تعرفه های تبلیغات در سایت ها

قیمت تبلیغات در سایت اینترنتی چگونه و بر چه اساسی است؟

قیمت تبلیغات در سایت اینترنتی، متفاوت است، زیرا قیمت انواع تبلیغات به عواملی مانند: تعداد بازدید کننده آن سایت، خصوصیات سایت منتشر کننده (الکسا، اتوریتی و سن دامنه)، نوع تبلیغی که شما درخواست می‌دهید (بنر، متن های رپورتاژ و …) و غیره بستگی دارد.

امروزه با پیشرفت علم و صنعت بیشتر کسب و کارها در اینترنت فعالیت می‌کنند، از طرفی امروزه افراد زیادی نیز اوقات فراغت خود را در اینترنت و شبکه های مجازی می‌گذرانند. بنابراین اینترنت و شبکه های مجازی به محیطی مناسب برای تبلیغات تبدیل شده است. قیمت کمپین تبلیغاتی در سایت کاغذبازی و شبکه های مجازی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات به صورت سنتی است.

در گذشته شما برای تبلیغات مجبور بودید از نیروی انسانی بیشتری برای تبلیغات در سطح شهر استفاده کنید اما امروزه به راحتی با استفاده از یک نیروی انسانی به همراه یک دستگاه (گوشی، لب تاپ و …) می‌توانید تبلیغات خود را در سطح کشور یا حتی جهان تبلیغ کنید.

تعرفه های تبلیغات در سایت ها

کیفیت در تبلیغات امروزی بسیار نقش موثری دارد؟

کیفیت در تبلیغات امروزی بسیار نقش موثری دارد و هر چه کیفیت تبلیغات شما بیشتر باشد شما سود بیشتری را از تبلیغات نصیب خود می‌کنید. زیرا با ارائه یک تبلیغات با کیفیت مخاطبان بیشتری را جذب کرده و می توانید گام مهمی به سمت موفقیت بردارید. به طور مثال اگر شما هزینه ای برای سئو سایت خود می‌کنید با افزایش سئو بازدید کننده های بیشتری بدست خواهید آورد بنابراین فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.

 از طرفی نیاز شما را به سایت های پر بیننده کمتر خواهد زیرا با سئو خوب، سایت شما تبدیل به یکی از سایت های پر بازدید خواهد شد. بنابراین با هزینه هوشمندانه در تبلیغات نه تنها چیزی را از دست نخواهید داد بلکه بهره‌وری زیادی را نیز برای کسب و کار شما خواهد داشت.

تبلیغات در کسب و کار چه نقشی دارند و تعرفه تبلیغات یعنی چه؟

تبلیغات نقش موثری در رونق بخشیدن به کسب و کارها دارد. بنابراین بخش تبلیغات یکی از اصلی ترین قسمت های کسب و کار است که مدیران باید به آنها اهمیت زیادی بدهند. در واقع این تبلیغات است که برند شما را به مخاطبانتان معرفی کرده و موجب آگاهی آن ها از شغل، حرفه و خدمات شما می شود. تعرفه تبلیغات در کسب و کار های مختلف و  همچنین در روش های گوناگون، متفاوت است. قیمت تبلیغات در سایت اینترنتی نسبت به دیگر تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است.

تعرفه تبلیغات در سایت های گوناگون

تعرفه تبلیغات در سایت های گوناگون مختلف است مثلا تبلیغ کسب و کار  (Business advertising) در سایت پر بیننده ورزش 3 بسیار هزینه بیشتری نسبت به یک سایت بی نام و نشان دارد. قیمت تبلیغات در سایت تبلیغاتی به شیوه تبلیغ شما نیز بستگی دارد به طور مثال تبلیغات به وسیله رپورتاژ بسیار ارزان تر از بنر ها هستند. در روش تبلیغات رپورتاژ آگهی برخی از سایت ها به صورت رایگان آگهی های شما را در سایت های خود انتشار می‌دهند.

هدف از تبلیغات در سایت‌های پربازدید چیست؟

برای درک اهمیت سایت‌های پربازدیدِ تبلیغاتی، بهتر است به تبلیغات آفلاین گریزی بزنیم. برای نمایش تبلیغ خود در سطح شهر سعی می‌کنید کدام‌ بیلبورد  را اجاره کنید؟ بی‌شک، بیلبوردی را انتخاب می‌کنید که در شلوغ‌ترین نقطه‌ٔ شهر باشد.

یعنی تلاش می‌کنید تعداد افراد بیشتری بیلبورد شما را ببینند تا به هدف خود بیشتر نزدیک شوید. همین قصه در تبلیغات آنلاین هم صادق است و حتی برخی کسب‌وکارها قیمت کلیک بیشتری برای سایت‌های محبوب در پنل سایت کاغذبازی تعیین می‌کنند تا حتماً نمایش بگیرند.

برخلاف تبلیغات بیلبوردی، نمایش خشک‌وخالی تبلیغات در سایت‌ها هزینه‌ای برای کسب‌وکارها ندارد که در نهایت، به ایجاد و افزایش آگاهی از برند تبدیل می‌شود. از طرفی، می‌توان از نمایش تبلیغ در این سایت‌ها انتظار داشت افراد بیشتری را به کلیک روی تبلیغ ترغیب کرد. این مسئله در نهایت باعث می‌شود نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری بیشتر شود.

وقتی ترافیک افزایش پیدا کرد، می‌توانید بازدیدکننده‌های سایت را دوباره با کمک تبلیغات ریتارگتینگ هدف بگیرید؛ چراکه آن‌ها یک بار علاقهٔ خود را با حضور در سایت شما نشان داده‌اند و می‌توانید با یک پیشنهاد اضافه مثل تخفیف، آن‌ها را جذب کنید.

برویم سراغ معرفی و بررسی سایت‌های پربازدید برای تبلیغات!

پربازدیدترین سایت‌های تبلیغاتی ایرانی

سایت در تهران کجاست با بیش از ۱۲۰۰ سایت ایرانی کار می‌کند که هرکدام در حوزهٔ خاصی (چند حوزه) فعالیت می‌کنند. این مسئله باعث شده است هر کسب‌وکاری بتواند مشتری ایدئال خود را جذب کند. در این بخش، برخی نمایش‌دهنده‌های پربازدید خودمان را به شما معرفی می‌کنیم.

در پلتفرم‌های تبلیغاتی مثل گوگل ادز و سایت کاغذبازی تعیین یک عدد مشخص برای هر کلیک امکان‌پذیر نیست؛ چراکه پارامترهای مختلفی مثل میزان رقابت در لحظه و زمان اجرای کمپین دخیل هستند. تمام تعرفه‌های این بخش بر اساس نتایج عملکرد کمپین‌های مختلف تا لحظهٔ نگارش مقاله است. احتمال دارد برای نمایش مجبور شوید قیمت بیشتری برای هر کلیک مشخص کنید یا حتی با قیمت پایین‌تر نمایش بگیرید.

۱. ورزش ۳

ورزش ۳ از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و با برنامه‌ریزی درست توانست خیلی زود به لیست ۵ وب‌سایت پربازدید ایرانی راه پیدا کند. این سایت طبق آخرین آمار، بیش از ۶۰ میلیون بازدید در ماه دارد. این ظرفیت نمایش فرصت خوبی برای افزایش آگاهی از برند و همچنین جذب لید باکیفیت به حساب می‌آید. برای تبلیغات در ورزش ۳ به‌صورت بنری و همسان باید ۶ هزار تومان حداقل در نظر بگیرید.

۲. شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌های ایرانی است. این وب‌سایت یکی از منابع اصلی رصد قیمت‌ها در بازارهای مختلف مانند طلا، ارز، ارز دیجیتال و فلزات است. از این رو، افراد زیادی روزانه برای استعلام قیمت‌ها به آن مراجعه می‌کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز گزینهٔ مناسبی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه طلا و جواهرات، آهن‌آلات و همچنین بازار سرمایه به حساب می‌آید. شما باید در این وب‌سایت برای هر کلیک، ۱۵۰۰ تومان در تبلیغات همسان و بنری هزینه کنید.

۳. تجارت نیوز

تجارت نیوز یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خبری است که روایت‌های مختلفی از اقتصاد ایران و جهان منتشر می‌کند. همچنین با ارائهٔ آموزش‌ها و تحلیل‌های اقتصادی، توانسته توجه مخاطبان بی‌شماری را به خود جلب کند. حداقل هزینه هر کلیک در تبلیغات همسان و تبلیغات بنری در تجارت نیوز ۱۵۰۰ تومان است. این وب‌سایت برای جذب افراد علاقه‌مند به بازارهای سرمایه، سرمایه‌گذاری، آژانس‌های گردشگری و فروشگاه‌های آنلاین گزینهٔ خوبی است.

۴. همشهری آنلاین

نیازمندی‌های روزنامهٔ همشهری در گذشته، روزانه میزبان هزاران تبلیغ مختلف بود. همان نام و اعتبار باعث شده است افراد زیادی حالا به سایت آن‌ها سر بزنند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده و تبلیغات خود را در وب‌سایت همشهری آنلاین منتشر کنید.

تبلیغات همسان در وب‌سایت همشهری آنلاین به شما در افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان راغب (لید) کمک می‌کند. هزینه تبلیغات در این وب‌سایت بسته به نوع تبلیغ متفاوت است. با این حال، برای نمایش تبلیغات همسان و تبلیغات بنری ۱۵۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک در نظر بگیرید.

۵. طرفداری

طرفداری یکی از وب‌سایت‌های محبوب ورزشی است که عملکرد درخشانی در سال‌های اخیر داشته است. این وب‌سایت یک رسانهٔ ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، حواشی و تحلیل‌های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های طرفداری این است که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هم گفت‌وگو کنند و پست‌ها و نظرات خود را در فروم آن‌ها با دیگران به اشتراک بگذارند.

تعامل کاربران طرفداری در کنار بازدید روزانهٔ قابل‌توجه آن باعث شده است به یک محل عالی برای تبلیغات تبدیل شود. می‌توانید روی تبلیغات ویدیویی سایت کاغذبازی در سایت طرفداری برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند حساب کنید. این تبلیغات قبل از ویدئوهای این سایت نمایش داده می‌شوند که باید برای هر نمایش، ۱۰۵ تومان کنار بگذارید.