اجتماعیاخبار کسب و کار

روش بازگشت به اینستاگرام بعد از log out

بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام + معرفی ربات اینستا

در این مقاله قصد داریم روش بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را که غیر فعال یا حذف شده است، آموزش دهیم. درواقع در پی آن هستیم که در پست زیر به سوالات زیر جواب دهیم.

 – برنامه اینستاگرامم را پاک کرده بودم  و آیا الان می تونم  به اکانت قبلیم برگردم؟

– یه مدت اینستاگرامم را غیر فعال کرده بودم و الان می خوام دوباره برگردم به حساب کاربری قبلیم، آیا امکانش هست؟

تا به امروز همه ی ما با چنین سوالاتی رو به رو شده ایم، امروز تصمیم را بر آن داشتیم که روش های انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

همانطورکه در مقاله های قبلی شرح دادیم، ممکن است افرادی باشند که تحت شرایطی تمایل به دور بودن از فضای مجازی بخصوص اینستاگرام را به طور موقت داشته باشند. در این مواقع کاربر ممکن است حساب کاربری خود را به صورت دائمی پاک کند (delete) یا اینستاگرام را به طور موقت غیرفعال کند  و در اصطلاح حساب کاربری خود را deactive نماید.

در حالت اول چنانچه کاربر از کرده ی خود پشیمان شود قادر به بازیابی حساب کاربری خود نخواهد بود؛  چرا که حساب کاربری او کاملا از لیست حذف شده است و باید یک اکانت جدید بسازد. اما اگر اکانت به طور موقت غیر فعال شده باشد امید به بازگردانی آن وجود خواهد داشت.

البته ناگفته نماند اگر اکانت شما به مدت طولانی غیر فعال شده باشد، ممکن است اینستاگرام جدید برای بازگردانی آن حساسیت بخرج دهد و فرآیند بازیابی کمی پیچیده و دشوار گردد.حال اگر شما به تازگی حساب کاربری اینستاگرام خود را غیر فعال کرده اید، و اکنون تمایل به بازگردانی آن دارید تنها باید بتوانید به همان حساب قبلی لاگین کنید. با ما همراه باشید و مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

روش بازگشت به اینستاگرام بعد از log out

مقاله پیشنهادی: ربات اینستاگرام چیست؟

ورود به حساب اینستاگرام

برای ورود به اینیستا در گوشی، لب تاپ و تبلت و غیره کافی است برنامه را باز کنید. بقیه مراحل در زیر شرح داده شده است.

گام اول : برنامه اینستاگرام را باز کنید.

گام دوم: قبل از هرکار دیگری و بلافاصله پس از دانلود برنامه اینستاگرام Instagram با لمس آیکون آن وارد برنامه شوید. (از برنامه اینستاگرام می توانید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است نسخه‌ی ویندوز آن را از instagram.com دانلود و نصب کنید)

    نکته : بازگردانی حساب کاربری یا اکانت هایی که بیشتر از یک هفته غیرفعال موقت شده‌اند، در اینستاگرام ممکن است امکان پذیر نباشد.

    نکته : بعضی افراد به طور اشتباهی در حین ورود به حساب قبلی خود، حساب جدید می سازند. باید دقت کرد که پس از باز كردن اینستاگرام به بخش ساخت اکانت جدید sign up نروید.

گام سوم : وارد کردن اطلاعات اکانت

اسم کاربری و پسورد خود را در صفحه ی باز شده وارد کنید. اگر پسورد خود را به یاد داشتید، فرآیند بازگردانی با موفقیت به پایان می رسد. در غیر این صورت کار کمی پیچیده خواهد شد. چنانچه با وارد کردن اسم کاربری و پسورد خود موفق به لاگین اکانت خود نشدید،  می باید پسورد اکانت خود را ریست کنید.

گام چهارم : ریست کردن پسورد اکانت

در این شرایط باید گزینه ی Forget your password? Get help signing in را که در پایین قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار دارد را انتخاب کنید. این گزینه به شما کمک می کند تا به اکانت قبلی خود بازگردید.

    نکته : البته ناگفته نماند تحت شرایطی، گاها خود اینستاگرام حساب های کاربران را به حالت تعلیق در می آورد. در این صورت لازم است کاربران برای ورود به حساب کاربری خود روش های دیگری را دنبال کنند.

گام پنجم: انتخاب یکی از روش های ریست پسورد

در این مرحله یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد که حاوی سه گزینه برای ریست کردن پسورد است.

روش اول : از طریق ایمیل شما ( use user name and email )

روش دوم : از طریق حساب فیس بوک شما ( log in with facebook )

روش سوم : از طریق  ارسال پیامک به شماره تلفن شما ( Send an SMS )

اگر شما هر یک از این موارد را برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید، اکنون می توانید از آن ها برای بازگردانی حساب کاربری خود استفاده کنید.

    نکته : اما برخی از دوستان زمانیکه در حال ساخت حساب کاربری در اینستاگرام هستند، بی دقتی می‌کنند و ایمیل و سایر اطلاعات مربوط به خود را صحیح وارد نمی کنند یا آن را تایید نمی کنند. چنین افرادی در این مرحله به مشکل برخورد خواهند کرد.

همین الان برای وارد کردن صحیح شماره تلفن خود اقدام کنید. به پروفایل اینستاگرام خود رفته و گزینه  Edit Your Profile را که در قسمت بالاى صفحه اینستاگرامتان می باشد،  لمس کنید. حال به صفحه اى وارد مى شوید که بایستی درقسمت Add phone Number شماره موبایل خود را وارد کنید.

بنابراین شما باید از صحیح و در دسترس بودن ایمیلی که برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اید همیشه مطمئن باشید چرا که همین ایمیل در موارد خاص که پروفایل شما دچار دردسر شده است، به بازگردانی آن کمک خواهد کرد.

الف : با انتخاب روش اول اینستاگرام یک لینک به شما ایمیل خواهد کرد، این لینک پسورد اکانت شما را ریست خواهد کرد.

پس به ایمیل خود سر بزنید و لینک مربوطه برای ریست‌کردن رمز عبور را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که در ادامه، روبه‌روی شما باز می‌شود، رمز عبور جدید را دو بار وارد کرده و سپس آن را تایید کنید. بعد از این مراحل می توانید دوباره به حساب قبلی اینستاگرام خود باز گردید.

    نکته : دقت کنید که پسورد جدید اکانت خود را هرگز فراموش نکنید. پس در همین مرحله آن را خیلی خوب به خاطر بسپارید.

ب : ارسال پیامک حاوی لینک ریست

این روش نیز زمانی برای شما فعال خواهد شد که در ابتدا شماره تماس خود را به درستی وارد کرده باشید. نگران نباشید وارد کردن شماره تلفن در این شبکه‌های مجازی پیامد بدی به دنبال نخواهد داشت. در این صورت اینستاگرام یک پیامک حاوی لینک ریست پسورد به شماره شما ارسال خواهد کرد. که با کلیک بر روی لینک و انتخاب مرورگر مورد نظر قادر به دوباره از نو ساختن پسورد خود خواهید بود.

ج :  گزینه‌ی آخر که لاگین از طریق حساب کاربری فیس بوک شماست.

این گزینه تنها شامل کسانی می شود که با حساب کاربری فیس بوک خود وارد اینستاگرام شده باشند.

    نکته : ارسال ایمیل یا پیامک زمانی را از شما نخواهد گرفت و طی چند ثانیه این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین چنانچه ایمیلی یا پیامکی بعد از چند دقیقه به شما ارسال نشد نسبت به ارسال مجدد آن اقدام کنید.

    نکته : در نسخه‌ی کامپیوتری اینستاگرام، مراحل ریست کردن پسورد به همین گونه می باشد. با لمس گزینه‌ی Forgot می توانید پسورد اکانت خود را از نو بسازید و وارد حساب قبلی خود شده و پیج ها و دوستان خود را از دست ندهید.

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم؟

از دست دادن اکانت اینستاگرام یا فراموش کردن رمز عبور، کمتر از یک فاجعه نیست. دلیل هم دارد. در این بخش، نصب مجدد اینستاگرام با اکانت قبلی را به شما آموزش خواهیم داد. حساب های اجتماعی ما همه چیز ما هستند که از طریق آنها یک جامعه عالی پر از دوست و آشنا برای خود می سازیم. هر روز با آنها ارتباط برقرار می کنیم و با آنها هم کلام می شویم. اینستاگرام یک رسانه یا پلتفرم عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. در این برنامه، امکان آپلود و آموزش ویدیوها در زمینه های مختلف به اشتراک گذاری هنرهای شخصی و استعدادهای خود وجود دارد.

گاهی اوقات نمی‌توانید از یک حساب کاربری در هر دستگاه استفاده کنید، ممکن است یک تلفن جدید در راه باشد و در این فکر باشید که چگونه داده‌های خود را از حساب اینستاگرام قدیمی خود به گوشی جدید منتقل کنید. مطمئناً نمی خواهید هر تصویر و هر ویدیویی را یکی یکی در حساب جدید خود آپلود کنید، چه افتضاحی است، درست است؟ بنابراین، راه‌هایی برای انجام آن به سریع‌ترین روش‌های ممکن وجود دارد. حالا بیایید در مورد اینها بحث کنیم.

شما می توانید حساب اینستاگرام قبلی خود را خیلی سریع به یک گوشی جدید انتقال دهید. هنگام ساخت اکانت اینستاگرام خود، اطلاعات خود را مانند نام، رمز عبور، ایمیل، شماره تلفن و غیره را وارد کنید. همه این اطلاعات بسیار مهم هستند. اگر حتی یکی از این کادرها را خالی بگذارید، ممکن است نتوانید مالکیت حساب خود را تأیید کنید. در برخی موارد، اگر دوباره از رمز عبور اشتباه استفاده کنید، ممکن است حساب شما نیز قفل شود. نحوه تغییر اکانت اینستاگرام از یک گوشی به گوشی دیگر به سه روش زیر امکان پذیر است.

1- از طریق آدرس ایمیل

رایج ترین روش برای انتقال حساب اینستاگرام به یک رسانه جدید از طریق آدرس ایمیل است. هرکسی یک آدرس ایمیل دارد که در وهله اول برای ایجاد اکانت اینستاگرام استفاده می شود. هر زمان که وارد حساب کاربری خود می شوید، اغلب اینستاگرام یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می کند تا هویت و ارتباط شما با حساب را تایید کند. بنابراین، انتقال کلمه عبور اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آدرس ایمیل اضافه کنید و حساب قدیمی اینستاگرام شما از لحظه ای که آن را در دستگاه قبلی خود کنار گذاشته اید، باز می شود.

2- از طریق شماره تلفن

یکی دیگر از روش‌های انتقال حساب اینستاگرام به دستگاه جدید، استفاده از شماره تلفن است. کافی است برنامه اینستاگرام را روی گوشی جدید باز کنید و شماره خود را اضافه کنید و حساب اینستاگرام همانطور که هست باز می شود. این یک راه بسیار سریع و ساده برای ورود به اینستاگرام در یک تلفن جدید است.

3- با استفاده از نام کاربری شما

ساده ترین روش، استفاده از نام کاربری و رمز عبور است. ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را روی گوشی موبایل جدید خود دانلود کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را همانطور که هست اضافه کنید. در عرض چند دقیقه به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را به یک تلفن هوشمند، تلفن همراه یا لپ‌تاپ جدید منتقل کنید، همه روش‌های ذکر شده در بالا بسیار مفید هستند.

منبع:

https://donya-e-eqtesad.com/بخش-وب-گردی-96/3884399-ساده-ترین-روش-افزایش-فالوور-چیست-راز-ناگفته