مقایسه پلاک اسم طلا با سایر مدل های طلا

آشنایی با انوع مدل های آویز یا پلاک طلا

خرید طلا و انواع آویز طلا شامل گردنی طلا، زنجیر طلا، مدال طلا و پلاک طلا اسم برای خانم ها و آقایان حس بسیار خوبی به همراه دارد. آویز یک نقطه کانونی برای پوشاک شما ایجاد می کند.

مقایسه پلاک اسم طلا با سایر مدل های طلا

طرح گردنی، جنس زنجیر و رنگ مدال و پلاک به همراه طول، وزن و سایر ملحقات انواع آویز طلا تاثیر اساسی روی استایل شما خواهد داشت. برای انتخاب و خرید انواع آویز طلا علاوه بر جنس و رنگ و مدل، نکاتی مثل توجه به صورت، فرم گردن و قفسه سینه حتی مدل مو هم حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر شما صورت گردی دارید بهتر است از آویزی با طول بیشتر استفاده کنید. گردنبندهای طوقی یا جوکر برای شما مناسب نیستند. گردنبندهای جوکر که دقیقا دور گردن بسته می شوند طول گردن شما را کوتاه تر و صورت شما را گرد و تپل نشان می‌دهند. در مقابل اگر صورت کشیده و لاغری دارید بهتر است از آویز های کوتاه و حتی گردنبند های جوکر استفاده کنید.

بیشتر مدل های آویزها و رولباسی ها برای صورت های بیضی شکل بسیار مناسب اند. اگر فرم قفسه سینه شما بزرگ است بهتر است که گردنبند شما تا چاک سینه شما قرار گیرد. اگر بالاتنه کوچک و لاغری دارید بهتر است با استفاده از آویز های بلند و با ایجاد حجم در قفسه سینه می توانید یک استایل شیک و منحصر به فرد بسازید. در انتخاب آویز طلای شیک و رولباسی ها بهتر است به تن پوست خود نیز دقت کنید. اگر پوست شما روشن است طلای سفید برازنده شماست. همچنین اگر پوست شما سبزه یا برنزه است طلای زرد رنگ نیز باعث درخشش هرچه بیشتر پوست شما می شود. و یا اگر هم از علاقه مندان به طلای زیبای رزگلد هستید می توانید بدون توجه به تن پوست خود از آویز های مختلف رزگلد استفاده کنید.

اگر حساسیت دارید بهتر است از آویزهای غیرفلزی استفاده کنید. همراهان عزیز لیلیوم می توانند برای خرید انواع آویز طلا زنانه، دخترانه و مردانه شامل گردنی طلا، زنجیر طلا، مدال طلا و پلاک طلا با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در گالری لیلیوم و سایت لیلیوم دیدن فرمایند. کلیه محصولات جواهری لیلیوم بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

در مقاله حاضر سعی کردیم اطلاعات کافی در خصوص انواع آویز طلا، گردنی طلا، آویز رولباسی، انواع زنجیر طلا، خرید آنلاین انواع آویز طلا، قیمت انواع آویز طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید انواع طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم. شرکت بنیان آفرینان لیلیوم(مجموعه طلاجواهری لیلیوم) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

تاثیر وزن در انتخاب نوع آویز طلا

افراد چاق نباید از آویز و گردنبند بزرگ استفاده کنند. هر چه از آویز و گردنبند ظریف تر استفاده کنند بهتر است. استفاده از آویز و گردنبند درشت نگاه ها را به سمت سینه می کشاند. اگر فرد چاق باشد با انتخاب یک آویز و گردنبند نامناسب می تواند این چاقی را بیش از پیش نمایان کند.

تاثیر لباس در انتخاب نوع آویز طلا

همیشه ترکیب لباس و استفاده از زیورآلات از مهم ترین عوامل تکمیل کننده یک استایل است. برخی از لباس ها مانند لباس با یقه مدل اسکی به زیبایی استایل یک خانم کمک بسیاری می کنند. از این رو بهتر است بهترین زنجیر و آویز متناسب را انتخاب و با لباس یقه اسکی خود بپوشید. سعی کنید رنگ طلا را با رنگ لباس خود منطبق کنید. می توانید آویز طلای اسپرت را با پوشیدن تی شرت ست کنید. آویز و گردنبند زیبا را می توانید با لباس یقه هفت ست کنید. اگر یقه لباس شما باز است از گردنبند با طول بلندتر استفاده کنید. لباس های رنگ تیره را با آویزهای گرد روشن و درخشان بپوشید. لباس های رنگ روشن را با آویزهای گرد با سنگ و یا نگین های رنگ تیره ست کنید.

معرفی انواع مدل های آویز و زنجیر

انتخاب زنجیر طلا و آویز مناسب آن، کار چندان ساده ای نیست. ست کردن زنجیر و آویز گردنبند دلخواه نیازمند توجه و رعایت اصولی است. اگر به دنبال مکمل خوبی برای زنجیر طلای خود هستید ابتدا بهتر است ویژگی زنجیر را به خوبی شناسایی کنید. مثلا برخی از زنجیرها که دارای بافت های درشت هستند و یا از حلقه ها و شکل های بسیار متنوع در ساخت آن ها استفاده شده است، اصلا نیازی به آویز ندارند. زنجیرهای نازک، زنجیرهایی با طرح های ساده و زنجیرهایی مانند زنجیر کابلی، کارتیه، بلچر، فیگارو و زنجیر طلای گندمی مناسب برای آویز هستند زیرا دارای مقاومت بالا، شکل و طرحی ساده هستند. اندازه طول زنجیر نیز در لزوم استفاده از آویز و انواع آویز طلا بسیار اهمیت دارد.

راهنمای خرید آویز گردنبند

قبل از خرید انواع آویز طلا بهتر است به پرسش هایی نظیر آویز مناسب فرم صورت، آویز مناسب رنگ پوست، آویز مناسب نوع  لباس، آویز مناسب مدل لباس، میزان قد و حتی طول گردن خود پاسخ دهید.

تاثیر فرم صورت در انتخاب نوع آویز طلا

آیا می دانید فرم صورت شما چگونه است؟ تا به حال به جلوی آینه رفته و نوع فرم صورت خود را مشاهده کرده اید؟ فرم صورت ممکن است گرد، بیضی و یا قلبی باشد. اگر دارای صورتی نسبتا گرد هستید بهتر است از آویز و گردنبندهای بلند و اغلب سنگین استفاده کنید. اما در صورتی که فرم صورت شما دقیقا گرد است از زنجیرهای کوتاه تر با آویزهای سبک تر استفاده کنید. افرادی هم که دارای صورت بیضی هستند می توانند انواع مختلف آویز و گردنبند را استفاده کنند.

تاثیر فرم گردن در انتخاب نوع آویز طلا

اگر گردن شما کوتاه و یا دارای خط و چین و چروک است بهتر است از زنجیرهای بلند و آویزهای متناسب با آن استفاده کنید. در صورتی که اندازه طول گردن شما متوسط و بلند است در استفاده از انواع مختلف آویز و گردنبند حق انتخاب خواهید داشت.

تاثیر طول قد در انتخاب نوع آویز طلا

اصولا آویز و گردنبند برای افراد با طول قد بلند مناسب تر هستند. افرادی که دارای قد بالای ۱۶۰ سانتی متر هستند می توانند به راحتی از انواع مدل آویز و گردنبند استفاده کنند. البته این بدان معنا نیست که افراد کوتاه قد هیچ وقت از آویز و گردنبند استفاده نکنند. این افراد می توانند از آویز و گردنبندهای کوتاه که در بالای استخوان ترقوه قرار می گیرد، استفاده کنند. اما افراد قد بلند عموما می توانند از آویز با سایزهای مختلف استفاده کنند.

نکاتی که در خرید پلاک بهتر است به آن‌ها توجه کنیم

    با توجه به این که امکان تقلب در عیار طلا، وزن نگین و موارد دیگر وجود دارد، پلاک طلا را از مرکز خرید معتبر تهیه کنید و هنگام خرید، حتما فاکتور دریافت کنید.

    در انتخاب پلاک مناسب، حتما به این نکته توجه داشته باشید که آن را برای چه کسی تهیه می‌کنید. به سن، به جنسیت و به سلیقه خاص کسی که پلاک را برای او خریداری می‌کنید، حتما توجه داشته باشید. به طور مثال پلاک‌های طرح کارتونی و پلاک طلا قلب، برای کودکان مناسب بوده و پلاک‌های نگین­دار، مرواریدی و طرح گل معمولا مناسب خانم‌ها است.

    پلاک‌ طلا اسم و حروف یا پلاک‌های ساده‌تر و بدون نگین، اسپرت هستند و می‌توانند برای هر دو جنس قابل استفاده باشند. پلاک‌های بدون نگین در مهمانی‌های دوستانه بیشتر کاربرد دارند.

    بعضی پلاک‌ها متصل به زنجیر هستند و بعضی می‌توانند با هر زنجیری مورد استفاده قرار بگیرند.

    پلاک‌های کوچک و طرح‌های ظریف، معمولاً با ظاهر افرادی که بالاتنه ظریفی دارند، هماهنگی بیشتری ایجاد می‌کنند و بالعکس، پلاک‌ طلا بزرگ‌ و طرح‌های‌ درشت معمولاً برای افرادی که بالاتنه بزرگ‌تری دارند، مناسب‌تر است.

    افرادی که اندام متناسب ورزشکاری دارند، می‌توانند بدون محدویت زنجیر و پلاک انتخاب کنند.

    زنجیرهای بلندتر و طرح‌های عمودی پلاک، برای کسانی که گردن کوتاهی دارند، مناسب است و زنجیرهای کوتاه، چسبان، پلاک کوچک یا کلا بدون پلاک برای افرادی که گردن بلندی دارند، هماهنگی بیشتری از نظر بصری ایجاد می‌کند.

    در انتخاب پلاک نگین‌دار توجه داشته باشید که نگین به ‌خوبی روی پلاک محکم شده باشد و همچنین توجه کنید که نگین و زوائد اطراف آن، به لباس، شالتان یا به موهایتان گیر نکند و باعث نخ‌کش شدن لباس یا کنده شدن موهای شما نشود.