قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU7100 سایز 50 اینچ دارای کیفیت 4K

شرح تلویزیون هوشمند 50 اینچی Fork Samsung 50AU7100

تلویزیون سامسونگ 50AU7100

یکی از بهترین مدلهای ساخته شده و رنگارنگ که سامسونگ در سال 2022 تولید خواهد کرد ، تلویزیون سامسونگ 50AU7100 این مدل بسته به سلیقه کاربر در اندازه های مختلف ساخته می شود. سایز مورد نظر ما در این قسمت که در آن به بحث و توضیح کامل آثار برای شما عزیزان می پردازیم ، 50 اینچ است که به اختصار 50AU7100 نیز نامیده می شود.

تلویزیون سامسونگ 50AU7100 دارای طراحی منحصر به فرد و ضخامت بسیار کمی است و همچنین این قابلیت را دارد که خود را با هر نوع الگو و دکوراسیون داخلی در خانه وفق دهد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K است ، کیفیت تصویر در مقایسه با تلویزیون LED Full HD می تواند تا 4 برابر تصویر بهتری را برای کاربر نمایش دهد.

برای بهبود کیفیت تصویر داده شده ، از یک موتور پردازش قدرتمند به نام پردازنده کریستال در این تلویزیون استفاده می شود. گردشگران می توانند با استفاده از روشهای متعدد تعریف شده برای آنها ، کیفیت تصاویر حاصله را تا حد زیادی بهبود بخشند. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7100 نیز از کیفیت صدای مناسبی برخوردار است و با وضوح مناسب صدا را به محصول منتقل می کند که از توان 20 وات محصول استفاده می کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی زیر در سایت مشاهده کنید.

یکی از جذاب ترین عملکردهایی که در اختیار کاربر این تلویزیون قرار می گیرد ، استفاده از حالت ورزش و فیلم است که می تواند هر برنامه یا فیلم ورزشی را که کاربر می خواهد و از تماشای آن لذت می برد ، در اولویت قرار دهد. دو نفره برای تماشاگران برای رابط کاربری ، این مدل همچنین از سیستم عامل اختصاصی Tizen ، ایجاد شده توسط خود سامسونگ ، استفاده می کند که می تواند تجربه کاربری منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار دهد.

بسیاری از پورت های مختلف دستگاه های دیگر را به تلویزیون متصل کرده اند ، مانند پورت های HDMI و USB. قیمت تلویزیون سامسونگ مناسب است زیرا ویژگی های بسیار متنوعی دارد.

کیفیت تصویر در تلویزیون Samsung 50AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 50AU7100

کیفیت تصویر برای کاربران و مصرف کنندگان که قصد خرید تلویزیون را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه کیفیت تصویر بهتر باشد ، ترغیب مردم برای خرید این محصول آسان تر خواهد بود. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ سری AU7100 دارای کیفیت تصویر 4K و همچنین رزولوشن 2160 x 3840 پیکسل است که در آن این تراکم پیکسلی کاربر را قادر می سازد تا جزئیات خیره کننده ای را در تصاویر داخل محصول ثبت کند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر در تصویر روی صفحه ، باید کنتراست تصاویر را افزایش دهید ، یا به عبارت دیگر می توان گفت که هرچه کنتراست تصاویر نمایش داده شده در خروجی بیشتر باشد ، جزئیات بیشتری در مورد تصویر وجود دارد. در خروجی دیده می شود .. درب تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از فناوری کنتراست مگا استفاده شده است که می تواند کنتراست تصاویر را تا حد زیادی بهبود بخشد.

همچنین برای افزایش روشنایی تصاویر و افزایش شدت تصویر ، از فناوری موسوم به UHD Dimming در این تلویزیون استفاده شد. یکی از مهمترین فناوری های مورد استفاده برای افزایش تصویر داخلی مدل ، HDR نام دارد که از دو فرمت HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. در حقیقت ، فناوری HDR بر طیف رنگ ارائه شده توسط تلویزیون و همچنین کنتراست تصاویر تأثیر می گذارد و سطح کیفیت این آثار را بهبود می بخشد.

همچنین ، به منظور نمایش چند رنگ روی تلویزیون ، از فناوری Pure Color استفاده می شود. این فناوری قادر است چندین رنگ را در تلویزیون تشخیص دهد و در نتیجه ، تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شود بسیار شبیه تصاویر است.

طراحی زیبا برای تلویزیون سامسونگ 50AU7100 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون Samsung 50AU7100

این تلویزیون دارای طراحی زیبایی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 ضخامت بسیار نازکی دارد که آن را دو برابر زیبا می کند و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دکوراسیون خاصی به منزل شما می بخشد.

همچنین می توانید تلویزیون را بدون گرم شدن بیش از حد روی میز بگذارید و با قرار دادن پایه ها در دو طرف تلویزیون از تماشای آن لذت ببرید.

کنترلر قدرتمند تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7100

پردازنده یکی از قدرتمندترین کمک ها در بهبود کیفیت تصویر ، صدا و حتی کنتراست تصویر ارائه شده در محصول است. همچنین هوش مصنوعی عظیم ساخته شده در آن می تواند جنبه های بسیاری از تلویزیون را تا حد زیادی بهبود بخشد.

در واقع ، کاری که پردازنده انجام می دهد این است که قبل از ارائه تصویر به کاربر در خروجی ، تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و سختی و کنتراست آن کاملاً بهبود یافته و در نتیجه یک تصویر بسیار خوب ایجاد می شود. اگر تصاویر دریافتی از منبع یا تصاویری که در تلویزیون پخش می شوند از کیفیت خوبی برخوردار نباشند.

با استفاده از ویژگی 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه ، کار با آن همیشه بالاترین کیفیت و سازگارترین تصاویر را در محصول به دست می آورد. همچنین ، هنگامی که تصویر از خروجی خارج می شود ، وقتی قسمتی از تصویر کنتراست زیر آن را ندارد ، با استفاده از فناوری Contrast Enhancer ، کنتراست این تصاویر تا حد بسیار مطلوبی افزایش می یابد. تصاویر با وضوح بسیار بالا در اختیار کاربر قرار می گیرد. این باعث می شود بینندگان بیش از هر زمان دیگری از تماشای نمایش خود لذت ببرند.

تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ 50AU7100

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7100

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون شی هوشمند است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های سامسونگ خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کرده و به موقعیت آن دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این تلویزیون ، می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن های رده بالا را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کنید.

از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون Samsung TV Plus است که به شما امکان می دهد بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی به برنامه های سرگرمی دسترسی داشته باشید و از آنها لذت ببرید. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی مرورگر وب ، وب را مرور کنید. این تلویزیون این تلویزیون دارای 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است.

همچنین می توانید از راه دور به رایانه خود دسترسی داشته باشید و کار خود را با فناوری تلویزیون روی صفحه تلویزیون انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه وب از مرور وب خود لذت ببرید. ما با معرفی منحصر به فرد ترین و محبوب ترین مدل تلویزیون سرد سامسونگ 65Q80T ، یکی از محصولات با کارایی بالا ، به پایان می رسانیم.

کیفیت صدا در تلویزیون Samsung 50AU7100 ، اندازه 50 سانتی متر

قیمت و خرید تلویزیون 50AU7100

صرف نظر از سطح مشاهده تلویزیون در هر سطحی ، تنها گزینه ای نیست که بتوان آن را خریداری کرد و در واقع می توان گفت که کیفیت تصویر نیز به همان اندازه مهم است. کیفیت صدا و این دو عوامل مختلف می توانند مشتریان را برای خرید تلویزیون متقاعد کنند. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین 20 وات خروجی صدا تولید می کند.

این حجم می تواند محصول را به خوبی به مخاطب منتقل کند ، اما اگر نیاز به افزایش اندازه تلویزیون دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صوتی بخرید ، که اگر این کار را با یک تلویزیون 50 اینچی سامسونگ AU7100 تلویزیون Q -Symphony انجام دهید استفاده می شود ، که باعث می شود صدا با تلویزیون و سیستم صوتی پخش شود ، به طوری که بین صدای تلویزیون و سیستم صوتی اختلافی وجود نداشته باشد.

یکی از فناوری های مهم برای بهبود کیفیت صدای داخلی تلویزیون سامسونگ 50AU7100 این دستگاه Dolby Digital Plus نام دارد که نه تنها کیفیت صدا را بهبود می بخشد ، بلکه نویز صدا را نیز حذف می کند و باعث می شود که صدا با وضوح خوب به شنونده منتقل شود. اگر می خواهید تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید ، می توانید از فناوری Tv Sound To Mobile استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU7100 سایز 50 اینچ دارای کیفیت 4K