخابی صحیح تر و بهتر داشته باشید.

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در انتخاب همزن در نظر بگیرید این است که بسته به نیاز خود انتخاب کنید همزن کاسه دار می خواهید یا همزن دستی!؟ دومین نکته در انتخاب همزن، انتخاب کردن برند مورد نظر و با کیفیت مناسب است چرا که هر چقدر همزن شما با کیفیت تر باشد مطمئناً کارایی بالاتری دارد.

راهنمای خرید انواع همزن دستی و کاسه ای اسمگ

خرید انواع همزن دستی و کاسه ای اسمگ

یکی از برند های بسیار معروف و پر فروش در جهان برند اسمگ بوده، این شرکت تولید کننده اصلی دستگاه همزن به حساب می آید. برند اسمگ از گذشته تا به الان تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی محصولاتی که به دست مشتریان خود می رساند کاملاً با کیفیت و جذاب باشند، اگر قصد خرید دستگاه همزن را دارید تا آخر مقاله به همراه ما باشید.

همزن های تولیدی برند اسمگ در دو نوع کاسه دار و دستی به مشتریان عزیز عرضه می شوند، و شما می توانید طبق نیاز و خواسته خود همزن مورد نظر را خریداری کنید.

همزن کاسه ای اسمگ

یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین محصولات برند اسمگ، همزن کاسه ای اسمگ می باشد. طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا بوده و فقط کافیست مواد مورد نظر را داخل کاسه همزن ریخته و درجه مناسب را انتخاب کنید، سپس بدون دخالت شما همزن به طور خودکار مواد را با هم مخلوط می کند.

همزن های کاسه ای اسمگ با برخورداری از قدرت موتور 800 وات جزو همزن های با کیفیت در بازار هستند؛ که دارای 10 سطح تنظیم سرعت و موتور محرک مستقیم در سر دستگاه می باشند. همزن کاسه دار اسمگ با طراحی بسیار زیبا و خاص خود توانسته است، طرفدارن زیادی را به خود جذب کند و با کیفیت بی نظیری که دارد یکی از محصولات جذاب شرکت اسمگ می باشد.

راهنمای خرید انواع همزن دستی و کاسه ای اسمگ

همزن های کاسه دار اسمگ با ظرفیت کاسه 4.8 لیتری طراحی شده اند. جنس بدنه کاسه از استیل مرغوب بوده که استحکام بالایی در برابر رطوبت دارد و هیچ گاه زنگ نمی زند. جنس بدنه تمامی همزن های کاسه دار اسمگ از آلومینیوم ترکیبی و غنی شده بسیار با کیفیت می باشد، که به نام دای کست معروف است و در عین حال بسیار مستحکم بوده سنگینی فلزات دیگر را نیز ندارد.

ویژگی های همزن کاسه دار اسمگ

  • تنظیم حالت های سرعت

همزن های کاسه دار اسمگ دارای حالت تنظیم سرعت در 10 سطح متفاوت می باشند، و شما می توانید برای هر ماده ای از آبکی تا بسیار سفت حالت تنظیم سرعت مختص به آن را انتخاب کنید.

  • چرخ گوشت

در قسمت جلوی همزن کاسه دار اسمگ یک قسمت مخصوصی طراحی شده است، که می توانیم با باز کردن درب آن؛ لوازم جانبی را بر روی آن نصب نماییم. یکی از پرکاربرد ترین آنها چرخ گوشت می باشد که با نصب گلویی در این قسمت یک چرخ گوشت پر قدرت و کارآمد را خواهید داشت.

  • سری های همزن

همزن کاسه دار اسمگ دارای 3 سری مختلف بوده؛ که شامل همزن مسطح یا تخت، همزن سیمی با مفتولی و قلاب خمیر می باشد. یکی از ابتکار های جدیدی که شرکت اسمگ به کار برده است، استفاده از یک سری لنگری شکل است، که قابلیت له کنندگی و همچنین مخلوط کنندگی را با هم دارا می باشد.

همزن دستی برقی اسمگ

یکی دیگر از همزن های تولید شده توسط برند اسمگ، همزن دستی اسمگ بوده که از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را در میان سایر رقبای خود می زند، کار با همزن دستی اسمگ بسیار راحت بوده و فقط کافیست تا مواد مورد نظر را در داخل ظرفی ریخته و سپس همزن دستی را روشن کرده  تا دستگاه شروع به همزدن مواد کند.

همزن دستی های اسمگ دارای توان مصرفی 250 وات و 9 حالت تنظیم سرعت می باشند. که برای آماده سازی مواد انواع کیک و شیرنی طراحی شده اند ، و شما با کمک آن می توانید کیک ها و شیرینی های خود را راحت تر و سریع تر آماده کنید.

کنترل پنل همزن دستی برقی اسمگ دارای یک LED با نور پس زمینه است که سرعت دستگاه و زمان استفاده را به کاربران نمایش می دهد. این نمایشگر با خاموش شدن همزن ناپدید و با روشن شدن دستگاه نمایش داده می شود. همزن اسمگ دارای یک دسته ارگونومیک و ضد لغزش بوده که از پلاستیک با کیفیت و نرم ساخته شده است تا در هنگام استفاده دست های شما احساس خستکی نکند.

راهنمای خرید انواع همزن دستی و کاسه ای اسمگ

بر روی دسته همزن دستی برقی اسمگ 3 عدد دکمه تعبیه شده است که شامل روش/خاموش، و دکمه های کاهش و افزایش سرعت است. همزن دستی اسمگ دارای پایه های ضد لغزش می باشد و شما می توانید زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را بر روی سطح میز قرار دهید و نگرانی از بابت سر خوردن دستگاه همزن نداشته باشید.

سری های همزن دستی اسمگ

همزن دستی های اسمگ مناسب مخلوط کردن، غلیظ کردن، و یکنواخت کردن می باشند. این همزن ها مجهز به سه سری مختلف فولادی و ضد زنگ است؛ که شامل:

  • همزن سیمی: همزن دستی اسمگ دارای دو عدد همزن سیمی بوده که مناسب بافت های نرم مانند خامه زده شده، تخم مرغ، یا انوع سس است.
  • همزن مسطح: همزن دستی برقی اسمگ دارای دو عدد همزن مسطح بوده که مناسب انواع خمیر های نیمه سخت مانند بیسکویت و پایه کیک است.
  • قلاب خمیر: همزن اسمگ دارای دو عدد قلاب خمیر می باشد که مناسب محصولات خمیری مانند خمیر پیتزا یا خمیر نان است.

خرید همزن دستی و کاسه دار اسمگ

اگر شما هم قصد خرید همزن کاسه دار و دستی جذاب و با کیفیت برند اسمگ را دارید باید به شما بگوییم که دست نگه دارید؛ چرا که ابتدا رنگ مورد پسند و مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود را در نظر بگیرید سپس طبق همان رنگبندی همزن خود را خریداری کنید. شرکت اسمگ برای هر سبک و سلیقه ای احترام قائل بوده و تمامی محصولات تولیدی خود را اعم از همزن برقی در رنگبندی های بسیار شیک و زیبا عرضه کرده است. تا شما دکوراسیون جذاب تر و شیک تری در آشپزخانه خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس

شما برای خرید همزن دستی و کاسه دار اسمگ، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس، یک فروشگاه عرضه‌کننده برند لوکس اسمگ است که نمایندگی اسمگ نیز محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر اسمگ را از سایت اینترنتی اسمگ لوکس تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس نمایندگی انواع محصولات برند اسمگ در ایران است که خدمات منحصر ‌به ‌فردی را به مشتریان ارائه می‌کند. این مجموعه با جدیدترین و لوکس ترین محصولات و کادر مجرب متشکل از مشاوران فروش حرفه ای توانسته است لطافت محصولات لوکس زیبا را با بهترین کیفیت در بازار ایران عرضه کند.